Bringebærpai
Glad i forumet
HuffNesten usynlig strek på testen i dag, og dalende temperatur.. ser ut til at det ikke går bra denne gangen heller![]()
Håper det går bra og at spiren klamrer seg fast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HuffNesten usynlig strek på testen i dag, og dalende temperatur.. ser ut til at det ikke går bra denne gangen heller![]()
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativHuff![]()
Hvordan går det med deg? Fått testet noe mer? Jeg fikk også svakere tester på morgenurin i førsten. Prøvd å ta test på kvelden?
Håper det går bra og at spiren klamrer seg fast!
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativså går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.
Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke![]()
Jeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativså går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.
Nå er jeg selvsagt bekymret for at jeg aldri vil komme lengre enn 4 1/2 uke![]()
Ååå neiJeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativså går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.
Så trist å leseJeg hadde et liiite håp om at det var årsaken, men tok en ny test senere den dagen som var tilnærmet negativså går egentlig bare og venter på at jeg skal begynne å blø. Hadde noen veldig sterke stikksmerter i natt, så håper ikke det er noe annet som er galt også.

Symtomene jegfikk var egentlig at jeg fikk sånn rar smak i munnen og at jeg måtte spise litt for at det skulle bli bedre. Enten så brygget jeg på noe, ellers så kunne jegvøre gravid. Tok en test for å være sikker, tok den på fredag ettermiddag, tenkte at er ikke sikkert den vil gi noe utslag så tidlig, men detgjorde den gittHvilke symptomer fikk du? Går og kjenner på en del ting jeg også, litt murringer og så er jeg ekstremt trøtt! Men tenker at det sikkert kan være at jeg «leter» etter symptomer, det hadde passet så veldig bra om ting hadde klaffet nå
Tester om noen dager, så får vi se om det er noe på gang hos meg![]()
Å nei<3 så veeldig trist. Du kommer over kneika skal du se.. kanskje ta noe hormonstøtte neste gang det klaffer. Bare hjelpe kroppen din litt<3Ååå nei
Stooor trøsteklem fra meg![]()
Ingen tvil der i hvertfall<3 Gratulerer!Stor overraskelse med positiv test 11 dpo (i går). Enda sterkere i dag, 12 dpo. Foreløpig er utregnet termin 6. Juli, på min egen bursdag veldig lite planlagt, men veldig velkomment Vis vedlegget 278725

Tusen takkIngen tvil der i hvertfall<3 Gratulerer!![]()
litt vanskelig å skjønne ennå.Ja har det sånn jeg også. Å begynne da på jobb kl. 07 om morran er ikke noe gøyNoen her som er plaget med trøtthet? Føler meg som en zombie

Noen her som er plaget med trøtthet? Føler meg som en zombie
Er så trøtt så det svir i øyene 
Da kan det se ut som om jeg også hører til her! Har en sønn på 2 år og 8 mnd fra før og benyttet aldri forumet da jeg var gravid sist! Er nå gravid med nr.2 og har foreløpig termin 4. Juli! (Mistet forrige måned, så vet ikke hvordan legen vil regne ut termin enda!)
har en søn på 2 år og 9 mnd selv.Det er det som er min "plage" , mye bedre nå enn sist. Men det er sånn at jeg gruer meg til den trøttheten skal melde seg.. Særlig med en toåring som vekkeklokkeNoen her som er plaget med trøtthet? Føler meg som en zombie