En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: nobody

el så ska i ikkje på jobb i morra[&:]

emilie våkna no å måtte tisse...va litt varm så målte rompa... viste 37,7 og d e vel feber d[&:] jaja... da bli d vel en dag til hjemme da... miste nå jobben lell, så ka faen...[&:] gidd ikkje at joa ska måtte ta se fri no... han har en bra jobb endelig og da ska han slippe å ha for masse fravær... i har ei uke igjen på jobb, så ka har d å si... og egentlig så treng dem me ikkje denna uka... i går bare "oppå"... dem lot me vel få jobbe fram t jul for å være snill... miste litt lysten og i da... teit, but true...

VELDIG forståelig egentlig!
Hvordan går det med snuppa de i dag 'a?

no ska i begynne å spise en sjokolade kvær dag!![8D][:D]herved bestemt[8D] ædda bædda[8D][:D][8D]
e så tynn no atte... går ikkje an ta her... vil bli fæt igjen[&:][:D] bli kvalm av å sjå på me sjøl og har jo ikkje puppa igjen engang[:-][:-] her snakker vi hengende teposa[&:][8D][:D]
i klare ikkje å spise meir enn en halv porsjon middag (halve av d i e vant til)[:-] da e i stappa og hell på å spyr... men prøve å spise oftere da...
bli nå jul no og da kanskje i feites opp litt[8D] satse på d[:D]

Ikke greit!

Kos deg med sjokoladen og det usunne kostholdet!

no ska i begynne å spise en sjokolade kvær dag!![8D][:D]herved bestemt[8D] ædda bædda[8D][:D][8D]
e så tynn no atte... går ikkje an ta her... vil bli fæt igjen[&:][:D] bli kvalm av å sjå på me sjøl og har jo ikkje puppa igjen engang[:-][:-] her snakker vi hengende teposa[&:][8D][:D]
i klare ikkje å spise meir enn en halv porsjon middag (halve av d i e vant til)[:-] da e i stappa og hell på å spyr... men prøve å spise oftere da...

Du skulle så gjerne fått noen kilo av meg - jeg har (minst) 30 til overs[:'(]
Men over nyttår skal jeg kjøpe meg rockering (om jeg ikke får til jul - det er derfor jeg må vente til over nyttår) så da skal det bli fart på sakene her!
Funker ikke det så får jeg skrive meg opp som fett-donor[8D]

Da har jeg også fått pynta til jul gitt...
Masse glass-blånisser fremmer og lys i vinduet...

så koselig, da[:D]

Her blir det lite julepynt i år - siden vi skal til svigers å feire jul[;)]

nokken som gidd å fære på butikken for me???[&o]

*ork*

*ork*

Næ... Ønsker meg akkurat det samme...
Ikke helt i form.

ORIGINAL: Mrs J.

Ja det kan jeg,men da må du bare komme å passe barna mine først[8D]

ja, gjerne d[:D]

ORIGINAL: Lillepooh

*ork*

Næ... Ønsker meg akkurat det samme...
Ikke helt i form.

ikkje i tipp topp form i heller...[&:] men har nå fått gjort d lell no da... butikken å posta ett julekort og vært på biblioteket me nokken bøker... og levert og fått ny flax julekalender[8D][8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Du skulle så gjerne fått noen kilo av meg - jeg har (minst) 30 til overs[:'(]
Men over nyttår skal jeg kjøpe meg rockering (om jeg ikke får til jul - det er derfor jeg må vente til over nyttår) så da skal det bli fart på sakene her!
Funker ikke det så får jeg skrive meg opp som fett-donor[8D]

Har noen kilo til overs jeg også.

Funker rockeringen så si ifra a Fio!!!

Ja, det er noen som får sendt disse julekorta også...
Jeg lagde jo mine i october, men lenger er de jo ikke kommer...

Da har jeg også fått pynta til jul gitt...
Masse glass-blånisser fremmer og lys i vinduet...

Flink du har vært!!!

ORIGINAL: Vibeke :)

De skrøt veldig av det på generell i sommer vet jeg...

Blir ikke mer nå her heller.
Ingen som skal være her heller...[;)]

Jeg har vel pynta for ett tomt hus jeg..... Kommer ikke til å være noen her i jula heller, men klarte ikke å la være å pynte litt fordet... Var tilogmed og kjøpte meg ett juletre i potte på søndag, som jeg har håp om at skal overleve de dagene jeg er helt borte i jula.... Kunne jo sikkert kjøpt meg ett kunstig, men nei da...

*ork*

hihi... Godt å høre det er flere... Blir så stuegris når jeg først har kommet hjem og satt meg ned innimellom...

Hohoho... Jeg putta mine siste i postkassa i dag!!!

i october?? sett masse på the julekalender el??sett så masse at du begynne å blande norsk og engelsk du og??[8D][8D][:D]

ORIGINAL: Vibeke :)

De skrøt veldig av det på generell i sommer vet jeg...

Tror egentlig det jeg trenger mest er ett realt spark bak så jeg kommer igang med noe.... Var flink en hel dag her tidligere i høst, også bare skle det ut..........

Back
Topp