Emja's Dagbok

Huff den galne katten min[8D]
Den forrige var ikke sånn..men det er vel forskjell på hanner
og huer..
Huff hun må leke med å klore med hele tida[8D] Blir gaaaaaaaaaaal[&o][8D][:)]
Huff nei får logge av å leke litt med henne så hun sovner etterpå..

Har gjort så mye her og blir ikke ferdig føler jeg [8D] Er så mye å gjøre..huff..bare jeg ble ferdig snart..
Må finne fram noen nye gardiner og.. Kan jo ikke akkurat ha guttungens "spiderman gardiner" på mitt rom [:D]

Ikke? Spiderman som er så tøff [:D]

ORIGINAL: Helene M

Ikke? Spiderman som er så tøff [:D]

Hehe.. [:D] Ja sant lol
Skulle til å henge dem opp igjen på guttungens nye rom..
men han skrek neeeei.. Skulle ikke ha noe så barnslig hehe..
Huff de ngene vokser så altfor fort hehe..

Huff holdt på i dagesvis nå å tømme klesskapene.. Fytti grisen så mye gamle klær vi har.. [8D]
Har fyllt opp 8 søppelsekker til nå, og har ennå to klesskap igjen! [8D]
Fretex blir nok glad for denne mengden hehe..

På fredag kommer sambo hjem for helgen.. Reiser igjen mandag.. Vi skal i bryllupp lørdag, og så blir det familie besøk søndag.. Fått slekt fra nord på besøk.. så gudene vite når vi skal få litt  tid..[8D]

Nå har også ny info kommet som tilsier at vi ikke får giftet oss før i september..kjipe greier..At alt skal ta sånn tid alså...........
Men nå bare gleder jeg meg til fredag [:D][:D][:D]

Fått brev av legen igjen om at blodprosenten ennå er alt for lav,
og fått brev fra gunekologen om å bestille time første mens dag så
jeg får komt inn med en gang mens slutter. Hun skal visst ta tester
i forbindelse med tanta og finne ut om det feiler meg noe..

Jeg vet ikke hva jeg skal tro..Føler meg frisk, men er mye trøtt..
Håper ikke det ødelegger for å bli gravid om jeg får de tablettene som skal
stanse tr litt..
Er jo klart at jeg ikke vil blø så mye som jeg gjør, men heller det om jeg blir gravid.
Lister opp alt jeg kommer på med meg, så ser jeg om jeg ser noen Qlues her hehe

Har hatt mage trøbbel helt siden siste SK for 9 år siden.
Grenseland for Diabetes.
Lav blodprosent. Tomt Jernlager.

Nei..kommer ikke på noe.. Har el. så PCOS vet jeg det ikke er,Mener jeg har omlagt kosten, selv om jeg ikke alltid er like sunn, Spiser egentlig for sjeldent.. Drikker for mye kaffe isteden for mat. Men jobber med det. Begynt å spise frukt, og har nå begynt slanke kur med Slimgreen, og skal jobbe hardt for å spise oftere.
Er værst på kveldene. Og har begynt å tenke at hver gang jeg har lyst på noe skal jeg tenke VANN, og går å drikker vann..
Jeg kan bare ikke tro at det er noe annet galt med meg enn lite jern i kroppen pga kraftig tr .. Får bare håpe jeg har rett..

http://api.ning.com/files/kLUShZtpBsIyUwIQOTcrPQjMgGsF3Cs3dSahIRBqK3NTL7p4cUg-MyPbNsXqZy8r4SD84nTxaf-r4nFzd2wq3TPImAFGo3b*/weekjanita.JPG" alt="" width="426" height="480"/>

http://api.ning.com/files/kLUShZtpBsIyUwIQOTcrPQjMgGsF3Cs3dSahIRBqK3NTL7p4cUg-MyPbNsXqZy8r4SD84nTxaf-r4nFzd2wq3TPImAFGo3b*/weekjanita.JPG" alt="" width="426" height="480"/>

[/img]

Der var en tråd.. som ble slettet..tydeligvis..men jeg ville bare si at jeg har ordna web-siden min så der ikke skal være noen jeg kjenner her sine signaturer der..tror jeg[:)] Men ser du din, og ikke liker at den er der så bare si fra så fjerner jeg den [:)]

Nå har vi jobba på spreng her for å få bort gammelt skrap, så nå gjenstår bare vasking "igjen" hehe..
Er så deilig å ha fått bort alt vi ikke trenger..
Telte over sekkene med klær og det var visst 9 sekker totalt..
Og sekker med gammelt skrap var der og en hel haug av..
Er godt jeg har en guttunge som hjalp mamma å kaste alt båsset hihi[:)]
Terassene har fått ny kledning, og bare jeg får luket litt i bedet så er det bare å nyte sommeren[:)]
Fytti så raskt ugresset vokser[8D] Og jeg som ikke har grønne fingre i det hele tatt[8D][&:]
Jaja det må jo gjøres..

Blir spennende å se når tr kommer denne gang.. Ifølge syklusen jeg har hatt lenge skal tr komme på lørdag..
men så var den jo sen forrige måned, og hvis det går 28 dager fra da den kom så skal den komme neste onsdag..
Er syklusen blitt lenger så tar det enda lenger tid..
Så jeg er spent å se om den retter seg opp, eller har forflyttet seg eller blitt lenger..
Ble rot dette[8D] men,men...
Håper ikke den kommer lørdag for da er jo sambo kommet hjem, og vi skal i bryllupp[&:]
Om syklusen har blitt lenger kunne det jo kansje vært mulig at jeg ble gravid nå?hmm..[:-]
Men tror ikke det..syns jeg kjente el. for ei stund si..
Jaja bare å vente å se..

Deilig vær har vi også endelig fått igjen[:)] Så imårra skal vi ut å bade og grille[:)]Det blir koselig[:)]

Huff så satt jeg her igjen..å får ikke sove..skal køye strax..må jo bare sovne tilslutt...[8D]
Ble noe deppa av muttern idag. Bestemoren min er kommet på ferie til oss fra nord.
Og sambo og jeg gledet oss til de to skulle få treffes.. alså sambo å bestemor.
Sambo er kun hjemme i helgen, og både vi, og de har full plan.. Så eneste mulighet er lørdags formiddag.
Og så gjorde muttern seg så vanskelig, om at hun ville sove..jobbet lenge og ville sove så lenge som mulig..
Jeg sa flere ganger at herregud jeg vil jo at sambo og bestemor skal møtes..
og så gjorde muttern seg vanskelig igjen og sa at nei det ble så mas med så masse folk i leiligheta..
Jeg kjente jeg ble frustrert og sint.. Føler hun ikke vil at bestemor skal treffe sambo..
Er så egoistisk! F... jeg håper jeg tar feil.. Men har jeg rett skal hun jaggu meg få høre det! [:@][:'(][&o]
Sambo kommer til å bli så skuffet om han ikke får treffe min bestemor, pga min mor..[:(]
Hvorfor er hun så ond? F...!
Huff..nei håper jeg tar feil med det jeg tenker..[&o][8|]

Gleder meg sånn til sambo kommer..Skal bli så godt å ha ham hjemme litt..[:)]

hmm..ikke lenge til jeg blir seior medlem nå hehe[8D] Huff høres så gammelt ut hehe..[:'(]
Vil heller være Super medlem eller hva det nå het hehe[:D][:D]

Nei..nå sitter jeg bare her på måfå..må komme meg i seng..

PS: Ååååhhh jeg er såååå babysyyyyyyyk[8D][:D]

Vært å bada idag med ungene.. Fytti så varmt der er..Tror det må være 30 grader ass [8D]
Men skal ikke klage nå som vi endelig har fått litt sol og varme [:D]
Hvem trenger syden når vi har syden hjemme? [:D]

Heia!
Fikk du ordnet det slik at bestemor og din kjære får møtes eller? Håper det ordner seg. Kos deg i solen[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Heia!
Fikk du ordnet det slik at bestemor og din kjære får møtes eller? Håper det ordner seg. Kos deg i solen[:D]

Ja det ble heldigvis ordnet [:D] Tanta mi, barnet og bestemora mi kommer hit imårra formiddag, før vi skal i dette brylluppet [:)] Så det var jo bra, så får de møttes [:D]

Juuhuuuu om få timer henter jeg Sambo på flyplassen [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Guuuuuud som jeg gleder meg [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
I natt blir det  i massevis hihi [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS DEG MASSE VENNEN!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hvor lenge blir han hjemme nå?

Idag har vi vært på en badeplass her hele dagen.. Er jo helt skjønt vær ute! [:)]
Møtte flere venner der, og ei av dem fikk en gutt for 6 uker siden..
Og jeg fikk holde den vesle pjokken [:D] Halledussen så liten å sjøøøønn han var [:D][:D][:D]
Jeg har ikke holdt noen nyfødte barn siden jenta mi ble født, og det er jo 9 år siden..[8D][:D]
Har jo sett mange, men ikke holdt dem.. Og jeg følte meg jo som om jeg alldri hadde holdt en baby før lol [:D]
Han var jo sååå liten hihi.. Ble såååååååå babysyk der jeg satt.. Å halledussen alså hihi [:D][:D]
Hver gang han gråt så hadde jeg så lyst å gå å holde ham hehe.. Så ja.. jeg er virkelig klar for baby igjen!
Det er 100% sikkert[:D][:D]
Kjære gud.. kunne ikke du vært så snill å gitt meg el. ikveld? Så jeg ble gravid nå?[8|] Vet el. er over, men jeg hadde blitt så glad om du ved et mirakel kunne gitt meg el. likevel ikveld?[8|][8|][8|][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS DEG MASSE VENNEN!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hvor lenge blir han hjemme nå?

Hihi ja gjett om jeg skal kose meg hihihi [:D][:D]
Nei han blir bare til mandag, så må han avgårde igjen[:(][:(][:(]
Men desto større grunn til å storkose meg i helgen[:D]

Sjekk den nye signaturen min [:D] Syns nå den var litt søt da hihi [:D]

Back
Topp