Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3 <3
Har tenkt mye på deg og dine idag
Har ikke ord, det er bare helt grusomt å miste babyen sin. Det blir nok ikke tomt for tårer med det første, men etterhvert går det lengre tid mellom. Men hjelpes meg så vondt det gjør, lenge. Det vil alltid mangle en bit av oss, og det vil alltid være en som mangler. Ingen skulle måtte gå igjennom dette.
Hvordan går det med dere?[emoji173]️
Håper de kan gi dere noen svar, eller noen tanker som kan hjelpe dere i sorgprosessen. Ellers må du bare gi deg selv tid.[emoji173]️ Sorgen vil du jo alltid ha med deg, men det høres ut som du sakte men sikkert holder på å finne en måte å leve med den på, siden du har perioder der du klarer å fungere litt, slik jeg tolker det du skriver. Du skal vite at vi er mange som tenker på deg og dine. [emoji173]️Neeeei, veldig variabel form Kan holde meg oppegående hele dagen, men såsnart storesøster sover og mann drar ut en tur, raser alt sammen igjen Veldig svak for omsorg også, tårene spretter med en gang noen kommer bort å spør hvordan det går
Skal på St.Olavs på samtale imorgen, gruver som bare rakker Vet ikke hva jeg kan forvente, håper på noen svar på ettellerannet Bah...
Og oppdater oss gjerne når du orker [emoji173]️Håper de kan gi dere noen svar, eller noen tanker som kan hjelpe dere i sorgprosessen. Ellers må du bare gi deg selv tid.[emoji173]️ Sorgen vil du jo alltid ha med deg, men det høres ut som du sakte men sikkert holder på å finne en måte å leve med den på, siden du har perioder der du klarer å fungere litt, slik jeg tolker det du skriver. Du skal vite at vi er mange som tenker på deg og dine. [emoji173]️
Håper de kan gi dere noen svar, eller noen tanker som kan hjelpe dere i sorgprosessen. Ellers må du bare gi deg selv tid.[emoji173]️ Sorgen vil du jo alltid ha med deg, men det høres ut som du sakte men sikkert holder på å finne en måte å leve med den på, siden du har perioder der du klarer å fungere litt, slik jeg tolker det du skriver. Du skal vite at vi er mange som tenker på deg og dine. [emoji173]️
Godt å høre at du har gode folk rundt deg og at du har ting du kan "krysse av listen" fremover. Høres ut som om du er flink til å sette ord på følelser, det tror jeg kan hjelpe deg mye. Krysser det jeg har for for at dere får konkrete svar å forholde dere til fra sykehuset. [emoji173]️Ett eller annet, hva som helst.. Enten det er det ene eller det andre. Uansett hva de sier kommer ikke lillebror tilbake, men da er det mindre å gruble på.
Det kommer seg, har et utrolig bra støtteapparat av familie og venner av alle slag, som dekker forskjellige "behov" i denne tiden. Det er utrolig godt å kjenne på. Men at det er tungt, det skal jeg være første til å innrømme. Spesiellt nå i denne tiden, når jeg ser alle som føder og vet det kunne vært oss. "Gleder" meg til vi har passert nyttårsaften og termindato, da øyner jeg et håp om lysere tider.
Skal oppdatere etterhvert. Har fått innkallelse til kontrollsamtale på fødesykehuset også, fpr gjennomgang av prøvesvar å forhåpentligvis obduksjonsrapporten også. Andre uka på januar. Det går da framover med saker og ting.
[emoji813]red
Tenker ofte på dere! Det er fint å høre at dere har et godt støtteapparat rundt dere. Og jeg håper dere ikke må forholde dere til like mange forskjellige ansatte på sykehuset nå som i svangerskapet...Ett eller annet, hva som helst.. Enten det er det ene eller det andre. Uansett hva de sier kommer ikke lillebror tilbake, men da er det mindre å gruble på.
Det kommer seg, har et utrolig bra støtteapparat av familie og venner av alle slag, som dekker forskjellige "behov" i denne tiden. Det er utrolig godt å kjenne på. Men at det er tungt, det skal jeg være første til å innrømme. Spesiellt nå i denne tiden, når jeg ser alle som føder og vet det kunne vært oss. "Gleder" meg til vi har passert nyttårsaften og termindato, da øyner jeg et håp om lysere tider.
Skal oppdatere etterhvert. Har fått innkallelse til kontrollsamtale på fødesykehuset også, fpr gjennomgang av prøvesvar å forhåpentligvis obduksjonsrapporten også. Andre uka på januar. Det går da framover med saker og ting.