Emja's Dagbok

Du får kle på deg mere og glede deg på resultatet!!
Blir sikkert kjempe flott når de er ferdige!!

Ha en super dag!!

Fytti grisen så sprøtt[:D] Fikk vite så mye artigt!![:D] Og hun hadde rett i alt om fortid.
Nå har hun spådd ekteskap i august-september.
SK med gutt i oktober.

Spurte og om sambo gikk på et kurs eller noe, for nå kom det opp suksess der.
Han holder på med lappen, og strøk på oppkjøringa, og må nå ta noen flere timer og så ny oppkjøring.

Spurte om jeg hadde mistet et barn.
Og det stemmer.

Nevnte mye grunnløs frykt hos oss, og det er jo oss i et nøtteskall hehe..

Nevnte depresjon, som stemmer...

Og mye mer [:D]

Var jo kjempe spennende dette.

Jobb tilbud og ja... Er hjelpepleier i fast 80% stilling. Og det er snakk om å gå opp til 100% etter someren.
Har og tenkt på web-design. Men får se..

Sa og at barna var alt, og jobben ikke...og spurte om jeg hadde vært mye hjemme med barna. Det har jeg..Har vært mye sykemeldt pga noe privat..

Hehe kommer på mer og mer hele tiden lol[:D]

Nå bare gleder jeg meg til oktober!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Du får kle på deg mere og glede deg på resultatet!!
Blir sikkert kjempe flott når de er ferdige!!

Ha en super dag!!

Ja gleder meg til de er ferdig[:)] Da blir det så fint så[:)][:)]
Ha en super dag du og!![:D]

Ååå.. så spennnende Emja [:D]
Tror jeg også skal få Angelicka til å spå meg!! [:D]

Ja er første gang på alle årene jeg har levd at jeg har fått svar på det jeg har spurt om. [:D] Hun er kjempeflink[:D] 
Angrer ikke det nei.. værdt penga..
Bare å vente i spenning nå å se om ting går i oppfyllelse hihi[:D]

Nei gud så artig da hihi.. er jo mange som har skrevet her [:D]
Da må jeg jo bare skrive litt om hva hun spådde på meg...
først så nevnte hun at det ikke ble bryllupp i juli - hvilket stemmer. Vi hadde planlagt å gifte oss 16/7 men ting skjedde så det nå ser mørkt ut. Hvordan kunne hun vite det?[:D] 
så sa hun at det blir bryllupp i august/september - stemmer og. Vi har utsatt det til da.Hun kunne jo umulig vite det[:D]
Så sa hun at oktober er måneden det klaffer for oss på graviditetsfronten. og at hun var ganske sikker på at det var gutt, og at vi får to barn sammen. Det blir jo kjempespennende å se senere om det stemmer hihi[:D] Og nå har jeg skrevet oktober her i juni så da vet dere at jeg ikke lyger lol [:D] hehe.. Sa og at det var i forbindelse med andre ting i livet vårt var først da ting roet seg - Der traff hun og blink.[:D]
Så spurte hun om sambo gikk på et kurs nå, og ba meg hilse ham å si at det ville gå bra der nå - Han holder på med lappen og strøk på oppkjøringen, og satser på at hun mener det vil gå bra denne gang[:)] Vi får se hihi[:D]
Så spurte hun om jeg har mistet et barn tidligere da det kom opp - det har jeg.
Og så nevnte hun depresjon,tristhet,økonomitrøbbel - alt stemmer.fikk antidepresiva, lenge aleneforsørger og slet med peng.
skrev mye om grunnløs frykt på oss - og det er jo oss i et nøtteskall hehe[:D]
Sa unga var alt for meg, og mer tilbaketrukken når det gjaldt jobb, og spurte om jeg hadde vært mye hjemme med unga i det siste. - og det stemmer. har vært en god del sykmeldt pga private ting......[:)]
Og nevnte mye om sex, kjærlighet og harmoni - Sier bare Ja Takk hehe[:D]
Nevnte flere ting.. men det er bare for meg hihi [;)][:D]
Ja nå blir det spennende å se da..
Har fått så mange horoskop,og tarot legginger, og telefontjenester, og alternativmessen osv i mange år, og dette er første gangen jeg ble helt målløs [:D]
Jeg tenkte hele tiden på hvor flink hun var å skrive alt rett ut..uten å bruke fornemme ord, osv. som f.eks astrologer.. snakker om månesykluser som er i konjuksjon med uranus osv hehe[:D] ja hva betyr det liksom[8|] hehe..
Hun var så treffsikker på alt uten at jeg hadde sagt noe. Ble helt sjokka,allerede i 3 setning lol[:D]
Angelicka23 du er bare knuppings alså![:D]
Uansett om ikke alt oppfylles i framtid så har du allerede sagt ting du ikke kunne vite. Jeg hadde egentlig liten tro på det,og gjorde det bare for morro skyld[:)] men ble helt satt ut av hvor godt du traff.. hehe[:D] Du er kjempegod!! Stoooor klem[:)]

Sånn! Nå har jeg skrevet ned fortid,nåtid og fremtid her. Så nå gleder jeg meg til å komme tilbake til tråden etterhvert med oppdateringer [:D] Tvitvi..

Forrige innlegg er kopi av innlegget mitt i tråden: Angelicka23's profetier som har gått i oppfyllelse [:)]

Hvordan ble resultatet på opp-pussinga i går?

klem

Å huff å huff.. måtte du spørre lol [8D][:D]
Skulle gjøre meg ferdig igår..men så måtte jeg ut å handle bryllupps gave sammen med muttern..
og det tok jaggu meg tid hehe..
Så fikk jeg besøk når jeg kom hjem..så ingenting ble gjort..
Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig idag..men er sååå trøtt..[8D]
Hiver innpå med kaffe..men hjelper ikke stort..
De nye skyvedør vinduene i stua ble kjempefine [:)] De gamle var "så gamle" at
det var umulig å vaske dem ren om du skjønner hehe.. Det ser så mye renere ut med nytt glass..
rammen rundt er og mye finere[:)]
Nå gjenstår resten av malinga på soverommet mitt.. Et til strøk på kjøkkenet, gangen og badet..
Nye gardiner på soverommene..(Har fått nye vinduer der og) [:)]
Og regner med at dess mer jeg forandrer på dess mer vil jeg forandre hehe..
Men er jo kjekt å fornye seg.. Blir nok fint etterhvert..
Er helt herlig å sove på det andre rommet[:)] Foruten Polakkene som står i stilasj utfor vinduet hehehehe[:D]

Gud som jeg kjeder meg idag.. er helt giddalaus..[8D]
Har fått Hd dekoder boks fra Get nå og endelig fått kanal FEM [:)]
Gleder meg til å se om den er så bra som jeg har hørt[:)]

Men akk nå så kjeeeeeder jeg meg såååååånn [8D][&o][&o][:'(][8D]
Burde bli ferdig med malingen...huff.. må pushe meg selv litt tror jeg..[8D]

Go Emja! Go Emja! Go Emja! Go Go Go! [:D]

Nå er det offisielt.......jeg har blitt gal..[&:][8D][:D]

Hehe.....

quote:

ORIGINAL: Emja

Å huff å huff.. måtte du spørre lol [8D][:D]
Skulle gjøre meg ferdig igår..men så måtte jeg ut å handle bryllupps gave sammen med muttern..
og det tok jaggu meg tid hehe..
Så fikk jeg besøk når jeg kom hjem..så ingenting ble gjort..
Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig idag..men er sååå trøtt..[8D]
Hiver innpå med kaffe..men hjelper ikke stort..
De nye skyvedør vinduene i stua ble kjempefine [:)] De gamle var "så gamle" at
det var umulig å vaske dem ren om du skjønner hehe.. Det ser så mye renere ut med nytt glass..
rammen rundt er og mye finere[:)]
Nå gjenstår resten av malinga på soverommet mitt.. Et til strøk på kjøkkenet, gangen og badet..
Nye gardiner på soverommene..(Har fått nye vinduer der og) [:)]
Og regner med at dess mer jeg forandrer på dess mer vil jeg forandre hehe..
Men er jo kjekt å fornye seg.. Blir nok fint etterhvert..
Er helt herlig å sove på det andre rommet[:)] Foruten Polakkene som står i stilasj utfor vinduet hehehehe[:D]

Syns du er flink jeg!!!
Her går det i jobb, litt huslige sysler, trim, mat og søvn...
Sånn går no dagan....

Du må legge inn bilde da, så vi får se resultatet!! [:D][:D]

Syns du er flink jeg!!!
Sånn går no dagan....

Veeeldig viktig!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Kaizer

Syns du er flink jeg!!!
Sånn går no dagan....

Veeeldig viktig!!! [:)][:)][:)]

Hehe will do [;)]

Men ser ut til å dra ut litt.. [8D][:D]

Herregud hvor giddalaus jeg er for tia... Er så masse her å gjøre..men jeg vil bare sove.. Sitter ved pc'en hele dagen og sier til meg selv at jeg ikke skal legge meg.. Men nå gir jeg opp! Nå går jeg å legger meg en times tid..
Giiid kunne bare tia gått litt fortere så sambo kom hjem... Kjeder meg sånn uten ham her..
Unga er jo ute konstant nå som det er ferie[8D] Er jo kjedelig å være med mamsen sin...
Nei...sambo..nå må du komme snart!! Jeg vil og ha en lekekamerat!![8D][:D]

Hærregud som jeg kjeder meg!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][&o]

Hehe, så bra vi er to som kjeder oss[:D]
Sambo driver å mekker bil... lalala.. til meg da men[8D] kjedelig å sitte på pcen hele tiden gitt.. [;)] 

Huff logga nok av i det øyeblikket du svarte, så jeg fikk ikke sett den før nå[8D]
bedre idag heldigvis.. Får litt giv i meg her til å fortsette malinga i hus hehe..[:)]

Ja så var det fredag, og her i byen er det VM i Sandvolleyball for fullt.. Sentrum er stengt for trafikk, og hele vågen fyllt opp med sand... Gjett om det er uteliv her nå!?!?! [:D] Og her sitter jeg!!! [>:][:'(] Hjemme!!![:'(][:'(][:'(][:'(]
Steike svarte..... Er når det er sånnt som dette en blir festsjuk.. [8D]
Men skal klare å holde rauva hjemme jeg! [:)]

Arbeidsfolka er endelig blitt ferdig på begge terassene..Så nå ser det mye finere ut der ute[:)]
Nei..nå er pausen min over..må fortsette med malingen..

Er alt dekket til og sånn nå da?
Bilder? [:D][:D]

Hehe ja er jo ikke så spennende for dere å se da lol [:D]
Bor jo i blokk.. men skal se om jeg ikke får tatt et bilde av terassene hehe[:D]

Back
Topp