Emmaljunga vogn

vi kjøpte Volvo v70.. har golden retriever, og regner med å kjøpe emmaljunga vogn når den tid kommer:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kommer helt Ann på om man må ha ny bil... vi fikk 08 mod til 125000,- passet oss utmerket :-)

Hvordan er det med emmaljunga i en avensis? Har 2012-modell.

Da eliminerer jeg audi q3. Skal sjekke opp den skoda å se:)
Er ikke like nøye på hvilken bil som han andre her i huset er!:)
Jeg er forholdsvis bilgal, og min kjære er i alle fall bilgal, og når Skoda er bra nok for den mannen, sier det litt. ;)

Her er vår, dagen før vi hentet den i butikken:

Dere som har emmaljunga vogn. den er jo litt str på. spesielt edge/mondial og monndial deluxe. Det er jo duo vogner.
Jeg lurer på hvilke biler de går inn i ?=)
Hvor stor bil en må ha? =)

Her går den lett inn i passaten våres fra 2002 :)

Skoda octavia er en drøm!! Og vi har en eldre modell, men vognen får lett plaSs!

Vi har edge duo og vw passat, der går vogna akkurat inn på langs, uten og ta den fra hverandre. Bare klapper den sammen, slik at vi har plass til øvrig bagasje ved siden. Aner ikke om det går inn ett hundebur der, men det spørs vel litt på bredde på bur.

Vi har edge duo og den går veldig godt inn i mercedes bens E serie stasjonsvogn. Legger sammen vognen å bare kjører den inn så er god plass til bagasje også :-) disse bilene e jo kjent for stor plass inni bilene da :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Den går iallefall ikke inn i Ford fiesta! Men pappas Peugeot ett eller annet(stor bil som kan være alt fra to seter til 7seter) kan jeg bare slå ned styret sånn at det ikke slår i vinduet og putte hele vogna hel inni. Veldig kjekt! :) god plass til seter inni der er det også. Samboeren min har god plass til tross for at han er litt over 2 meter lang. :)

Vi har vw sharan og kan kjøre mondialen rett inn i bilen, uten å ta den fra hverandre eller slå den sammen :) Og da har vi sjette sete oppe bak å :)

Vi har edge duo og vw passat, der går vogna akkurat inn på langs, uten og ta den fra hverandre. Bare klapper den sammen, slik at vi har plass til øvrig bagasje ved siden. Aner ikke om det går inn ett hundebur der, men det spørs vel litt på bredde på bur.
Det er vel stasjonsvogn da, når du ikke behøver å ta fra hverandre vognen?

Vi har Edge Duo (tror jeg) og Passat sedan, og vi får fint vognen bak i, men vi må ha over- og understellet ved siden av hverandre. Det ser ut som at vogna tar hele bagasjerommet, men det er utrolig hva annet man faktisk kan presse inn der samtidig, men vi har likevel alltid hatt baksetet en del bagasje inni bilen når vi har vært på ferie... Jeg ville egentlig ha Simo når vi skulle kjøpe vogn til førstemann, men den fikk vi ikke inn i bagasjerommet.

Nå må vi bytte bil, for vi får ikke tre bilseter i baksetet...

Jeg har lite peiling på vogner, men har vært inne og sett på nettsiden til emmaljunga og forelsket meg i en vogn.
Emmaljunga mondial duo med vendbare hjul foran.

ImageUploadedByBV Forum1389644385.694719.jpg

Er det noen som har erfaring med denne vognen og understellet?
Er den god å gå turer med eller er den best på asfalt/kjøpesenter?
Stor og romslig bag?

Min erfaring med små vendabare hjul fra utallige barnehager er at de ikke kjører godt på snø...:/ Men hva med delux understellet?:)

Jeg har lite peiling på vogner, men har vært inne og sett på nettsiden til emmaljunga og forelsket meg i en vogn.
Emmaljunga mondial duo med vendbare hjul foran.

Er det noen som har erfaring med denne vognen og understellet?
Er den god å gå turer med eller er den best på asfalt/kjøpesenter?
Stor og romslig bag?

Har hørt folk si at de hjulene ikke er så gode på snø og veldig grumsete veg. Har ikke prøvd dette selv. Prøver enda å finne ut hva forskjellen på denne vogna og duo edge vogna er:)

Back
Topp