Emmaljunga vogn

peeeweee

Flørter med forumet
Julibarna2014
Dere som har emmaljunga vogn. den er jo litt str på. spesielt edge/mondial og monndial deluxe. Det er jo duo vogner.
Jeg lurer på hvilke biler de går inn i ?=)
Hvor stor bil en må ha? =)

Vi har bare hatt stasjonsvogn, men sammenlagt med bag på understellet skal den gå inn i bagasjeboksen på en sedan også. :) men hår nok ikke i en Polo eller lignende. ;)

Okie. mannen i huset nytter selvfølgelig sjansen til å skulle ha ny bil :p
argumenterer for den dyreste pga størrelsen til vognen. så vi får se. jeg vil ikke ha en for dyr nemelig=)

Går akkurat inn i en Opel Vectra :)

Vi har wv touran. Og der er det veldig god plass til vognen. Vognen blir jo også mye mindre om du tar bagdelen av understellet. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har en Audi a4 stasjonsvogn. Går akkurat med mondial baki

Får akkurat simo baki A4 også uten å ta av baggen men fikk store problemer da vi byttet til barnesete nr 2. Og kunne aldri hatt sete nr 1 bak fører så har kjøpt større nå før nr 2 kommer. Måtte også altid ha skiboks på ferie for vogna tok nesten helre bagadje rommet.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Takk for mange tips. understellet kan en jo slå godt sammen. Men såg at bagen i seg selv er ikke blant de minste. Vi har sett på ny suv. Selvfølgelig i hver sine prisklasser og modeller :p

Husk at SUV'er ofte har kortere bagasjerommet enn stasjonsvogner. :)

Har hatt den i mange forskjellige biler, aldri opplevd å ikke få plass. Men den er stor, og tar så klart stor plass ;)

Husk at SUV'er ofte har kortere bagasjerommet enn stasjonsvogner. :)

Ja det er nettopp det. Derfor han ser på de i høyere prisklasser:o jeg ser på biler som mitsubishi outlander. Mens han ser meir på audi q5 og q3 (frykter den q3 kan bli liten)??

So det er litt forskjellige klasser ja:)

Får akkurat simo baki A4 også uten å ta av baggen men fikk store problemer da vi byttet til barnesete nr 2. Og kunne aldri hatt sete nr 1 bak fører så har kjøpt større nå før nr 2 kommer. Måtte også altid ha skiboks på ferie for vogna tok nesten helre bagadje rommet.

Nå stussa jeg litt for vi har ingen problemer med bilsetene! det hadde en enkel forklaring, vi har a6, hahah...det er jenta som har peil det. Mannen bare rister på hodet her :D

Ja det er nettopp det. Derfor han ser på de i høyere prisklasser:o jeg ser på biler som mitsubishi outlander. Mens han ser meir på audi q5 og q3 (frykter den q3 kan bli liten)??

So det er litt forskjellige klasser ja:)
Q3 er definitivt for liten...
Jeg kan anbefale Skoda Octavia. Vi har nettopp byttet forrige modell mot den nyeste, og den er det GOD plass i! Design-og utstyrsmessig har den også blitt veldig bra, og dere får mye bil for pengene. Det er jo VAG som eier Skoda, så man drar nytte av teknikken fra VW og Audi, men for en rimeligere penge. :)

Q3 er definitivt for liten...
Jeg kan anbefale Skoda Octavia. Vi har nettopp byttet forrige modell mot den nyeste, og den er det GOD plass i! Design-og utstyrsmessig har den også blitt veldig bra, og dere får mye bil for pengene. Det er jo VAG som eier Skoda, så man drar nytte av teknikken fra VW og Audi, men for en rimeligere penge. :)

Da eliminerer jeg audi q3. Skal sjekke opp den skoda å se:)
Er ikke like nøye på hvilken bil som han andre her i huset er!:)

Nå stussa jeg litt for vi har ingen problemer med bilsetene! det hadde en enkel forklaring, vi har a6, hahah...det er jenta som har peil det. Mannen bare rister på hodet her :D

Hehe, den er det en del bedre plass i ja. Fleste tenker at det er bra plass i den siden det er en stasjonsvogn, men det er egentlig en ganske liten bil. Samme med 3 serien til bmw. Er bedre plass i baksetet på mange småbiler faktisk.

Sniker inn her. Noen som har hund itillegg? Vi sliter med å finne en bil der bur og vogn har plass ved siden av hverandre. Til og med en splitterny stor Ford Focus stasjonsvogn er akkuratt for lite, og vi har liten hund:/

Back
Topp