En rhesus- 's dagbok.

[emoji173]️

Så utrolig grusomt å lese dette:sad010
Kan ikke si jeg vet akkurat hvordan dere har det nå, men var gjennom en dødfødsel i februar, og vet hvor grenseløst hjerteskjærende det er å ta farvel med babyen sin ❤️
Dere har sikkert fått informasjon om LUB, vi har opplevd mye støtte derfra blant annet gjennom sorggruppe. Det er også et skjult forum her for oss som har mistet (det ligger under vi som har mistet før uke 12, men det er for alle såklart).
Sikkert litt tidlig å tenke på nå, men jeg
informerer ifall det er aktuelt senere.
Sender varme tanker og en stor klem :Heartbigred

Kondolerer så mye, må være helt forferdelig :(

Dagene går.. Vi er utrolig takknemlig for all støtte vi får, det hjelper veldig å vite at folk bryr seg om oss.

Vi har vært på sorgsamtale hos fastlegen min. Ny time igjen mandag. Vi har hatt besøk av presten, og vi har vært på begravelsesbyrået. Vår kjære lillebror er ferdig obdusert, og det blir holdt begravelse førstkommende torsdag. Veldig fornøyd med at vi slipper å vente i 3-4 uker som vi først fikk beskjed om. Men uansett, det gjør fryktelig vondt. Det er en sånn "utavdæsjælopplevelse".. Kan ikke fatte.

Jeg har i alle år elsket advent og jul, har startet tidlig med pynting. Iår ser det ikke ut som det kommer opp noen adventsstjerne. Ikke kjennes det ut som det kommer til å bli pyntet til jul heller. Den gleden min har forsvunnet.

Uten 3åringen vår hadde jeg ikke greid å stått opp, det er tunge dager. Jeg har aldri i mitt liv grått så mye som jeg har de siste dagene. Utrolig hoven..

Renselsen går sin gang. Snart over virker det som. Aller verste melksprengen har gitt seg og, trenger ikke lenger å ha STRAMT bandasjerte bryster for å holde igjen melka. Kan til og med snakke om det som har skjedd uten at melka fosser ut nå. Framgang..

Ellers, så har jeg snart lest altsammen på nett som omhandler dødfødsler. Om å miste barn. Støtteforeninger. Rettigheter hos Nav. Bladd side opp og side ned om barnebegravelser. Gravsteiner. Bårepynt. Nytt svangerskap etter dødfødsel. Det er 1000tanker i hodet.

Sender deg en stor stor klem! Den er fattig, men vet ikke hva jeg kan si,annet enn at du må bare gjøre det som føles riktig fremover, og ta godt vare på deg selv, kjæresten og lillefrøken.
Håper dere får en fin/okei jul, på tross om ikke annet for frøkna sin del, om hun orker det selv da. Ellers vil det nok være beintøft fremover, om det er desember eller juli liksom.. enormt enorm trist og urettferdigt!!
Lykke til med begravelsen, den blir nok fin,brutal og fæl på samme tid. Det er forferdelig å se barnekiste der oppe, men noe man bare må gjennom dessverre... :Heartblue
Ydmyk klem ifra meg :Heartred

Forstår at det må være utrolig tungt å gå inn i juletida nå :( De første månedene etter fødsel er utrolig tunge..
Vi mistet i februar, og enda vi har vært så heldige at en ny baby er på vei, har jeg ikke den samme gleden over juletida i år. Det merkes at noen mangler.
Håper begravelsen blir en fin avskjed med lillebror, enda så vondt det sikkert vil være. :Heartblue:Heartpink:Heartblue
Stor klem
(Og om du vil er det såklart bare å sende pm)

Så utrolig trist og vondt. Føler med deg og familien, umulig å sette seg inn i hvor tøft dette må være å oppleve.
Sender en varm klem :Heartbigred

Sender dere så mange klemmer jeg kan, lykke til på torsdag-det er det verste som finnes, å begrave barnet sitt. Vi er dessverre en del her inne som vet litt om det, om du orker og vil etterhvert kan du bruke oss-det har hjulpet meg enormt siden februar da vi mistet.

NÅ gruver jeg til imorgen! Tårene har trillet
non-stop etter jeg la storesøster. Jeg er kvalm og uvel, og fryktelig sliten. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge meg i det heletatt, for da kommer plutselig morgendagen snikende:sad015

HJELP:sad015

non-stop etter jeg la storesøster. Jeg er kvalm og uvel, og fryktelig sliten. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge meg i det heletatt, for da kommer plutselig morgendagen snikende:sad015

Mange klemmer :Heartbigred

Uff, tenker på deg/dere :Heartred sender dere mange gode klemmer :Heartbigred

Back
Topp