Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okie. mannen i huset nytter selvfølgelig sjansen til å skulle ha ny bil
argumenterer for den dyreste pga størrelsen til vognen. så vi får se. jeg vil ikke ha en for dyr nemelig=)
Vi har en Audi a4 stasjonsvogn. Går akkurat med mondial baki
Husk at SUV'er ofte har kortere bagasjerommet enn stasjonsvogner.![]()
Får akkurat simo baki A4 også uten å ta av baggen men fikk store problemer da vi byttet til barnesete nr 2. Og kunne aldri hatt sete nr 1 bak fører så har kjøpt større nå før nr 2 kommer. Måtte også altid ha skiboks på ferie for vogna tok nesten helre bagadje rommet.
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Q3 er definitivt for liten...Ja det er nettopp det. Derfor han ser på de i høyere prisklasserjeg ser på biler som mitsubishi outlander. Mens han ser meir på audi q5 og q3 (frykter den q3 kan bli liten)??
So det er litt forskjellige klasser ja![]()
Q3 er definitivt for liten...
Jeg kan anbefale Skoda Octavia. Vi har nettopp byttet forrige modell mot den nyeste, og den er det GOD plass i! Design-og utstyrsmessig har den også blitt veldig bra, og dere får mye bil for pengene. Det er jo VAG som eier Skoda, så man drar nytte av teknikken fra VW og Audi, men for en rimeligere penge.![]()
Nå stussa jeg litt for vi har ingen problemer med bilsetene! det hadde en enkel forklaring, vi har a6, hahah...det er jenta som har peil det. Mannen bare rister på hodet her![]()