Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å lese at du får bli! da må kroppen din få fart på seg å få han ut kom igjen kroppen!!
Slapp av og kos dere den siste tiden
Godt å lese! [emoji173]️ Tenker på deg! Lykke til
Lykke til [emoji307][emoji8]
Så godt at du får bli! Håper han finner veien ut nå.
Så godt å høre at dere får bli Håper kroppen slapper av nå og setter i gang av seg selv
Sender litt fødestøv håper du snart har litjmann utafor magen
Så godt å høre, jeg har tenkt på deg i hele dag! Håper han bestemmer seg for å komme ut snart, men kos deg masse på pasienthotellet fram til da. De har ikke så verst buffet der faktisk
Åh så godt at du fikk bli [emoji173] Nå kan lillegutt bare komme! Håper dere får slappet av, kose dere litt ekstra nå og ladet batteriene [emoji4]
Masse lykke til[emoji173]️ Så godt at du får være på sykehotellet
Skikkelig glad du slipper 2,5 time rie-tur i bil! Fader, vi som har 8 min til sykehuset syns det var nok i massevis
Så godt dere fikk bli værende. Håper kroppen setter igang snart
Oj her hadde det skjedd litt ja! Skjønner godt tankene dine altså, og den hodepinen og blodtrykker er helt grusomt, akkurat samme hadde jeg! Vi møtte faktisk en hel konvoi av millitære kjøretøy når vi dro hjem på tirsdag, så kan se for meg at det er slitsomt å høre på de hele dagene..
Nå er du iallefall i de beste hender, og jeg håper han snart finner veien ut [emoji3590][emoji3590] Følger spent med videre [emoji8]
Jepp[emoji85][emoji85] skjedde plutselig en hel del på kort tid gitt!! Hodepinen har vært helt grusom, så glad den har begynt å slippe litt! Rundt der vi bor er de overalt, og de kjører av veien i hytt og gevær slik at det blir stengte veier og full stopp!
Så det er ekstremt betryggende å få være her i byen[emoji173]️ veldig takknemlig for å bli tatt på alvor[emoji173]️
Så bra at dere får bli værende der Masse lykke til med snarlig fødsel [emoji173]
Så bra at dere får bli værende der Masse lykke til med snarlig fødsel [emoji173]
Så bra! Husker nesten altfor godt den hodepinen, aldri hatt lignende hverken før eller etter, så godt den har gitt seg litt [emoji8] Huff, hvor lenge skal de holde på med det da?
Det tenker jeg! Godt å kunne slappe av og samle energi nå de siste dagene, istedet for å bruke den opp på bekymringer [emoji3590]
Lurer på om det muligens er igang her nå! Jeg har helt klart rier!! Har registrert dem i to timer nå! Og de kommer gjennomsnittlig hver 7. min og varer gjennomsnittlig 1 min! Så mannen er ringt[emoji85][emoji85]