En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Endelig! Gratulerer så mye med lillemann, håper alt står bra til med begge to. Endelig er du mamma, så fortjent ❤️

Gratulerer sååååååå mye [emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Nyt tiden sammen med lille og mannen din [emoji173][emoji173]

Gratulerer såå mye! Endelig er han her!! Håper alt er bra med dere begge! Kos dere masse!! :love7:Heartbigred

Gratulerer så mye som mamma, og velkommen til verden Litjmann :Heartred:Heartred:Heartred

Åhhh :love7
Gratulerer såå masse mamma Ilm :Heartbigred

Gratulerer så mye [emoji3590][emoji3590] Endelig! Håper alt står bra til til tross for litt dramatikk [emoji3590] Gleder meg til oppdatering!

Ååå, gratulerer såå mye, fine deg [emoji7] Håper dere har det bra til tross for at det ble haste-ks [emoji3590] Snus masse babylukt [emoji7][emoji7][emoji7]

Gratulerer så mye med mamma-rollen. Endelig. :Heartred:Heartred:Heartred

Håper alt er bra med dere begge, tross haste-ks. :Heartred

Jeg er mamma[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Etter en lang og intensiv fødsel som endte i hastekeisersnitt!!

Oppdaterer mer etterhvert[emoji173]️
Ååå helledussen , har ikke sett eller lest her inne før og no har du plutselig blitt mamma .. gratulerer så masse ❤️
Og håper alt står bra til med alle sammen ❤️

Jeg er mamma[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Etter en lang og intensiv fødsel som endte i hastekeisersnitt!!

Oppdaterer mer etterhvert[emoji173]️

Hjertelig tillykke!

Ta deg god tid til å komme til hektene igjen og be om hjelp selv om du holder bebis tett tett til deg og ikke vil slippe.
God hjelp er å få klesvasken, koppvask og gulvvasken gjort. Handling og mat. Da får du gjort all mammingen som du har ventet SÅ lenge på!

Endelig er du mamma!

Det største i livet :flower:Heartbigred

Beste ønsker til deg, pappaen og lille nyankomne.

Tusen takk alle sammen[emoji173]️

Fødselshistorien:

Hastekeisersnitt etter en vond og lang fødsel!! Riene starta 22.15 kvelden før. Åpningsfasen varte i 15,5 timer med tette rier som kom med 2-3 min mellomrom de siste 10 timene av åpningsfasen! Puster meg gjennom riene i denne denne fasen! Sitter mye på ball og står i prekestol, klarer ikke å ligge i senga! Aktiv fødsel med 5 cm åpning fra kl.14! Hodet står høyt oppe! fortsatt ca 2 min mellomrom og riene varer i 1 -1,5 minutt! Får prøve tense (strømgreier i korsryggen) og akpunktur som smertelindring! Rier tar seg helt villt opp i intsentitet, men det blir ikke noe mer åpning og han kommer ikke lenger ned! Klokken 17.45 tar de vannet, dette er noe misfarget! Kl.18 får jeg epidural! Pulsen til litjmann synker voldsomt, helt ned i 80 to ganger på rad når jeg får en ny rie! Blir litt småkaos og lege blir tilkalt, og vi får beskjed om at dersom dette vedvarer så må han ut med keisersnitt! Det hele jevner seg ut så ut! Får beskjed om at vi lar det gå, og at det vil prøves drypp litt senere på kvelden + utover for å se om han tåler der! Riene blir sterkere og epiduralen mister effekt! Det hjelper ikke å øke epiduralen! Det blir ikke mer åpning og han kommer seg ikke lenger ned, selvom det virker slik på riene som gir er voldsomt press bak i rompa! Riene kommer med ca 1-2 min mellom og varer ca 1,5 min! Ca kl.21 setter de meg på drypp, for å se om riene kan bli litt mer effektive! Laveste dose gir ingen utslag! Etter 30 min økes dosen, og pulsen til litjmann faller slik den gjorde tidligere kvelden, helt ned i 80! Jeg blir lagt i ulike stillinger for å se om det hjelper, men det gjør det ikke! Rommet fylles av folk, jeg kobles av alle ledninger og plutselig er vi på vei til operasjonssalen! Siden dryppet ble fjernet, så steg heldigvis pulsen til litjmann litt slik at jeg slapp narkose og mannen fikk være med[emoji173]️ kl.22.07 sa lille Henrik hallo til verden med sterke skrik på vei ut av magen[emoji173]️

Vennligst ikke quote bilde:

IMG_0375.JPG

Neimen helledussen for en fin liten gutt! Gratulerer som mamma!!

Åh helledussen så fin han er, nydelige lille Henrik [emoji170] Så utrolig flink og sterk du har vært, slike rier er det mest intense og utmattende jeg selv har opplevd. Håper du har ett godt team rundt deg, og får litt avlastning sånn at du får sovet og kommet deg litt til hektene.
Tenk at nå er han endelig her, nå er du blitt mamma [emoji170] gratulerer så mye, gråter en liten skvett for deg her nå [emoji28]

Næmmen, se på han da :Heartred Gratulerer så mye med fine lille Henrik:love7

For en fødsel!:eek: Og for en nydelig gutt!:Heartred

Se på han fine der da! :love7
Henrik er en flott navn!

Litt av en fødsel du har hatt :eek:
Imponert over utholdenheten og styrken du har vist. Tøffingen! Selvfølgelig kjipt at det ble operasjon til slutt når du hadde vært så flink så lenge, men nå er han her, tenk det du mamma ❤️
Hvil deg godt nå og og hold han nære. Trekk inn lukten av din SØNN! :joyful:
Gratulerer igjen ❤️

Back
Topp