Emilie’s dagbok ❤️

Lykke til i morgen :)
 
Masse lykke til i morgen [emoji4]
 
Lykke til i morgen :)
 
Uttak i morgen! [emoji16] ikke lenge igjen nå. Lykke til! Du kommer til å få ut mange flotte egg [emoji8]

Lykke til i morgen :)

Lykke til i morgen [emoji1303][emoji16]

Masse lykke til i morgen [emoji4]

Masse lykke til [emoji173]

Lykke til i morgen :)

Tusen takk [emoji4] det trenger jeg [emoji846] gruer meg litt, redd for at noe skal gå galt i løpet av de neste dagene slik at det ikke blir noen egg å sette inn igjen.. Men jeg håper at de finner mange fine egg :)

Føler at jeg har glemt å tatt noen sprøyter i dag, men jeg har sprøytefri [emoji4]
 
Uttak er overstått og det gikk fint :) fikk ut 8 egg!! [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4![emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag :) er fortsatt i en fin morfinrus[emoji13]
 
Kjempefint resultat :) Krysser fingrene for at det finnes en fremtidig baby i blant dem!
 
Uttak er overstått og det gikk fint :) fikk ut 8 egg!! [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4![emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag :) er fortsatt i en fin morfinrus[emoji13]
Gratulerer med kjempefint resultat [emoji1]
 
Uttak er overstått og det gikk fint :) fikk ut 8 egg!! [emoji4][emoji1360] Og jeg som trodde at vi maks fikk ut 4![emoji846] Er så fornøyd! Håper noen klarer seg slik at vi får innsett på fredag :) er fortsatt i en fin morfinrus[emoji13]

Kjempebra!! Gratulerer [emoji3]
 
Kjempefint resultat :) Krysser fingrene for at det finnes en fremtidig baby i blant dem!

Gratulerer med kjempefint resultat [emoji1]

Kjempebra!! Gratulerer [emoji3]

Tusen takk [emoji4] Tror det at dere har krysset fingrene og ønsket meg lykke til har hjulpet [emoji4] Jeg er storfornøyd! Og når man att på til får middagsønskene i oppfyllelse så er dagen perfekt. Mannen er å henter sushi til meg nå <3 han fikk nok litt vondt av meg i dag [emoji846]
 
Har litt vondt i dag eller et ubehag. Er spesielt når jeg går, må på do, tisser o.l. Kjenner at de har stikket litt der inne. For å si det sånn.. usikker på om de skulle ringe i dag eller ikke (ang hvor mange som er befruktet). Var litt borte under samtalen. Men dersom de ikke ringer tar jeg det som et positivt tegn.
 
Innsett snart.. gleder meg! Snart er jeg ruger[emoji4]
 
Lykke til!!!
 
Lykke til! [emoji3] Nå er du kanskje blitt ruger allerede?! [emoji5][emoji322]
 
Da ruger jeg på 2 egg [emoji4][emoji173] måtte de 2 neste ukene gå fort[emoji120]

Ble fortalt i dag at av de 8 eggene som ble hentet ut ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling (2-delt) og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker.
 
Da ruger jeg på 2 egg [emoji4][emoji173] måtte de 2 neste ukene gå fort[emoji120]

Ble fortalt i dag at av de 8 eggene som ble hentet ut ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling (2-delt) og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker.

Gratulerer som dobbeltruger!! :D
Såennende tider i vente nå :)
 
Back
Topp