En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Sender litt fødestøv ;) håper du snart har litjmann utafor magen :Heartblue
 
Så godt å høre, jeg har tenkt på deg i hele dag! Håper han bestemmer seg for å komme ut snart, men kos deg masse på pasienthotellet fram til da. De har ikke så verst buffet der faktisk :p
 
Åh så godt at du fikk bli [emoji173] Nå kan lillegutt bare komme! Håper dere får slappet av, kose dere litt ekstra nå og ladet batteriene [emoji4]
 
Så godt å lese at du får bli! :D da må kroppen din få fart på seg å få han ut:joyful: kom igjen kroppen!! :smiley-bounce012
Slapp av og kos dere den siste tiden:Heartred:happy:

Godt å lese! [emoji173]️ Tenker på deg! Lykke til :)

Lykke til [emoji307][emoji8]

Så godt at du får bli! :D Håper han finner veien ut nå. :D

Så godt å høre at dere får bli :Heartred Håper kroppen slapper av nå og setter i gang av seg selv :)
:wav

Sender litt fødestøv ;) håper du snart har litjmann utafor magen :Heartblue

Så godt å høre, jeg har tenkt på deg i hele dag! Håper han bestemmer seg for å komme ut snart, men kos deg masse på pasienthotellet fram til da. De har ikke så verst buffet der faktisk :p

Åh så godt at du fikk bli [emoji173] Nå kan lillegutt bare komme! Håper dere får slappet av, kose dere litt ekstra nå og ladet batteriene [emoji4]

Takk dere[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Idag har vi bare slappa av etter vi kom på hotellet! Er så godt å kunne slappe av![emoji173]️ Og for en mat-buffè det er her!! Himmel og hav!! Kommer til å legge på meg mer nå enn jeg har gjort hele svangerskapet tilsammen om jeg må bo her en uke før de setter meg igang[emoji23][emoji23] jeg har faktisk sendt mannen hjem for å jobbe! Vil ikke at vi skal bruke opp permisjonsdagene før litjmann er født! Så han jobber imorra og kommer tilbake for å være her med meg i helga! Typisk om riene starter i natt, men da kommer han tilbake![emoji5] Er jeg som har vært redd for selve kjøreturen, ikke han![emoji5] så får vi se hvordan vi gjør det til uka evt! Satser på at litjmann kommer i helga[emoji173]️[emoji173]️
 
Masse lykke til❤️ Så godt at du får være på sykehotellet
 
Skikkelig glad du slipper 2,5 time rie-tur i bil! Fader, vi som har 8 min til sykehuset syns det var nok i massevis :p
 
Så godt dere fikk bli værende. Håper kroppen setter igang snart :Heartblue:Heartblue
 
Oj her hadde det skjedd litt ja! Skjønner godt tankene dine altså, og den hodepinen og blodtrykker er helt grusomt, akkurat samme hadde jeg! Vi møtte faktisk en hel konvoi av millitære kjøretøy når vi dro hjem på tirsdag, så kan se for meg at det er slitsomt å høre på de hele dagene..

Nå er du iallefall i de beste hender, og jeg håper han snart finner veien ut [emoji3590][emoji3590] Følger spent med videre [emoji8]
 
Skikkelig glad du slipper 2,5 time rie-tur i bil! Fader, vi som har 8 min til sykehuset syns det var nok i massevis :p

Hau, det er jeg skikkelig glad for også!! Fantastisk at St.Olavs støttet meg i den redselen[emoji173]️
 
Appen hadde plutselig slutta å abonnere på dette emnet, så her har det jamen skjedd ting siden sist jeg var inne [emoji33] Så utroolig glad jeg er for at du får bli på pasienthotellet og slipper rietur from hell! Nå håper jeg du får slappet godt av og ladet opp til det store som er rett rundt hjørnet [emoji3590] Ta vare på deg selv [emoji3590]
 
Oj her hadde det skjedd litt ja! Skjønner godt tankene dine altså, og den hodepinen og blodtrykker er helt grusomt, akkurat samme hadde jeg! Vi møtte faktisk en hel konvoi av millitære kjøretøy når vi dro hjem på tirsdag, så kan se for meg at det er slitsomt å høre på de hele dagene..

Nå er du iallefall i de beste hender, og jeg håper han snart finner veien ut [emoji3590][emoji3590] Følger spent med videre [emoji8]

Jepp[emoji85][emoji85] skjedde plutselig en hel del på kort tid gitt!! Hodepinen har vært helt grusom, så glad den har begynt å slippe litt! Rundt der vi bor er de overalt, og de kjører av veien i hytt og gevær slik at det blir stengte veier og full stopp!

Så det er ekstremt betryggende å få være her i byen[emoji173]️ veldig takknemlig for å bli tatt på alvor[emoji173]️
 
Jepp[emoji85][emoji85] skjedde plutselig en hel del på kort tid gitt!! Hodepinen har vært helt grusom, så glad den har begynt å slippe litt! Rundt der vi bor er de overalt, og de kjører av veien i hytt og gevær slik at det blir stengte veier og full stopp!

Så det er ekstremt betryggende å få være her i byen[emoji173]️ veldig takknemlig for å bli tatt på alvor[emoji173]️

Så bra! Husker nesten altfor godt den hodepinen, aldri hatt lignende hverken før eller etter, så godt den har gitt seg litt [emoji8] Huff, hvor lenge skal de holde på med det da?

Det tenker jeg! Godt å kunne slappe av og samle energi nå de siste dagene, istedet for å bruke den opp på bekymringer [emoji3590]
 
Så bra at dere får bli værende der :) Masse lykke til med snarlig fødsel ❤
 
Lurer på om det muligens er igang her nå! Jeg har helt klart rier!! Har registrert dem i to timer nå! Og de kommer gjennomsnittlig hver 7. min og varer gjennomsnittlig 1 min! Så mannen er ringt[emoji85][emoji85]
 
Så bra! Husker nesten altfor godt den hodepinen, aldri hatt lignende hverken før eller etter, så godt den har gitt seg litt [emoji8] Huff, hvor lenge skal de holde på med det da?

Det tenker jeg! Godt å kunne slappe av og samle energi nå de siste dagene, istedet for å bruke den opp på bekymringer [emoji3590]

Ja, den har ikke vært god!!

Selve øvelsen eller «krigen» som de holder på med er til og med 07.nov! Så må de pakke alt ned igjen av utstyr og slik!!

Veldig godt! Men virker som det muligens er ting på gang her! Rier hvert 7 min i snitt, og varer i ca 1 min! Så krysser fingrene for at det tar seg opp! Har registrert i 2,5 timer nå!
 
Lurer på om det muligens er igang her nå! Jeg har helt klart rier!! Har registrert dem i to timer nå! Og de kommer gjennomsnittlig hver 7. min og varer gjennomsnittlig 1 min! Så mannen er ringt[emoji85][emoji85]

Åå så bra:D hvordan går det nå? :D masse lykke til om du er i fødsel!:Heartred Nå er han her snart:D
 
Back
Topp