Emilie’s dagbok ❤️

Kan være festeblødning [emoji5] [emoji171] ikke mist håpet enda.

Håper det. Får se i løpet av dagen om det blir mer.. mista litt håpet

Håper på festeblødning:-)

Har ikke hatt noe spesielt mer farge på lutinusrestene. krysser fingrene at det var bare en liten rift eller no. Men kjenner at jeg har mista litt troa :/

Dagene går så sakte..
f97d930c883b1f3254b5375eb58cf434.jpg

Rugedag 8:
Litt mindre oppblåst
Rare drømmer
Litt murring
Ømme bryst

Har mista litt håpet i dag, vet ikke hvorfor, men har bare den følelsen i dag...

5 dager igjen til testdag.

Rugedag 8:
Litt mindre oppblåst
Rare drømmer
Litt murring
Ømme bryst

Har mista litt håpet i dag, vet ikke hvorfor, men har bare den følelsen i dag...

Jeg mister alltid håpet rundt rugedag 8.... det er bare sånn det er. Men håpet er der likevel, og jeg håper så inderlig for deg [emoji8] Nå har nok egget akkurat festet seg [emoji6]

Jeg mister alltid håpet rundt rugedag 8.... det er bare sånn det er. Men håpet er der likevel, og jeg håper så inderlig for deg [emoji8] Nå har nok egget akkurat festet seg [emoji6]

Rart det der og bare miste troa sånn plutselig! Men, jeg håper så inderlig selv også [emoji120] håper det har festet seg en spire eller to og at jeg får fine streker mot meg på torsdag.

Kjære baby-making-people [emoji120] Jeg ønsker meg så inderlig at en eller to eggbert'er har festet seg og at de blir til en eller to klompelomper i desember 2017. Det hadde virkelig vært verdens beste julepresang!
Amen

Rart det der og bare miste troa sånn plutselig! Men, jeg håper så inderlig selv også [emoji120] håper det har festet seg en spire eller to og at jeg får fine streker mot meg på torsdag.

Kjære baby-making-people [emoji120] Jeg ønsker meg så inderlig at en eller to eggbert'er har festet seg og at de blir til en eller to klompelomper i desember 2017. Det hadde virkelig vært verdens beste julepresang!
Amen

Jeg trenger en tvilling-gravid med meg i des-17 gruppa! Så du har bare å knipe igjen og blir gravid med begge [emoji8]

Jeg trenger en tvilling-gravid med meg i des-17 gruppa! Så du har bare å knipe igjen og blir gravid med begge [emoji8]

Liker det :) det er mitt største ønske [emoji171]
Har forresten vært helt normale lutinusrester i hele dag :) ikke noe mere brunlig [emoji1360] håper det er ett godt tegn!

Liker det :) det er mitt største ønske [emoji171]
Har forresten vært helt normale lutinusrester i hele dag :) ikke noe mere brunlig [emoji1360] håper det er ett godt tegn!

Så bra! Regner med at det brune bare var såre slimhinner eller festeblødning. Forhåpentligvis det siste [emoji6]
Hvordan er formen og følelsen i dag?

Så bra! Regner med at det brune bare var såre slimhinner eller festeblødning. Forhåpentligvis det siste [emoji6]
Hvordan er formen og følelsen i dag?

Har ikke helt troa [emoji53] Drømte at jeg fikk mensen i natt (litt rart at det kan være et slags mareritt) [emoji79] Håper virkelig ikke at jeg er sanndrømt.

Har ikke helt troa [emoji53] Drømte at jeg fikk mensen i natt (litt rart at det kan være et slags mareritt) [emoji79] Håper virkelig ikke at jeg er sanndrømt.

For en grusom drøm! [emoji33]
Nei, du er nok ikke sanndrømt du.
Drømmer kan reflektere våre tanker og følelser, og nå er det veldig mye fokus på frykten for mensen, og da er det ikke rart det dukker opp i en drøm.

Var på kino med tantungen og plutselig kjente jeg at det rant der nede. Det rant og rant.. og kjentes kjentes akkurat ut som starten på mens.. jeg tenkte at nå var det gått i vasken, fikk helt vondt inni meg, men kunne liksom ikke forlate kinosalen og tantungen på 4år heller. så der satt jeg da og tenkte det verste helt til filmen var ferdig.. løp så med tantungen på slep til det nærmeste toalettet og HELDIGVIS var det bare lutinus. Snakk om å være et nervevrak [emoji79]

Var på kino med tantungen og plutselig kjente jeg at det rant der nede. Det rant og rant.. og kjentes kjentes akkurat ut som starten på mens.. jeg tenkte at nå var det gått i vasken, fikk helt vondt inni meg, men kunne liksom ikke forlate kinosalen og tantungen på 4år heller. så der satt jeg da og tenkte det verste helt til filmen var ferdig.. løp så med tantungen på slep til det nærmeste toalettet og HELDIGVIS var det bare lutinus. Snakk om å være et nervevrak [emoji79]
Off ja, den lutinusen er ikke snill med oss! Men godt det bare var den!

Uff! Er så fælt når man kjenner det renner [emoji15] Godt det bare var lutinus!

Rugedag 8:
Litt mindre oppblåst
Rare drømmer
Litt murring
Ømme bryst

Ikke mange dager igjen til testedag nå :happy:. Hold ut!
Jeg vil gjerne oppmuntre deg med det at i mine 3 graviditeter + de negative jeg har hatt, så har jeg aldri hatt så lite symptomer i rugetiden som da jeg ble gravid med småen som sover ved siden av meg her.
Så ingen " tegn" ,betyr slett ikke at løpet er kjørt.
Krysser fingrene for deg, flinke deg som klarer å vente på " fasiten" ;):happy::Heartred

Rugedag 9:
Litt mindre ømme bryst
Stikninger
Litt kvalm
Vondt i mage
Oppblåst

4 dager til testdag.

Rugedag 9:
Litt mindre ømme bryst
Stikninger
Litt kvalm
Vondt i mage
Oppblåst

4 dager til testdag.
Nå er jeg så spent på dine vegne!
Her er mitt notat fra rugedag 9, og som du ser, omtrent helt likt som hos deg nå [emoji6]
"Mindre ømme bryster, mensmurringer i mage/ livmor. Litt kvalm" [emoji4]

Nå er jeg så spent på dine vegne!
Her er mitt notat fra rugedag 9, og som du ser, omtrent helt likt som hos deg nå [emoji6]
"Mindre ømme bryster, mensmurringer i mage/ livmor. Litt kvalm" [emoji4]

Oj! Så sykt likt [emoji13] Håper det er et godt tegn [emoji4] jeg er superspent selv.

Føler tiden går ekstremt sakte. Vil teste, men samtidig ikke. Vil heller leve litt i håpet enn å få en negativ test. Troen på at det er noe som har skjedd inni der veksler enormt, ca annen hver time. I dag har det vært lite tro, litt som i går. Var det slik for deg også eller hadde du en god følelse hele veien?

Back
Topp