Emilie’s dagbok ❤️

Herregud for en berg og dalbane ja.. Så bra det ordnet seg, gratulerer som ruger❤️

Gratulerer som ruger. Håper det går veien nå.
Vil bare si at det embryoet som ble til datteren vår var langt i fra å være perfekt da det ble satt inn. Hun er derimot perfekt nå. Fikk satt vi inn 2 embryo for 3 uker siden som begge var av bedre kvalitet, men ble ikke gravid. Trenger absolutt ikke å være noen sammenheng mellom embryokvalitet ved innsett og graviditet.
Krysser fingrene for dere.

Gratulerer sååå mye som ruger! [emoji8][emoji176]

Jeg tenker på deg og håper du er heldig denne gangen. Vet ikke om du skal tidligteste eller vente til testedato, men det vil jeg ikke mase på deg om.
Ville bare si at jeg heier på lille spiren din og den vordende mammaen som venter på at sitt lille gull skal bli med henne på familiereisen gjennom livet.

Måtte det endelig være din tur nå :Heartbigred

Herregud for en berg og dalbane ja.. Så bra det ordnet seg, gratulerer som ruger[emoji173]️

Tusen takk [emoji173] Håper virkelig at vi slipper flere opp og nedturer på en god stund .

Gratulerer som ruger. Håper det går veien nå.
Vil bare si at det embryoet som ble til datteren vår var langt i fra å være perfekt da det ble satt inn. Hun er derimot perfekt nå. Fikk satt vi inn 2 embryo for 3 uker siden som begge var av bedre kvalitet, men ble ikke gravid. Trenger absolutt ikke å være noen sammenheng mellom embryokvalitet ved innsett og graviditet.
Krysser fingrene for dere.

Ja, håper virkelig at det går veien for oss nå [emoji120]. Så kjekt å høre at det ble en perfekt datter av ett ikke fullt så perfekt egg. Det gir meg håp [emoji171]. Så synd at det ikke gikk for dere denne gangen. Når er neste forsøk?

Jeg tenker på deg og håper du er heldig denne gangen. Vet ikke om du skal tidligteste eller vente til testedato, men det vil jeg ikke mase på deg om.
Ville bare si at jeg heier på lille spiren din og den vordende mammaen som venter på at sitt lille gull skal bli med henne på familiereisen gjennom livet.

Måtte det endelig være din tur nå :Heartbigred

Du er så god, Gledeståre [emoji171] Håper virkelig at det blir vår tur denne gang [emoji120]. Jeg er så klar for å bli mamma [emoji171].

Kanskje på tide å oppdatere her da. Plutselig var jeg 9dpo.[emoji86] Dagene fra innsett har denne gang gått fort. I helga var vi på hytta på fjellet og fikk nyte strålende sol og frisk fjelluft. Gikk fine turer i lag med gode venner og det gjorde godt for både kropp og sinn. Denne uka er det høstferie og jeg chiller for det meste på sofaen med Outlander på skjermen. [emoji4]

Ellers har jeg prøvd å ikke fokusere/tenke/kjenne for mye på symptomer denne gangen.[emoji85]
Jeg går jo på lutinus, men i tillegg har jeg denne gangen tatt hcg-støtte (halv dose ovitrelle) på dag 3. og dag 7. etter den første ovitrellen ble satt (30.09).
MEN av symptomer så har jeg kjent på: svimmelhet/kvalme, ømme bryst, vondt i hode, oppblåst og dårlig mage, småstikninger i eggstokk/livmor.
Har også begynt å teste for å se når ovitrelle-dosen jeg satt på lørdag er ute av kroppen.
4d9a926a4e2dc9bd5d93cb1b240cb2b8.jpg

Øverst : mandag 7 dpo -morgenurin
Andre: tirsdag 8 dpo -morgenurin
Tredje og fjerde : onsdag 9 dpo - samme ettermiddagsurin.

Som man ser, er ikke HCG'en helt ute av kroppen enda. Håper selvfølgelig at den bare vil stige fra nå av [emoji120], så spent på morgendagens test. Krysser fingrene for to streker i morgen også

Ja, håper virkelig at det går veien for oss nå [emoji120]. Så kjekt å høre at det ble en perfekt datter av ett ikke fullt så perfekt egg. Det gir meg håp [emoji171]. Så synd at det ikke gikk for dere denne gangen. Når er neste forsøk?
Har fått reservert uttak/innsett i uke 49, så i begynnelsen av desember. Vårt siste offentlige søskenforsøk.
Håper så inderlig dere lykkes nå. Å si at det har dere fortjent nå, hjelper så lite, for er det noe man lærer i denne karusellen så er det vel at å fortjene og fertilitet ikke akkurat går hånd i hånd:sorry:

Kanskje på tide å oppdatere her da. Plutselig var jeg 9dpo.[emoji86] Dagene fra innsett har denne gang gått fort. I helga var vi på hytta på fjellet og fikk nyte strålende sol og frisk fjelluft. Gikk fine turer i lag med gode venner og det gjorde godt for både kropp og sinn. Denne uka er det høstferie og jeg chiller for det meste på sofaen med Outlander på skjermen. [emoji4]

Ellers har jeg prøvd å ikke fokusere/tenke/kjenne for mye på symptomer denne gangen.[emoji85]
Jeg går jo på lutinus, men i tillegg har jeg denne gangen tatt hcg-støtte (halv dose ovitrelle) på dag 3. og dag 7. etter den første ovitrellen ble satt (30.09).
MEN av symptomer så har jeg kjent på: svimmelhet/kvalme, ømme bryst, vondt i hode, oppblåst og dårlig mage, småstikninger i eggstokk/livmor.
Har også begynt å teste for å se når ovitrelle-dosen jeg satt på lørdag er ute av kroppen.
4d9a926a4e2dc9bd5d93cb1b240cb2b8.jpg

Øverst : mandag 7 dpo -morgenurin
Andre: tirsdag 8 dpo -morgenurin
Tredje og fjerde : onsdag 9 dpo - samme ettermiddagsurin.

Som man ser, er ikke HCG'en helt ute av kroppen enda. Håper selvfølgelig at den bare vil stige fra nå av [emoji120], så spent på morgendagens test. Krysser fingrene for to streker i morgen også

Det hørtes ut som du har hatt en fiin rugetid sålangt[emoji173]️ jeg lå på sofaen hele forrige uke og så på Outlander, ble heeelt hekta!!

Spennende symptomer du har! Prøvde også å ikke fokusere på dem, men det er jaggu lettere sagt enn gjort[emoji12]

Hååååper på babystreker hos deg etterhvert når Ovitrellen er helt ute[emoji173]️[emoji173]️

Håper på to fine streker som bare blir sterkere og sterkere❤️

10 dpo : Testet i dag også og det er fremdeles streker på testene. (De to nederste er fra i dag). Det er nok ovitrellen som fortsatt er i blodet, men håper selvfølgelig på at det er en spire som produserer HCG. Spent på morgendagens test. [emoji120]
315f97bec9f37f279047edf451c27c6b.jpg

Synes den nest nederste ser sterkere ut en den øverste fra i går jeg! Håper håper på spire:-)

Enig med mammadrøm! [emoji3][emoji1312]

10 dpo : Testet i dag også og det er fremdeles streker på testene. (De to nederste er fra i dag). Det er nok ovitrellen som fortsatt er i blodet, men håper selvfølgelig på at det er en spire som produserer HCG. Spent på morgendagens test. [emoji120]
315f97bec9f37f279047edf451c27c6b.jpg

Ååååå håper det er en spire i tillegg!

Du må jo bare være litt ekstra tålmodig siden du har tilført ekstra hcg, men strek er i hvert fall kjekt å se!

Krysser fingrene for deg nå!

Back
Topp