Emilie’s dagbok ❤️

Ånei, brunlige lutinusrester i kveld [emoji22] Frykter det værste..
 
Dagens test (nederst 12 dpo).
3f94c55292847e604f9e2de8d110a772.jpg
Hva tenker dere? Urinen var ikke så konsentrert i dag som den var i går morges. Jeg tenker at dersom det bare er ovitrellen så er det rart at streken ikke blir svakere. Men jeg er usikker. Er jo mest sannsynlig ovitrellen som slår ut... Håper at det ikke er mer fargede lutinus rester i dag.
 
Dagens test (nederst 12 dpo).
3f94c55292847e604f9e2de8d110a772.jpg
Hva tenker dere? Urinen var ikke så konsentrert i dag som den var i går morges. Jeg tenker at dersom det bare er ovitrellen så er det rart at streken ikke blir svakere. Men jeg er usikker. Er jo mest sannsynlig ovitrellen som slår ut... Håper at det ikke er mer fargede lutinus rester i dag.

Jeg synes de blir sterkere jeg altså!!![emoji1317][emoji1317]
 
Dagens test (nederst 12 dpo).
3f94c55292847e604f9e2de8d110a772.jpg
Hva tenker dere? Urinen var ikke så konsentrert i dag som den var i går morges. Jeg tenker at dersom det bare er ovitrellen så er det rart at streken ikke blir svakere. Men jeg er usikker. Er jo mest sannsynlig ovitrellen som slår ut... Håper at det ikke er mer fargede lutinus rester i dag.

Den ser jo sterkere ut! [emoji3]
Farger på lutinusrestene kan fort bare være skjøre slimhinner [emoji176]
 
Dagens test (nederst 12 dpo).
3f94c55292847e604f9e2de8d110a772.jpg
Hva tenker dere? Urinen var ikke så konsentrert i dag som den var i går morges. Jeg tenker at dersom det bare er ovitrellen så er det rart at streken ikke blir svakere. Men jeg er usikker. Er jo mest sannsynlig ovitrellen som slår ut... Håper at det ikke er mer fargede lutinus rester i dag.

Den ser sterkere ut!!!

Jeg tror det er babystrek. Bare min personlige, oppriktige mening.
Sterkere strek må være bebis!
 
Ikke få panikk. Litt rosa er helt vanlig på lutinus!
Skjønner at det er vanskelig likevel. Disse dagene med usikkerhet er heftige!

Klem
 
Jeg synes de blir sterkere jeg altså!!![emoji1317][emoji1317]

Ja, den er i allefall ikke svakere enn i går [emoji120]. Håper, håper, håper!
 
Den ser jo sterkere ut! [emoji3]
Farger på lutinusrestene kan fort bare være skjøre slimhinner [emoji176]

Får virkelig håpe det. Den er i allefall ikke svakere enn den som var tatt i går morges (øverste testen), så håper det er ett godt tegn [emoji120].
 
Den ser sterkere ut!!!

Jeg tror det er babystrek. Bare min personlige, oppriktige mening.
Sterkere strek må være bebis!

Ikke få panikk. Litt rosa er helt vanlig på lutinus!
Skjønner at det er vanskelig likevel. Disse dagene med usikkerhet er heftige!

Klem

Håper virkelig at dette går veien nå . Var ikke fargede lutinusrester i dag morges. Krysser fingrene for at de fargede dråpene i går/natt var siste farge jeg ser de neste ni månedene.
 
Ble plutselig "kastet ut" av appen og kommer ikke inn igjen(!) så måtte logge meg på nett og se på testingen din. Den ser jo sterkere ut! Håper det er en spire som gjør det Stemmer for kveldstest!
 
Ble også kastet ut på app og nett og alle veier men nå fikk jeg komme inn [emoji23]
Jeg synes den er sterkere og rååsa og fin [emoji3][emoji173]️
 
Ble plutselig "kastet ut" av appen og kommer ikke inn igjen(!) så måtte logge meg på nett og se på testingen din. Den ser jo sterkere ut! Håper det er en spire som gjør det Stemmer for kveldstest!

Det ble jeg også i dag morges, men klarte heldigvis å komme inn på appen igjen etter noen timer :) Ja, håper virkelig at det er en spire som lager disse strekene. Blir nok en kveldstest [emoji4] Må bare spare opp litt urin først [emoji1360]
 
Klarte bare å holde meg i en time [emoji86]. Så det var rimelig utvannet urin, men det er strek.
772a109ddc9b6ef6f83ce43679733067.jpg

Øverst : 11 dpo morgen(veldig konsentrert urin)
nr 2 : 11 dpo kveld (ukonsentrert urin)
Nr 3: 12 dpo morgen (konsentrert urin)
Nr 4: 12 dpo kveld (ukonsentrert urin)
 
Synes det ser lovende ut jeg:-) Krysser alt❤️
 
Klarte bare å holde meg i en time [emoji86]. Så det var rimelig utvannet urin, men det er strek.
772a109ddc9b6ef6f83ce43679733067.jpg

Øverst : 11 dpo morgen(veldig konsentrert urin)
nr 2 : 11 dpo kveld (ukonsentrert urin)
Nr 3: 12 dpo morgen (konsentrert urin)
Nr 4: 12 dpo kveld (ukonsentrert urin)

Det ser jo så bra ut dette :D
Fortsetter å krysse fingrene for videre stigning!
 
Ser lovende ut :D <3
 
iiiiih dette er så spennende!!! Jeg holder en knapp på babystrek [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Er på høstferie, så jeg har ikke vært her å sjekket på mange dager. Men dette er jo kjempespennende. Håper det er babystreker vi ser og at det går hele veien for dere nå. Spent på dagens test.:Heartred
 
Back
Topp