Kisseypooh
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
Fant ut det var greit å advare sånn at du ikkje blei skuffa ;-) flott at du blei henvist te ultralyd, tok ca 3 dagar før eg fekk brevet om time, men logga meg inn på nettet og såg ka ti eg hadde fått time dagen før brevet kom ;-) utålmodig sjel! Syns jo da va uhorvelig lenge te timen, enno 18 dagar igjen...Ja du har helt rett ble ikke så mye annet enn prat hos legen men det var litt godt å få lettet på bekymringene mine også. Ble henvist til tidlig ultralyd så håper jeg får time til uka (Optimisten meg). Også ringte hun meg etter jeg var gått og sykemeldte meg i to uker, fikk streng beskjed om å slappe av. Ble litt satt ut da jeg allerede var på vei til jobb men deilig å få tid til å slappe av også Hadde jeg hatt penger så hadde jeg nok tatt en ultralyd til privat, men nå får jeg jo ihvertfall to ganske snart og bør vel være fornøyd med det
Åh så koselig, blir nok deilig med babykos og det liker nok den lille i magehuset også
Jaggu ikkje lett å ikkje buse ut med at eg har huleboer når folk vil ha meg til å starte opp med fritidsaktiviter for barn, trening og trim for eldre! Orke jo ikkje gå turer ein gong, dagene mellom jobb bruke eg te å samle krefter til neste økt
Godt du blei sjukemeldt, lettere å ta litt vare på seg sjøl då Grei tid å starte hobby då
Fått masse babykos i dag, favoritt aktiviteten hans er å sparke tante i de ømme brystene, då smile han og flørte som bare da ;-) e heldig som har muligheten til å holde babykunnskapene ved like
I hår kjøpte eg mitt første babyutstyr, ergobaby 360, søster får bruke den fram til eg trenge den sjøl