Emilie’s dagbok ❤️

Da ruger jeg på 2 egg [emoji4][emoji173] måtte de 2 neste ukene gå fort[emoji120]

Ble fortalt i dag at av de 8 eggene som ble hentet ut ble 5 befruktet og av de fem så var det 1 som falt fra, to som hadde for sen utvikling (2-delt) og to 4-delte som jeg nå ruger på. Disse to var ikke av en slik kvalitet at de kunne bli fryst ned, men håper likevel at de fortsetter å dele seg og feste seg slik at jeg får positiv test om 2 uker.

Gratulerer så mye som ruger :Heartred
Får håpe de neste 2 ukene fyker avgårde ;):)
 
Har gått lang tur med en venninne i dag + kjøpt frukt og grønt :) nå skal jeg gjøre alt jeg kan for at spiren sitter [emoji4] Eggbert, FEST DEG!!! FEST DEG, FEST DEG GODT FAST :)

Rugedag 1:
Ovitrellen gir meg ømme bryster. Har litt ubehag der nede.
Drømte at jeg fikk positive tester. Det var en fin drøm [emoji173]
Håper virkelig at jeg er sanndrømt.
12 dager til testdag
 
Håper på at eggene har utviklet seg som de skal og at de er på morula stadiet nå :)
fb0fc6713bb9c962b31c321067afaa74.jpg
 
Rugedag 2:
Fortsatt ømme ovitrelle-bryster.
Oppblåst.
Har i ettermiddag kjent en del murringer i livmor/eggstokker.
Kjenner ikke ubehag etter uttaket lenger.
11 dager igjen til testdag.
 
Rugedag 3:
Ømme ovitrelle-bryster
Oppblåst
Vondt i hode
Litt murringer
Sykt trøtt. Jeg har lang vei til jobb og i dag når jeg var på vei hjem, måtte jeg stoppe halvveis for å kjøpe meg en frappe ellers hadde jeg nok sovnet bak rattet. Stupte i senga når jeg kom hjem og sov i 2 1/2 time[emoji43]

10 dager igjen til testdag.
 
Last edited:
Rugedag 4:
Ømme bryster
Oppblåst
Mye murringer og stikning i livmor
Trøtt - har gjespet i hele dag, sov en time etter jobb.
9 dager igjen til testdag
 
Rugedag 4:
Ømme bryster
Oppblåst
Mye murringer og stikning i livmor
Trøtt - har gjespet i hele dag, sov en time etter jobb.
9 dager igjen til testdag

Så spennende [emoji4][emoji4]
 
Rugedag 4:
Ømme bryster
Oppblåst
Mye murringer og stikning i livmor
Trøtt - har gjespet i hele dag, sov en time etter jobb.
9 dager igjen til testdag

Haha! [emoji23] først leste jeg: "sov en time på jobb" og jeg tenkte: Jøss! Ja DA er man trøtt!

Du har mange spennende symptomer [emoji5][emoji92] kan ikke dagene gå litt fortere? Heier på påske-egget ditt [emoji16]
 
Så spennende [emoji4][emoji4]
Ja, det er spennende :) sikkert bare lutinussymptomer da.. men har et håp om at det kan gå
Haha! [emoji23] først leste jeg: "sov en time på jobb" og jeg tenkte: Jøss! Ja DA er man trøtt!

Du har mange spennende symptomer [emoji5][emoji92] kan ikke dagene gå litt fortere? Heier på påske-egget ditt [emoji16]

Haha [emoji23] Klarte heldigvis å holde meg våken og oppreist til jeg kom hjem :) Ja, synes at dagene godt kan gå litt fortere!! Håper påskeeggene har festet seg godt :)
 
Sykt vondt i livmor/mageområdet i sted, typ 5min. Måtte legge meg ned og puste meg igjennom det. Hmm, kanskje det er noe som prøver å feste seg fast? Eller er jeg bare dårlig i magen?
 
Rugedag 5:
Ømme bryster
Fortsatt opplåst.
Murringer
Ordentlig vondt i magen.
Trøtt
Frysen
Går ofte på do i løpet av formiddagen.
8 dager igjen til testdag.
 
Huff, hadde skikkelig mareritt i natt. Drømte at jeg var gravid, og jeg og mannen min og en av mine bestevenninner satt på bussen til hytta mi. Venninna mi var en skikkelig bedreviter i forhold til graviditeten og sa hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre. Hun fikk meg til å føle meg skikkelig drit og praktisk talt sa at jeg gjorde alt feil og kom til å bli en dårlig mor eller ikke få barn, så bestemmer plutselig mannen seg for å forlate meg til fordel for venninna mi. Og jeg skjønte ingenting! Våknet opp svett og fikk ikke sove igjen.
 
Rugedag 6:
Murringer
Vonde stikninger
Ømme bryst
Frysen
Forstoppet
Sykt oppblåst. Ser ut som jeg er 4måneder på vei.
Føler at det er noe på gang.[emoji54]

Om en uke vet jeg svaret [emoji79]
7dager til testdag.
 
Veldig spennende altså! Klarer du virkelig holde ut en hel uke til?
 
Veldig spennende altså! Klarer du virkelig holde ut en hel uke til?

Ja, er kjempe spennende [emoji79] Ja, skal klare det! Tester stort sett alltid tidlig. Denne gangen skal testdagen følges [emoji13]
 
Rugedag 7:
Murringer
Rare stikninger/strekninger
Ømme bryster
Rare drømmer
Frysen
Menslignende smerter.

Har fortsatt litt troen på at det har skjedd no der inni. Tror nå at det gjerne er 50% sjanse for at en spire har festet seg.

6 dager til testdag.
 
Last edited:
Mange spennende symptomer da! [emoji5] sender litt ekstra babystøv til deg [emoji92]
Skikkelig spent på testene dine!
 
Brunlig farge på lutinusen... liker det ikke :(
 
Back
Topp