Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test (nederst 12 dpo).Hva tenker dere? Urinen var ikke så konsentrert i dag som den var i går morges. Jeg tenker at dersom det bare er ovitrellen så er det rart at streken ikke blir svakere. Men jeg er usikker. Er jo mest sannsynlig ovitrellen som slår ut... Håper at det ikke er mer fargede lutinus rester i dag.
Dagens test (nederst 12 dpo).Hva tenker dere? Urinen var ikke så konsentrert i dag som den var i går morges. Jeg tenker at dersom det bare er ovitrellen så er det rart at streken ikke blir svakere. Men jeg er usikker. Er jo mest sannsynlig ovitrellen som slår ut... Håper at det ikke er mer fargede lutinus rester i dag.
Jeg synes de blir sterkere jeg altså!!![emoji1317][emoji1317]
Ja, den er i allefall ikke svakere enn i går [emoji120]. Håper, håper, håper!
Den ser jo sterkere ut! [emoji3]
Farger på lutinusrestene kan fort bare være skjøre slimhinner [emoji176]
Den ser sterkere ut!!!
Jeg tror det er babystrek. Bare min personlige, oppriktige mening.
Sterkere strek må være bebis!
Ikke få panikk. Litt rosa er helt vanlig på lutinus!
Skjønner at det er vanskelig likevel. Disse dagene med usikkerhet er heftige!
Klem
Ble plutselig "kastet ut" av appen og kommer ikke inn igjen(!) så måtte logge meg på nett og se på testingen din. Den ser jo sterkere ut! Håper det er en spire som gjør det Stemmer for kveldstest!
Klarte bare å holde meg i en time [emoji86]. Så det var rimelig utvannet urin, men det er strek.
Øverst : 11 dpo morgen(veldig konsentrert urin)
nr 2 : 11 dpo kveld (ukonsentrert urin)
Nr 3: 12 dpo morgen (konsentrert urin)
Nr 4: 12 dpo kveld (ukonsentrert urin)
Det ser jo så bra ut dette
Fortsetter å krysse fingrene for videre stigning!