Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uttak i morgen! [emoji16] ikke lenge igjen nå. Lykke til! Du kommer til å få ut mange flotte egg [emoji8]
Lykke til i morgen
Lykke til i morgen [emoji1303][emoji16]
Masse lykke til i morgen [emoji4]
Masse lykke til [emoji173]
Lykke til i morgen
Gratulerer med kjempefint resultat [emoji1]Uttak er overstått og det gikk fint fikk ut 8 egg!! [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4![emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag er fortsatt i en fin morfinrus[emoji13]
Uttak er overstått og det gikk fint fikk ut 8 egg!! [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4![emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag er fortsatt i en fin morfinrus[emoji13]
Kjempefint resultat Krysser fingrene for at det finnes en fremtidig baby i blant dem!
Gratulerer med kjempefint resultat [emoji1]
Kjempebra!! Gratulerer [emoji3]
Innsett snart.. gleder meg! Snart er jeg ruger[emoji4]
Da ruger jeg på 2 egg [emoji4][emoji173] måtte de 2 neste ukene gå fort[emoji120]
Ble fortalt i dag at av de 8 eggene som ble hentet ut ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling (2-delt) og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker.