n00bie
Flørter med forumet
Drikker dere fortsatt energidrikk så lenge dere er under 200mg koffein per dag? Uten å ha sjekket så hadde jeg bare antatt at det var for mye koffein i en 0,5L energidrikk. Men det ser jeg nå at det ikke er (160mg i min favoritt Battery Fresh
). Men på dem så står det at de ikke er for gravide. Men regner med at det bare er sånn de må skrive siden (relativt) høyt koffeininnhold? Spille vel ikke noen rolle om det feks er 160mg koffein igjennom vanlig svart kaffe eller energidrikk...?

Det at de skriver på boksen er vel for å sikre seg så at ingen kan saksøke dem hvis de tror de mister pga det
selv om den andre viktige ingrediensen må utebli en laaang stund til
det e blitt min dyrebare last! Syns den smake SÅ godt, og skulle så gjerne ønska den var uten taurin og alt dritt, for eg får egentlig auka hjertebank av det. Men innimellom kose eg meg med ein boks. Eg e dogg super var på koffein, kan ikkje drikka etter kl 12 på dagen, ever. Og med søvnproblemer som gravid har det heller vært det som har gjort at eg har kutta på energidrikker. Men, eg trur at energidrikker er mykje værre for gravide enn f.eks kaffi. Det e tilsatt mykje ulikt i dei fleste energidrikker som utslår kvarandre og dermed forstyrrer kroppen mykje meir enn koffein generelt, er derfor berre energidrikker får 16års aldersgrense og ikkje koffein. Så eg ville aldri ha drukket ein boks energidrikk kvar dag, verken som gravid eller ikkje, det er absolutt ikkje bra for helsa.