Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vibeke :)
ORIGINAL: nobody
NÅ MÅ jeg komme meg i seng her....
Hjelpe meg det skal bli tøft å komme seg opp i morra!
blei enda seinere me me... sovna ikkje før halv tre tia[&:] men slapp å stå opp[8D] for emilie hadde feber[&:][&o] så vi sov t ti[8D] og no har i som vanlig ei hyper ei... skjønna ikkje ta!!! feber ei lita stund og så heilt fin igjen... [8|]
typisk det da!
Håper formen på snuppa di er bedre igjen, eller fortsatt i dag! Godt å sove litt lenge når'n ikke har kommet seg i seng på kvelden...
Jeg klarte det store i går kveld... Sovna på sofa'n i 20.00-tia etter at det hadde blitt stille på rommet til Alexander, så våkna jeg igjen kl 03.15 på natta... Litt ødelagt i kroppen, for jeg hadde jo selvfølgelig sovna på to-seter'n... og fullstendig utafor... Da var det bare å krabbe seg i seng gitt...
Ho, ho... Jeg har kjøpt alt for stor seng til Alexander fra mormor i julepresang... Tjihi... Ja, ja........ Skrudd den opp alt nå så jeg slapp å prøve og stue den bort noe sted... Litt høy seng med sklie, og da ble den enten litt for lang eller litt for brei til å få ordentlig plass på rommet hans, men, men.... Er litt trangt å komme inn døra, men ellers går det bra. [:D]
Spent på hva Alexander sier når han kommer igjen på mandag...
ORIGINAL: Lillepooh
Ho, ho... Jeg har kjøpt alt for stor seng til Alexander fra mormor i julepresang... Tjihi... Ja, ja........ Skrudd den opp alt nå så jeg slapp å prøve og stue den bort noe sted... Litt høy seng med sklie, og da ble den enten litt for lang eller litt for brei til å få ordentlig plass på rommet hans, men, men.... Er litt trangt å komme inn døra, men ellers går det bra. [:D]
Spent på hva Alexander sier når han kommer igjen på mandag...
Tenker det blir noen turer opp og ned sklia de første nettene... [8D]
ORIGINAL: Lillepooh
Igår hadde jeg første eksamen.
Begynnte ni og var ferdig å skrive 9:35
Klarte å sitte der å glo frem til ti,
man da var det nok, altså...
Alltid flaut å gå ut først, men, men...
På vei hjem igjen fulgte jeg Vibekes eksempel.
Stoppet på senteret på Gjøvik og shoppa to fulle poser med klær til meg selv,
og en genser til Glennerten.
Var det noen som sa jeg heller burde kjøpt julegaver?!
ORIGINAL: ~Fiorellina~
åh- Delfiakake[&:] Det har jeg glemt [8|]
Det KAN jeg jo faktisk lage - (det er ikke så mange kaker jeg er flink til å lage, altså[8D])
ORIGINAL: ~Fiorellina~
Det blir jo en smakssak hvor mye en har inni..
Jeg har seigmenn istedet for geletopper, fordi jeg synes det er bedre[8D]
Men nå er det leggetid her - du får ha en god natt[:D]
ORIGINAL: nobody
d e så stille her for tia... hell alle på me juleting og tang el??
i e akkurat ferdig å lage delfiakake og halvmåna t joa og no e i dritlei... el dritsliten etter en lang dag!
også må i vel pakke inn 6 gava t dem ansatte på jobb... for bli vel jobb igjen i morra.. emilie e endelig frisk igjen[:)]
no e i omtrent ferdig me alt som har me jul å gjør[:)][:D]