Lulu89
Linda + Heidi = ?
Då har eg blitt henvist til tidlig ultralyd siden eg gjekk på Pergo ny legetime i uke 10.
Navn har me klart 2 av kvar og av dei så har me favoritt av begge så ska kje bli stort problem!
Utstyr og sånn har eg ikkje kjøpt enno, e så sikker på at da ska gå galt, klare ikkje tru at eg ska få bli mamma så eg tør ikkje enno. Men mykje ska arves fra søstrene mine (masse e allerede mitt som eg har kjøpt med tanke på fremtidige barn) så blir mest søte klær og sånt. Og så glede eg meg te å begynne å strikke til mini
Koss går da med deg? Såg du hadde spotta litt dei siste dagane!?!
Så bra, håper det ikke er lenge til du skal på ultralyd da Så du får sett at alt er i orden og at du faktisk skal bli mamma!! Men jeg skjønner deg godt, det er vanskelig å tro at dette faktisk er sant. Men vi må unne oss å tro litt på det innimellom
Du målte ikke hcg når du var hos legen eller? Ja så heldig du er som kan strikke! Jeg kan ikke, men lurer på om jeg skal prøve å se om jeg kan lære meg for det hadde jo vært så koselig å strikke bittesmå sokker og klær
Joda det går greit med meg, men kjenner jeg gleder meg veldig til å dra til legen så jeg forhåpentligvis får bekreftet at alt er i orden. Spotter fortsatt litt men prøver å klamre meg fast til at hvis det hadde vært over og ut ville det vel kommet i store mengder. Men ja blir godt å få vært en tur oss legen! Hvordan går det med deg og formen?