En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: Lillepooh

Jeg får nå hvertfall lagt meg tidlig, da...
Men det hjelper ikke på lesinga, desverre...

Ikke mye lesing igjen nå før du kan ta litt juleferie!!!

Ho, ho... Jeg har kjøpt alt for stor seng til Alexander fra mormor i julepresang... Tjihi... Ja, ja........ Skrudd den opp alt nå så jeg slapp å prøve og stue den bort noe sted... Litt høy seng med sklie, og da ble den enten litt for lang eller litt for brei til å få ordentlig plass på rommet hans, men, men.... Er litt trangt å komme inn døra, men ellers går det bra. [:D]

Spent på hva Alexander sier når han kommer igjen på mandag...

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Du leder over meg uansett[;)] 
- husk på det når du føler deg nedfor - det er alltid noen som er dårligere enn deg på forskjellige områder[;)][8D][:D]

hehe.. sant d[:D]

ORIGINAL: Vibeke :)

ORIGINAL: nobody

NÅ MÅ jeg komme meg i seng her....
Hjelpe meg det skal bli tøft å komme seg opp i morra!

blei enda seinere me me... sovna ikkje før halv tre tia[&:] men slapp å stå opp[8D] for emilie hadde feber[&:][&o] så vi sov t ti[8D] og no har i som vanlig ei hyper ei... skjønna ikkje ta!!! feber ei lita stund og så heilt fin igjen... [8|]

typisk det da!
Håper formen på snuppa di er bedre igjen, eller fortsatt i dag! Godt å sove litt lenge når'n ikke har kommet seg i seng på kvelden...

Jeg klarte det store i går kveld... Sovna på sofa'n i 20.00-tia etter at det hadde blitt stille på rommet til Alexander, så våkna jeg igjen kl 03.15 på natta... Litt ødelagt i kroppen, for jeg hadde jo selvfølgelig sovna på to-seter'n... og fullstendig utafor... Da var det bare å krabbe seg i seng gitt...

vært hjemme i dag og... hatt feber heile morran og heile kvelden stakkar... og klaga over kløe og vondt i øyan.. men d kjæm ikkje nokka væske, så da e d vel sikkert ikkje nokka å tenke på??[8|]

Ho, ho... Jeg har kjøpt alt for stor seng til Alexander fra mormor i julepresang... Tjihi... Ja, ja........ Skrudd den opp alt nå så jeg slapp å prøve og stue den bort noe sted... Litt høy seng med sklie, og da ble den enten litt for lang eller litt for brei til å få ordentlig plass på rommet hans, men, men.... Er litt trangt å komme inn døra, men ellers går det bra. [:D]

Tenker det blir noen turer opp og ned sklia de første nettene... [8D]

Igår hadde jeg første eksamen.
Begynnte ni og var ferdig å skrive 9:35
Klarte å sitte der å glo frem til ti,
man da var det nok, altså...

Alltid flaut å gå ut først, men, men...

På vei hjem igjen fulgte jeg Vibekes eksempel.
Stoppet på senteret på Gjøvik og shoppa to fulle poser med klær til meg selv,
og en genser til Glennerten.
Var det noen som sa jeg heller burde kjøpt julegaver?!

i dag har i laga ball i[:-][:-][:D] for første gang... no sitt vi bare å vente på poteten og håpe på at dem blei vellykka![:D]

Tenker det blir noen turer opp og ned sklia de første nettene... [8D]

Ville vel ikke overraske meg det, nei...

Topp-Topp! [:D]

Grattis grattis

Igår hadde jeg første eksamen.
Begynnte ni og var ferdig å skrive 9:35
Klarte å sitte der å glo frem til ti,
man da var det nok, altså...

Alltid flaut å gå ut først, men, men...

På vei hjem igjen fulgte jeg Vibekes eksempel.
Stoppet på senteret på Gjøvik og shoppa to fulle poser med klær til meg selv,
og en genser til Glennerten.
Var det noen som sa jeg heller burde kjøpt julegaver?!

Hehehehe... Det er bra det! skal skjemme bort seg selv litt også!
Lykke til igjen i morra forresten!

Da var nok en helg snart over!
De forsvinner ALT for fort om dagen, og jeg får jo ikke gjort noen ting omtrent av det jeg skulle ha gjort... Men, men... Det blir vel jul allikevel...
Denne helga har jeg sosa bort med å skru opp seng til Alexander på fredag. Lørdag var jeg på Gjøvik på shopping og julebord, og i dag har jeg vært på plantasjen og kjøpt ett mini juletre i potte (det overlever kanskje mens jeg er borte i jula) og litt annet juledill, også har jeg rydda og ordna litt i heimen. Nå skal jeg til en kompis og spille rollespill.

Ha en flott kveld jenter!

d e så stille her for tia... hell alle på me juleting og tang el??

i e akkurat ferdig å lage delfiakake og halvmåna t joa og no e i dritlei... el dritsliten etter en lang dag!
også må i vel pakke inn 6 gava t dem ansatte på jobb... for bli vel jobb igjen i morra.. emilie e endelig frisk igjen[:)]
no e i omtrent ferdig me alt som har me jul å gjør[:)][:D]

åh- Delfiakake[&:]  Det har jeg glemt [8|]

Det KAN jeg jo faktisk lage - (det er ikke så mange kaker jeg er flink til å lage, altså[8D])

el så ska i ikkje på jobb i morra[&:]

emilie våkna no å måtte tisse...va litt varm så målte rompa... viste 37,7 og d e vel feber d[&:] jaja... da bli d vel en dag til hjemme da... miste nå jobben lell, så ka faen...[&:] gidd ikkje at joa ska måtte ta se fri no... han har en bra jobb endelig og da ska han slippe å ha for masse fravær... i har ei uke igjen på jobb, så ka har d å si... og egentlig så treng dem me ikkje denna uka... i går bare "oppå"... dem lot me vel få jobbe fram t jul for å være snill... miste litt lysten og i da... teit, but true...

åh- Delfiakake[&:]  Det har jeg glemt [8|]

Det KAN jeg jo faktisk lage - (det er ikke så mange kaker jeg er flink til å lage, altså[8D])

tihi[8D]
den e jo ikkje vanskelig å lage da... men i ska inrømme at i stussa litt da i skulle legge pynten lagvis...[:-] visste ikkje om alle tignern skulle være i alle lag el koss d va... men tok tslutt ett lag me kjeks, så marsipan og geletoppa og så kjeks igjen... om d e rett vetje i men... time will show[8D]

Det blir jo en smakssak hvor mye en har inni..

Jeg har seigmenn istedet for geletopper, fordi jeg synes det er bedre[8D]

Men nå er det leggetid her - du får ha en god natt[:D]

no ska i begynne å spise en sjokolade kvær dag!![8D][:D]herved bestemt[8D] ædda bædda[8D][:D][8D]
e så tynn no atte... går ikkje an ta her... vil bli fæt igjen[&:][:D] bli kvalm av å sjå på me sjøl og har jo ikkje puppa igjen engang[:-][:-] her snakker vi hengende teposa[&:][8D][:D]
i klare ikkje å spise meir enn en halv porsjon middag (halve av d i e vant til)[:-] da e i stappa og hell på å spyr... men prøve å spise oftere da...
bli nå jul no og da kanskje i feites opp litt[8D] satse på d[:D]

Det blir jo en smakssak hvor mye en har inni..

Jeg har seigmenn istedet for geletopper, fordi jeg synes det er bedre[8D]

Men nå er det leggetid her - du får ha en god natt[:D]

ja, funka vel d og! syns egentlig ikkje nokka om geletoppa i heller, men d går nå an...[:D]

natta[:)]

ORIGINAL: nobody

d e så stille her for tia... hell alle på me juleting og tang el??

i e akkurat ferdig å lage delfiakake og halvmåna t joa og no e i dritlei... el dritsliten etter en lang dag!
også må i vel pakke inn 6 gava t dem ansatte på jobb... for bli vel jobb igjen i morra.. emilie e endelig frisk igjen[:)]
no e i omtrent ferdig me alt som har me jul å gjør[:)][:D]

Kan vel være litt juleting og tang som må gjøres om dagen...
Her begynner jeg å se slutten på ting nå, bortsett fra kakebakingen... Tror jeg må gjøre alvor av spøken min tidligere i vinter, om å ta med tomme kakebokser til mor i jula og fylle de opp hos henne...

Back
Topp