Idag var vi på ettersamtale på sykehuset vi fødte. Kjapp gjennomgang av obduksjonsrapporten, der det bare bekreftes det vi hsr visst. Det er rhesusproblematikken som var grunn, ikke noe annet som plutselig hadde oppstått. Så det er jo i og for seg bra.
Sykehuset har også på eget initiativ sendt inn avvik på seg selv i denne saken. (Det har ikke vi på noen som helst måte tenkt at de skulle) Fordi de har hatt samtale med StOlavs og sammen har de lurt på om d hadde vært bedre at ALL svangerskapsrelatert hos meg skulle foregått i Trondheim. Sånn at det ikke i heletatt er rom for informasjon å "falle mellom to stoler". Så de skulle vel ta gjennomgang på rutiner der også.
Snakket også litt om hva vi tenker ang å prøve igjen, og konklusjonen var nok grei der, vi ville ikke innsatt eller utskrevet prevansjon!
Godt å være "ferdig" med det som går på sykehusene og det nå. Bare Fylkesmannen å div krav som gjenstår. Men en ting er virker temmelig sikkert; hvis enten vi, eller noen andre her havner i samme situasjon ang antistoffer, så vil jeg tørre å påstå at nå er det TRYGT! Det blir nok ikke glemt med det første høres det ut som.
Så hvis noen leser dagboka mi nå å blir redd eller usikker på om de tørr satse, så sier jeg bare GO FOR IT!