Emja's Dagbok

Ville vite hvor jeg kunne finne svar på symbloer og tegn i virkeligheten, og hva de betyr..Har til nå bare funnet drømmesymboler, men fant ei dame som ga meg dette svaret. (Dette er egentlig kun til meg selv så ikke spør hva det handler om hehe)[;)]

Forklaring fra paranormal:

Spurv er jo noe sårbart og lite. Når det da er døde fulger.
Måke er livskraftig med masse overlevelse kraft.

Spurven er noe lite sårbart som er dødt. Men det behøver ikke å bety at det er virkelig. Jeg påstår ingenting her, men den sårbare lille piken, er nok ikke noen liten pike. Enten det nå har skjedd noe eller ikke.

En større fugl i vei kanten er kanskje symbolet for noe i deg, som på en måte døde litt, da du fikk vite om det.

Du legger merke til mye på en annen måte, når det har skjedd noe som sjokkerer og drar deg ut av din hverdagslige tankegang, som oftest kanskje bare går på skinner.

Det ser i alle fall ut som om det er store forandringer. Men død er ikke noen slutt, men også begynnelsen til noe nytt. Selv om du den dagen nok opplevde at noe var på vei til å forsvinne helt.

Hmm..hun der forklarte meg noe som jeg har grubla på.. og det stemte..

Da var det ferie..
Vi skal ta en hopp på tur til syden..
Det blir spennende å se hvor vi havner
Ellers så er jeg like babysyk som før..
Men er jo greit å vente til etter ferien..
Har jo lille pus her i mellom tiden hehe
Pusi har foresten fått navnet Sofia og puseluseken lol
Hele familien unntatt guttungen var enige om Sofia..
Så vi sa det var greit han kunne si puselusken hehe

Nå har jeg gitt Angelica23 all info, og bet. for å bli spådd [:D]
Så nå er jeg jaggu meg spent på hva hun finner ut hihi[:D]

Ser ikke ut til at det blir sydentur alikevel på oss her.. Ting har skjedd og jeg er sykemeldt..
Så ferien blir utsatt.. Men får prøve å finne på noe her til lands for unga sin skyld..

Har vært hos legen igjen idag, og han valgte nå å sende meg til gynekolog fordi jeg blør kraftig under tr, jernlageret er tomt.. og jeg mistenker kjemisk abort.. Han ville gi meg tabletter som skulle stoppe blodningene, og jeg spurte om det ville gjøre det vanskeligere å bli gravid, og da sa han at de tablettene ikke hadde noe med det å gjøre..
Men så valgte han nå å sende meg til gynekolog heller da, så får hun finne ut hva som skal gjøres videre..
Så er det bare bare å fortsette med masse grønne grønnsaker, duroferon og evt neoferon og om jeg ikke tåler de, over til hemojern.. Men da måtte jeg ta en hel haug med tbl daglig...
Huff blir sprø av å ikke vite hva som feiler meg.. og hvorfor..
Diabetes kandidat er jeg og, ligger i grenseland... Har endra kosten helt nå i håp om å unngå å få det..

Huff har visst glemt å logge av her..
Hatt besøk av ei venninne ikveld, og vi snakket om å melde oss på
et sånn hjelper kurs.. En skal liksom da få komme i kontakt med hjelperen sin hehe..
Hadde jo vært spennende..
får se..
Natta...

Å gud som jeg savner darlingen...Er så lenge siden jeg har sett ham nå føler jeg..
Unga har sovet i telt inatt og kost seg, mens jeg har sittet her med den Gaaaaalne kattungen...
Herregud så oppklort jeg er..og jeg er helt tydelig allergisk.. Går på allergi tabletter men alldri vært så snottete som etter sofia kom i hus..
Men er jo glad i nurket allerede så det får bare være..
Hun er så leke og oppmerksomhets syk..Gir jeg ikke oppmerksomhet så angriper hun meg hehe..
merkelig katt alså lol [:D] Akkurat som en liten baby hehe..
Men nå vil jeg ha min sambo hjem!! Er så lei av å sitte her alene..Pokker at alt skal ta sånn tid!!
Hører du sambo?!? Kom hjem nå!! Jeg vil og få
Men først å fremst så vil jeg ha deg hjem å ha masse!!!!!!!!! Er ikke måten på hvor lenge ei jente må vente for å få seg et nummer av mannen sin ass!![8D][8D][:D]

Huff da, når kommer han hjem da?
Hvor lenge har han vært borte? Virker jo som en evighet.....!

Kjedelig med kattungen... Har selv 2 katter (voksne), og tror jeg er litt allergisk, men ikke sånn veldig heldigvis! Spiser allergitbl. så går det så fint! [:)] Hvor gammel er katt ungen? [;)]

Huff ja idag fikk jeg vite at det kan ta 2 måneder til før han kommer.. Hærregud håper ikke det..
Han har ikke vært her siden april nå.. Men kommer om to uker en tur.. Heldigvis.. Vi skal i bryllup da så han MÅ bare komme da hehe [:D]
Kattungen er litt over to måneder..Født 12 april.. Hun er så vill og..[8D] Skal ha min oppmerksomhet hele tiden..Henger hele tiden rundt meg og klatrer helt plutselig opp på meg.. Steike jeg må kjøpe katte negleklipper.. Er full i sår på kroppen fra henne...Gjør jo vondt og..men dess mer jeg kjefter dess villere blir hun, så det nytter jo ikke[8D] Akkurat nå holder hun på å skal angripe armen min fordi jeg skriver på pc'en hehe..
Sist hadde vi hann katt og den var mye roligere.. Men men.. hun vokser det vel fra seg hehe..
Ang allergi så er jeg nyseklar det øyeblikket jeg våkner nå..men det får ikke hjelpe..katten er jo her nå..og er jo blitt glad i henne til tross for alle rampestrekene [8D] hehe..

Tror nok det hjelper med sånn katteklorebrett! Anbefaler ikke å klippe neglene på kattunger! De slites ned av seg selv når de begynner å gå ut... Har aldri klippet klørne på mine jeg og de er 4 og 5 år! Spør dyrlegen om det er noe du kan begynne å gjør nå for at det skal bli en mer "allergivennlig" katt! Kanskje begynne nå mens den er liten å dusje den?

Hva er det mannen din jobber med? Siden han er så lenge borte...?
Du får glede deg til han kommer hjem om 2 uker da, tipper du kommer til å være i himmelen! [:D]

Har dusjet henne 3 ganger allerede siden vi fikk henne for å venne henne til vann og få henne til å like vann lol[:D]
Og igår fikk jeg brukt katteshampo for første gang lol... Kjøpte den da vi hadde vår forrige katt,men den aksepterte ikke å bli vasket hehe..
Tror Sofia begynner å like vannet allerede, for hun protesterte ikke igår [:)]
Jeg går på allergi tabletter og tenker at jeg ikke bryr meg særlig om allergien..Foreløbig hvertfall hehe[:)] Ang det med neglene så blir jeg nødt å klippe litt..Og er forsiktig[:)] Vet om nervene i neglene[:)] Kan ikke slippe henne ut, for vi vil ikke sterilisere henne ennå..Vil vente til hun har passert året..Har lurt på om vi vil ha et kull på henne, men det spørs på hvor lenge jeg orker å holde henne inne..[8D] Og syns ikke hun bør få unger når hun er unge selv.. Men vi får se etterhvert[:)]

Han jobber i et selger firma der..for et slags vikarbyrå.. Og har tatt seg to ekstra jobber og mens han er der så vi får tjent oss masse peng til vårt eget bryllup hehe [8D][:D]
Ja det skal sannelig bli godt å få han hit om noen uker.. Da sender jeg unga til muttern noen dager garantert haha For senga blir ikke forlatt [8D][:D][:D]
Gleder meg som en unge lol [:D] Som å bli nyforelsket "all over again" hihi [:D]

Hei Emja!
Betaling var registrert i dag, så jeg har begynt å se på deg. Satser på at jeg får sendt deg i kveld eller i morgen[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Hei Emja!
Betaling var registrert i dag, så jeg har begynt å se på deg. Satser på at jeg får sendt deg i kveld eller i morgen[;)]

Å juuhuu [:D] gleder meg masse hihi [:D]

Ååååhhh.........Jeg gleder meg sånn til Sambo kommer om 11 dager hihihihihihi [:D][:D][:D][:D][:D]
Han sa at vi ikke skulle forlate senga før jeg var gravid denne gang lol [:D][:D]
Men har nettopp hatt el og får vel tr når han kommer[:'(][:'(][:'(]
Men det fikser jeg med Primolut!!! Nå må jeg sårt ha litt mann her alså!![8D][8D][:D][:D] hihi..
Gleeeeeder meg sånn [:D][:D][:D]

Nei..får gå å male videre...[:'(] Blir ikke ferdig av å sitte her [&:]

Hei!
Du får spåingen i morgen, ble så koselig å se på film på sofaen her, så vi så to filmer mens vi var i gang[:)] Lenge siden vi har hatt en skikkelig kose filmkveld nå[;)] Hehe, Juno er absolutt å anbefale om du ikke har sett den forresten[8D]

Ja går helt fint det[:)] Heldig du som kan ha kosekveld med sambo [:)] Må vente 2 uker til jeg..snufs[:(] hehe.. [:D]
Er opptatt med denne spontane opp pussinga mi ikveld anyway hehe[:'(][:D]
Malt ferdig to strøk på veggene der senga skal stå.. Så får jeg ta resten i mårra.. [8D] 
Nå var det bare å få senga inn.. og flytte på møbler og rydde før arbeidsfolka kommer[8D]
Sallan senga skal bli go inatt hehe..
Juno..Ikke helt sikker..Er det den med han som har en lillebror som har Down Syndrom?
Syns å minnes at jeg har sett den.. Men husker ikke slutten lol.. Husker han skjøt den der hunden..
Men om de kom seg vekk fra alt det der tullet husker jeg ikke hehe..[8D][&:][:D] Altzheimers Light lol...

Ser folk er flinkere til å lese dagbøkene enn jeg er..
Innom å leser litt avogtil.. Men skriver som regel i min egen og svarer de som skriver..
Og vil jeg ha tak i noen skriver jeg i deres..
Kansje jeg skulle bli litt flinkere¨å lese i dem hehe..
Har liksom alltid sett på dagbok skriving som privat..men er jo langt i fra privat her..
Og er jo koselig når noen skriver i dagboka mi..[:)] Så kansje andre og ville likt det samme[8D][:)]
Ja det var mine sprøe tanker i natten[8D][&:][:D]
Får begynne å flytte inn senga snart...malingen er vel tørr snart tenker jeg..
(Huff..nå må jeg sove i malings lukt..)[>:][8D]

Da var jeg endelig ferdig så langt.. Nå skal det bli godt å legge seg..
Nattinatt

Fytti jeg er trøtt idag.. Og kaldt er det og her når hele stue veggen er borte hehe..
Arbeidsfolka fjernet skyvedør vinduet og forsvant...hmm..
Jaja får kle på meg litt mer..

Back
Topp