En fersken spire og? - Mangojenta

Gratulerer så mye!❤️ Så spennende tider i møte! Ut fra min erfaring så har vi nå 3 under 4 år (største blir 4 i juni, minste født i februar) og det har gått kjempefint så langt:) Vi har vært heldig med en usedvanlig rolig baby. Det var mest merkbar overgang fra 0 til 1 og også fra 1 til 2. Fordelen med tette er som Luna94 sier at de kommer til å få mye glede av hverandre og det er jo så kos❤️ En slitsom, men fin tid❤️
 
Gratulerer så mye :happy093 :Heartpink
De vil ha masse glede av hverandre i oppveksten, og en annen fordel er at man trenger ikke kjøpe inn absolutt alt en gang til! Dette blir fint skal du se:joyful:
 
Gratulerer så mye :happy093 :Heartpink
De vil ha masse glede av hverandre i oppveksten, og en annen fordel er at man trenger ikke kjøpe inn absolutt alt en gang til! Dette blir fint skal du se:joyful:
Takk! Ja det tror jeg nok. Ser jo bare hvor mye glede ett og toåringen har av hverandre allerede:Heartpink ettåringen kjeder seg så og venter på storesøster hver dag mens hun er i bhg.

Dette med å slippe å kjøpe er jo og en super bonus! Og nr 3 får jo gratis barnehage:bag:
 
Gratulerer så mye!❤️ Så spennende tider i møte! Ut fra min erfaring så har vi nå 3 under 4 år (største blir 4 i juni, minste født i februar) og det har gått kjempefint så langt:) Vi har vært heldig med en usedvanlig rolig baby. Det var mest merkbar overgang fra 0 til 1 og også fra 1 til 2. Fordelen med tette er som Luna94 sier at de kommer til å få mye glede av hverandre og det er jo så kos❤️ En slitsom, men fin tid❤️
:HeartpinkTakk! Ja det tror jeg absolutt de vil. De to vi har, har jo så utrolig mye glede av hverandre allerede. Blir en på 1,5, en på 2,5 og en nyfødt til nyttår da:hilarious:
 
Også så tette så vil en få en del "gratis" likevel, som dere sikkert har merka nå med de to dere har? Trenger ikke den underholdningen fra foreldre i like stor grad når de har hverandre, og de vil kanskje ofte leke og like samme ting når de er jevngamle ❤️ og gull med en av hver så nr3 er sikra å arve uansett ❤️
Ja det er helt sant! Merker stor forskjell på hvor mye 1åringen kjeder seg når storesøster er i bhg og ikke! Ja med tanke på klær så er det jo helt topp, har tatt vare på alt til nå og fremover trenger jeg jo kun å ta vare på alt etter ett kjønn:hilarious:
 
Oi oi Gratulerer! Forstår at du er i sjokk og tankene dine – samtidig sies det jo at 1 barn er som et barn, 2 er som 10 haha, og 2 har dere jo allerede, så tror ikke overgangen til nr. 3 blir så stor? Har et juliknøtt fra 2022 selv, men ingen erfaring med søsken ennå. Ellers er jo Luna94 inne på mye fint, med at dere har det meste og at barna kan leke med hverandre :)
Heheh ja vi får håpe det stemmer:hilarious::Heartpink tror nok det går veldig fint. Syntes ikke det var noe stor overgang egentlig fra en til to heller, men nå som de er ett og to er det jo to å løpe etter i hver retning som finner på bøll:hilarious:
 
Først: gratulerer!! For et vidunderlig mirakel ❤️ har ikke erfaring med 3 tette.. men 1 er som ingen og 2 er uansett som 10 :hilarious:
Barnehage aspektet er jo gull! Nr 3 er gratis, og fra 1. august i år senkes maxprisen til 2000 kr ❤️

Håper mannen tar sjokket med fatning ❤️ det ordner seg! Det passer jo aldri å få barn :shy:
 
Å så spennende! Gratulerer!
 
Gratulerer så mye! Jeg er i helt samme båt som deg, er 36 uker gravid med nr 3 (uplanlagt). Eldste er 2 år og 5 måned, yngste er 13 måneder og babyen kan komme når som helst. Har også ett av hvert kjønn fra før :)

Har hatt mange tanker om hvordan dette skal gå, men håper på at det går bra. Har vært heldig med de to første, forholdsvis rolige barn som har sovet natta igjennom fra de var babyer og sover fortsatt bra.

Tenker som flere andre sier at de vil ha stor glede av hverandre og tiden flyr, så småbarnsperioden vil nok gå fort.
 
God morgen :Heartpink Tuuusen takk for all tilbakemelding i går! Det hjelper veldig på stressnivået mitt:hilarious: Her kommer et langt innlegg med tanker om alt:bag: Må bare si at hvis dette går som det skal, så har vi til nyttår; en jente på 2,5 år, en gutt på 1,5 år og en nyfødt :nailbiting:

Først og fremst! Mannen tok det med et smil:bag: hahaha, men han er veldig sånn ikke tror helt på det før man har sett liv og bikker 12 uker, spesielt etter vår historie med sa og ma før første jenta vår. Og det er helt ok. Men det første han sa var «er det sant? Nå blir det liv i huset»:laughing001

Vi hadde også en lang diskusjon i går kveld om alt annet i forholdet vårt. Vi har hatt en tendens til dårlig kommunikasjon det siste halvåret, kommer nok av at vi begge er slitne og dagene er så hektiske at vi så vidt rekker å blunke, hehe. Men vi er enige om at dette frøet skal være grunnen til at vi kommer nærmere igjen og ikke motsatt:Heartpink så fremover blir hovedfokuset å kommunisere og være litt ekstra snille med hverandre:love7


Så over til frøet. Vi har fått kvelden i går og natten til å fordøye litt. Tar nok enda lengre tid å innse hva som skal skje. Men nå har jeg jo blitt mer bevisst og kjenner allerede på små tegn som jeg har trodd var at jeg har vært utslitt og at symptomer hang igjen etter sykdom. Men jeg tror jaggu jeg har litt symptomer.

Jeg har jo blant annet sovet i timesvis på sofaen hver kveld siste uken. I går begynte jeg å bli skikkelig tørr i munnen og tørst. Har og så smått stikking i puppene og murring (har trodd dette var tanta på vei) :hilarious: + litt uggen om kvelden. Og GASSY!

At jeg ikke har tenkt tanken er jo litt vittig, så bevisst jeg vanligvis er på symptomer. Men ja, nå er vi her og testen er sterkere i dag enn i går. Så er vel bare å telle ukene da! MEST sannsynlig er dette siste baby for alltid, så skal prøve å kose meg med det. Selv om jeg er livredd:shy:

Har regnet litt og husker ikke eksakt dato på sist mens, men tror jeg er mellom 4+0 og 4+2. Vi reiser jo til syden i sommer også. Så tenkte det hadde vært morsomt å sende bilde av en bitteliten babymage sammen med ungene, fra stranda og si «livet blir ikke alltid som man planlegger, men vi gleder oss til nyttår.» og ingenting mer:hilarious: Dette kommer til å bli litt flaut for vi har tullet så mye med det og alle går nesten og venter på at jeg er gravid igjen siden vi fikk to så tette:bag: hihi.

Ja nå skal jeg gå og kose meg med de ungene jeg har og dagdrømme litt om hvordan det er å være 3barns mamma:Heartpink
IMG_4062.jpeg
 
Gratulerer så masse ! Ang kjærestetid og nok søvn anbefaler eg tv på soverommet og legge seg i 9 tiden ish eller før for å se på tv sammen litt :D
 
Hei sent på kvelden :bag: Burde sovet for lenge siden, men har hatt venninnekos i kveld. Mange tanker som skal sorteres:hilarious: er fortsatt litt nervøs for dette og det kommer jeg nok til å være en stund.

Rart hvor redd man blir for å miste noe man ikke planla å ha en gang :shy: testetøsa is back:banghead: fikk ikke tak i makesure, men metode. Og de har en helt annen type fargefordeling, så dere får bedømme med meg. Og så må vi jo ikke glemme at den forrige var fra i går:hilarious::bag: har ikke så mye tid til å kjenne på symptomer ENDA, så er godt å teste i ny og ne nå heeeelt i starten. Føler jeg lyver dette på meg, men det er jo ekte:nailbiting:
IMG_4091.jpeg
 
Enig med Lil Sol, fine tester, spesielt siden det er dårlige tester ❤️
 
Okei, nå har jeg gått på en liten smell :hilarious: Ville så gjerne ha litt tydelig økning så tok en test på formiddagen, med urin som var som vann:bag: og da var den litt svakere naturligvis. Men det var nok til å gjøre meg nervøs i dag… har nå holdt meg i 3 timer og tatt en ny. Vet hcg er høyere på morgen og kveld, men er det bare jeg som blir gal? Eller ser det ok ut? Den litt svakere er fra tidligere i dag og den nederste er nå. Den har ikke tørket helt. Har ingen erfaring med metode, er de så forskjellige? Eller er det hcg som endrer seg? Eller burde jeg holde pusten litt?:nailbiting::bag::Heartpink Skal være ca 4+4 ca, litt usikkert. Sist hadde jeg jo dyestealer på 4+0 men da var det og EGENTLIG tvillinger fra starten..
IMG_4103.jpeg
 
Har funnet ut at jeg ikke er heeelt sikker på når siste mensen var, men jeg vet hvilken uke :hilarious: får jo tidlig ultralyd, men frem til det sier vi jeg er en plass mellom 4+3 og 5+0.

Fornøyd med dagens test:Heartpink veldig lite symptomer enda, murring her og der, tørst og andpusten. Men skal prøve å nyte så godt jeg kan før det slår til:hilarious:
IMG_4142.jpeg
 
Back
Topp