Emilie’s dagbok ❤️

Er det ikke lenge siden du satte Ovitrelle nå da?[emoji4]

Satt en halv dose ovitrelle på lørdag. Så kan sikkert sitte i enda?
 
Synes den nest nederste ser sterkere ut en den øverste fra i går jeg! Håper håper på spire:)

Enig med mammadrøm! [emoji3][emoji1312]

Ja, enig med de over

Ja, synes det jeg også, men på den rosa testen var streken sterkere i går.
Så tenker jeg også at jeg hadde mer konsentrert urin i dag i forhold til i går.. Hmm... jeg håper sånn på en spire[emoji120], men lett å bli lurt når man antagelig bare har rester av ovitrelle i blodet.... Svaret får vi kanskje i morgen [emoji86]
 
10dpo: menssmerter, sting, ømme bryst (kanskje ikke så ømme som de har vært)
 
Kjempespent her og!!
 
Var strek på testene i dag også (se nederste tester 11dpo). Noe fargefeil med bt-testen (irriterende!). Urinen var svært konsentrert i dag da. Så kan jo ha noe å se det også? Tror det bare er ovitrellen som fucker med meg...
c10fdad6beac057f14f3bb10ed476c20.jpg
 
Babyplan ser jo klart sterkere ut...

Ja, den er strekere. Men så tror jeg at urinen var mer konsentrert i dag enn i går [emoji86]. Håper jo at det er en spire som spirer og gror [emoji120]
 
Tviler STERKT på at en halv dosecovitrelle gir sånne streker 6 dager seinere! [emoji3] og babyplan er sterkere!!
 
Ser også at de er sterkere[emoji3][emoji3]
 
Blir det kveldstest også? [emoji3]
 
Tviler STERKT på at en halv dosecovitrelle gir sånne streker 6 dager seinere! [emoji3] og babyplan er sterkere!!

Ja, men så blir jeg litt usikker fordi at jeg tok som normalt ovitrelle 250 før uttak (30.9), så tok jeg halv ovitrelle (125) på dag 3 og dag 7 etter den første sprøyten (altså 3.10 og 7.10). Har jo hørt at HCGen i ovitrellen (hel dose) sitter i kroppen i ca 10 dager, så da tenker jeg jo at en halv dose bare sitter i 5 dager? Altså at den skulle vært ute i går? Aner ikke jeg.

Håper sånn at det er en sterkere strek der i morgen! [emoji120]
 
Ja, men så blir jeg litt usikker fordi at jeg tok som normalt ovitrelle 250 før uttak (30.9), så tok jeg halv ovitrelle (125) på dag 3 og dag 7 etter den første sprøyten (altså 3.10 og 7.10). Har jo hørt at HCGen i ovitrellen (hel dose) sitter i kroppen i ca 10 dager, så da tenker jeg jo at en halv dose bare sitter i 5 dager? Altså at den skulle vært ute i går? Aner ikke jeg.

Håper sånn at det er en sterkere strek der i morgen! [emoji120]

Hmm.. vanskelig å si! Men så lenge den holder seg like sterk eller sterkere i morgen tenker jeg du er gravid [emoji7]
 
Test tatt nå på ikke konsentrert urin. Halvtime siden jeg gikk på do sist.
da91ee35157d5430dded71cb007cf23f.jpg

Hmmm...[emoji848]
 
Back
Topp