En ny begynnelse.

Ja, da er vi i gang igjen. Krysser fingrene for oss denne pp da :) det positive oppi alt er at siden tr kom sent, blir el forskjøvet slik at jeg har pause i praksis ca samtidig som beregnet el, så da øker jo sjansene betraktelig denne pp :D det gjelder vel å se det positive så lenge det går :)

Heihei. Hvordan går det med deg? :-)

Heihei. Hvordan går det med deg? :-)

Hei :) det går nå. Visste ikke helt hva jeg skulle skrive... Jeg ennå på cd 21 og nå regner jeg med att el er over. Jeg kjente litt stikking i venstre side (kan det være venstre eggstokk?) i går, og i dag er jeg bare litt oppblåst. Ingen andre symptomer som ømme bryster eller noe enda.
Kjente på tappen i går (lenge siden sist nå..) og den var høy, og veldig hard og lukket.. Det er vel et tegn på at el er over? Ikke vet jeg... Men nå håper jeg på ingen tr på ni mnd frem i tid :)

Prøvere med første barn.

• Liker
Reactions: AFA
Det der med tappen er ikke noe jeg har helt peiling på. :-P Men jeg hadde stikking i venstre side/eggestokk den dagen eg hadde EL denne mnd. På lørdag. Så det er nok et tegn. Blir spennende tider ;)

Det der med tappen er ikke noe jeg har helt peiling på. :-P Men jeg hadde stikking i venstre side/eggestokk den dagen eg hadde EL denne mnd. På lørdag. Så det er nok et tegn. Blir spennende tider ;)

Ja! Det er veldig spennende! :)
Ja, tenker også at det er et symptom på el. Jeg har ikke begynt å teste for å finne el, eller tempe for den saks skyld... Tenker kanskje å teste etter el rundt pp3-4 hvis vi ikke har fått en spire til å feste seg til da :) vi er jo faktisk "bare" i pp2 ;)

Er veldig spent på om tr kommer da!! Håper ikke ikke ikke det!! Håper vi blir mange som får en spire denne mnd!

Prøvere med første barn.

Nå begynner det virkelig å nærme seg IKM igjen. Jeg har IKM ca på mandag. Det er litt vanskelig å si eksakt siden forrige syklus plutselig ble 38 dager... Jeg er kjempespent! Men jeg tror at jeg skal gjøre som sist, å ikke begynne å teste før tr er forsinket :)

Masse lykke til til dere andre også!! Jeg krysser fingrene for oss alle :)

Prøvere med første barn.

I dag har jeg vært noe mer oppblåst enn i går. Jeg har også fått littegranne ømme bryster, så denne syklusen er det i alle fall symptomer på at syklusen går sin gang :) det mener jeg som positivt ;)
Jeg håper virkelig at dette er vår pp :)

Prøvere med første barn.

• Liker
Reactions: AFA
Da kom tr denne pp og... Så da er vi i pp3. Kjenner at det nok blir litt vin i kveld... Fikk visst alle tr-smertene jeg skulle ha hatt sist, denne gang....
Da er det bare å krysse fingrene for pp3 :)

Prøvere med første barn.

Nei å nei! Dumme tr kom hos drg og :( krysser fingrene for at pp3 er vårt lykketreff ;)

Nei å nei! Dumme tr kom hos drg og :( krysser fingrene for at pp3 er vårt lykketreff ;)

Ja, hun kom visst... :( ja! Krysser fingrene for det! :)

Prøvere med første barn.

Tr kom jo for noen dager siden... Nå har jeg slitt med å bli kvitt den hersens uvi'en i ca to uker, nå ser det ut som om den snart er borte, men for noe dritt!

Tr var merkelig denne gangen, forresten.. Mye mindre blod enn vanlig... Merkelig... Også (ikke for å være ekkel, eller noe) ikke noe slim... Det bruker jo å være en del av det, men ikke denne gangen... Jeg fikk smertene, da, så går ut ifra at alt er orden til el ;)
Dette ble litt rotete, men uansett... Gleder meg til å være helt kvitt uvi, og å snart komme til rundt el, og så til dpo-land ;)) krysser fingrene for pp3 og for april!

Prøvere med første barn.

Ja, da tror jeg el er over for denne gang. Spiste litt valnøtter og drakk noe sur juice... Vet ikke om det var det som gjorde utslag eller, men jeg har hatt masse slim i noen dager mens tappen var helt myk og åpen. Jeg var på samling i uka som var, så det ble ikke lagt inn aksjer før lørdag. Tror EL var søndag på grunn av stikking og mye oppblåsthet, men er ikke sikker.. Det er mulig det var litt sent. Tappen var helt åpen på søndag, men mandag kveld var den blitt mye stivere og nesten lukket. Nå hadde tappen vært åpen i noen dager før søndag, og jeg vet ikke om det betyr at el var tidligere, men jeg tenkte det var mest logisk at den lukket seg raskt etter el? noen som vet?
Jeg håper i alle fall at det har klaffet perfekt! Vi er nå i pp3 og nesten garantert i dpo-land :D bare å vente å se nå :)

Forresten, jeg er kraftig forkjøle nå, er det sannsynlig at kroppen "takker nei" til graviditet hvis jeg er sliten og forkjøla?

På forhånd takk hvis det er noen som kan hjelpe meg :)
Krysser fingerene for pp3!

Ja, da tror jeg at jeg er ca 6-7 dpo. Håper, håper, håper at det har klaffet denne mnd. Er øm i brystene og utrolig oppblåst. Jeg har bare hatt så sterke "symptomer" to ganger før, altså så ømme bryster og så oppblåst følelse (før prøvingen startet, men etter at jeg sluttet på prevensjon...)
Håper at det er en spire som utløser alle symptomene denne mnd!

Har ingen tester hjemme, verken EL-tester eller g-tester og det er ikke så lett å få tak i her jeg bor (selges ikke på den lokale daligvarebutikken), så får se om jeg får tak i til IKM, tror jeg tester et par dager etter forventet IKM :)
Krysser fingrene for denne pp! :D

Lest begge sidene og dette var jammen spennende! Noe nytt spennende som har skjedd? Krysser fingre for en spire denne gangen :D Her er vi såvidt i gang med PP1... svært spent på hvor fort det vil klaffe for oss. Det er nesten litt skummelt også. *sommerfugler i magen* :p

Lest begge sidene og dette var jammen spennende! Noe nytt spennende som har skjedd? Krysser fingre for en spire denne gangen :D Her er vi såvidt i gang med PP1... svært spent på hvor fort det vil klaffe for oss. Det er nesten litt skummelt også. *sommerfugler i magen* :p

Så koselig med tilbakemeldinger!! :)
Ikke så mye spennende.. Er utrolig oppblåst og litt anspent rundt livmorområdet.., (er ikke helt sikker på hva jeg skap kalle det?).. IKM på mandag, så bare fire dager igjen! 10 dpo i dag :)

Å, så spennende! Har du også dagbok eller? Spennende å følge med på flere prøvere :)
Krysser fingene for at det klaffer for dere allerede i første pp! :D

Prøvere med første barn.

PS. Fant dagboken din :)

Prøvere med første barn.

Så koselig med tilbakemeldinger!! :)
Ikke så mye spennende.. Er utrolig oppblåst og litt anspent rundt livmorområdet.., (er ikke helt sikker på hva jeg skap kalle det?).. IKM på mandag, så bare fire dager igjen! 10 dpo i dag :)

Å, så spennende! Har du også dagbok eller? Spennende å følge med på flere prøvere :)
Krysser fingene for at det klaffer for dere allerede i første pp! :D

Prøvere med første barn.

Koselig med flere følgere! :D Skjer ikke så mye spennende i dagboka enda, men det kommer seg! :P Dagene fram til tr går sååå utrolig sakte! -.- Vil bare starte prøver-reisen nåå!

Du er "heldig" som i det hele tatt har symptomer da. Har ingen verdens jeg... litt unormalt for meg egentlig. Menmen, det dukker vel forhåpentlgivis opp snart.

Koselig med flere følgere! :D Skjer ikke så mye spennende i dagboka enda, men det kommer seg! :P Dagene fram til tr går sååå utrolig sakte! -.- Vil bare starte prøver-reisen nåå!

Du er "heldig" som i det hele tatt har symptomer da. Har ingen verdens jeg... litt unormalt for meg egentlig. Menmen, det dukker vel forhåpentlgivis opp snart.

Ja, det skjønner jeg godt :) det går ikke noe raskere her i dpo-land ;)
Jorda, greit med symptomer, men vanskelig å tyde... Er så lett å bli innbilsk... ;)

Prøvere med første barn.

Jeg er ute og reiser, skal til mamma og pappa på besøk. Derfor kjeder jeg meg, og oppdaterer ofte ;)

Så, i dag, når jeg endeli var i nærheten av et sted de selger g-tester, måtte jeg selvfølgelig bare kjøpe to stk. Greit å ha siden IKM er på mandag. Men så tenkte jeg at jeg vil ikke åstedet før jeg kommer hjem til mannen igjen for jeg har ikke lyst til å si det på telefon, og jeg kommer aldri i livet til å klare å holde meg hvis jeg får positiv test mens jeg er ho mamma og pappa. Noen kommer til å få vite det, og jeg synes min kjære burde være den første til å få vite det når jeg/vi (en dag) får positiv test :)
Så nå prøver jeg å finne indre styrke til å ikke teste før onsdag morgen, altså to hele dager over IKM. Men det er jo egentlig positivt, for da er det mer sannsynlig at tr kommer hvis den skal komme, og jeg ikke kaster bort unødvendige penger på å teste.

Da tenker jeg at jeg skulle ha bestilt billigtester... Jeg tror at hvis det ikke klaffer denne pp heller, så skal jeg kjøpe eggeløsningstester til pp4. Har forresten begynt å tempe også. Begynte etter antatt el, så det er mest for å prøve det, ikke for at denne mnd vil vise noe spesielt sånn sett. Lastet ned ff, og det er jo genialt at det er på nett på pc også, så kan jeg legge inn på flere måter :) likte den appen godt, jeg :)
Håper ikke jeg får bruk for tempingen uansett, men at det har klaffet denne pp!!!!!

Nå babler jeg mye her, men som sagt så kjeder jeg meg masse ;) må ha en unnskyldning, det er viktig ;)

Prøvere med første barn.

Denne tempingen... hva er det og hvordan funker det? Er det en app eller en strimmel som man tisser på? Har ingen anelse jeg! o_O

Back
Topp