Jeg er ute og reiser, skal til mamma og pappa på besøk. Derfor kjeder jeg meg, og oppdaterer ofte
Så, i dag, når jeg endeli var i nærheten av et sted de selger g-tester, måtte jeg selvfølgelig bare kjøpe to stk. Greit å ha siden IKM er på mandag. Men så tenkte jeg at jeg vil ikke åstedet før jeg kommer hjem til mannen igjen for jeg har ikke lyst til å si det på telefon, og jeg kommer aldri i livet til å klare å holde meg hvis jeg får positiv test mens jeg er ho mamma og pappa. Noen kommer til å få vite det, og jeg synes min kjære burde være den første til å få vite det når jeg/vi (en dag) får positiv test
Så nå prøver jeg å finne indre styrke til å ikke teste før onsdag morgen, altså to hele dager over IKM. Men det er jo egentlig positivt, for da er det mer sannsynlig at tr kommer hvis den skal komme, og jeg ikke kaster bort unødvendige penger på å teste.
Da tenker jeg at jeg skulle ha bestilt billigtester... Jeg tror at hvis det ikke klaffer denne pp heller, så skal jeg kjøpe eggeløsningstester til pp4. Har forresten begynt å tempe også. Begynte etter antatt el, så det er mest for å prøve det, ikke for at denne mnd vil vise noe spesielt sånn sett. Lastet ned ff, og det er jo genialt at det er på nett på pc også, så kan jeg legge inn på flere måter
likte den appen godt, jeg
Håper ikke jeg får bruk for tempingen uansett, men at det har klaffet denne pp!!!!!
Nå babler jeg mye her, men som sagt så kjeder jeg meg masse
må ha en unnskyldning, det er viktig
Prøvere med første barn.