Emja
Forumet er livet
Ville vite hvor jeg kunne finne svar på symbloer og tegn i virkeligheten, og hva de betyr..Har til nå bare funnet drømmesymboler, men fant ei dame som ga meg dette svaret. (Dette er egentlig kun til meg selv så ikke spør hva det handler om hehe)[;)]
Forklaring fra paranormal:
Spurv er jo noe sårbart og lite. Når det da er døde fulger.
Måke er livskraftig med masse overlevelse kraft.
Spurven er noe lite sårbart som er dødt. Men det behøver ikke å bety at det er virkelig. Jeg påstår ingenting her, men den sårbare lille piken, er nok ikke noen liten pike. Enten det nå har skjedd noe eller ikke.
En større fugl i vei kanten er kanskje symbolet for noe i deg, som på en måte døde litt, da du fikk vite om det.
Du legger merke til mye på en annen måte, når det har skjedd noe som sjokkerer og drar deg ut av din hverdagslige tankegang, som oftest kanskje bare går på skinner.
Det ser i alle fall ut som om det er store forandringer. Men død er ikke noen slutt, men også begynnelsen til noe nytt. Selv om du den dagen nok opplevde at noe var på vei til å forsvinne helt.
Hmm..hun der forklarte meg noe som jeg har grubla på.. og det stemte..
Forklaring fra paranormal:
Spurv er jo noe sårbart og lite. Når det da er døde fulger.
Måke er livskraftig med masse overlevelse kraft.
Spurven er noe lite sårbart som er dødt. Men det behøver ikke å bety at det er virkelig. Jeg påstår ingenting her, men den sårbare lille piken, er nok ikke noen liten pike. Enten det nå har skjedd noe eller ikke.
En større fugl i vei kanten er kanskje symbolet for noe i deg, som på en måte døde litt, da du fikk vite om det.
Du legger merke til mye på en annen måte, når det har skjedd noe som sjokkerer og drar deg ut av din hverdagslige tankegang, som oftest kanskje bare går på skinner.
Det ser i alle fall ut som om det er store forandringer. Men død er ikke noen slutt, men også begynnelsen til noe nytt. Selv om du den dagen nok opplevde at noe var på vei til å forsvinne helt.
Hmm..hun der forklarte meg noe som jeg har grubla på.. og det stemte..
og få 
!!!!!!!!! Er ikke måten på hvor lenge ei jente må vente for å få seg et nummer av mannen sin ass!![8D][8D][:D]