Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist[emoji173][emoji173] Stor klem fine du[emoji173]Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...
Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...
Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...
Ah så kjedelig! Samme skjer meg med kort protokoll. Lang protokoll funker bedre. Hva hadde du nå? Var 4 av posene tomme?
Uff.. [emoji17] det var leit å lese... Men alt håp er heldigvis ikke ute, og vi må bare satse alt på at det ene egget er laget av gull [emoji169]
Dere skal bli mamma og pappa en dag, det er jeg sikker på, og håper det er om ca 9 mnd.
Så trist[emoji173][emoji173] Stor klem fine du[emoji173]
Så trist å høre
Sender deg en styrkeklem [emoji173]️
[emoji22][emoji22][emoji22] sender deg en klem[emoji173]️[emoji173]️
Så trist [emoji26] Sender deg en stor klem [emoji8][emoji173]️
Så utrolig leit. Håper dere legger en god plan videre. Det er det eneste som hjelper i en slik situasjon[emoji177]
Sender en varm klem Ikke lett å være i dette sirkuset her
Da er alt definitivt verdt det. Og mye av den lange veien blir glemt, heldigvisNei, det er helt sant [emoji173] Kan til tider være skikkelig tøft... snakk om berg og dalbane. Men den dagen jeg sitter med et nurk i armene er nok alt verdt det.
Håper på at vi får bli mamma og pappa en dag. Det er min største drøm! [emoji173] Krysser fingrene for at vi får komme kjapt i gang igjen alle gode ting er fire...?
Håper på at vi får bli mamma og pappa en dag. Det er min største drøm! [emoji173] Krysser fingrene for at vi får komme kjapt i gang igjen alle gode ting er fire...?
Ja, på det fjerde skal det skje [emoji4]Alle gode ting er tre, på det fjerde SKAL det skje[emoji173]️[emoji8]
håper fortsatt på alle gode ting her men[emoji12]
Håper virkelig det [emoji4]Da er alt definitivt verdt det. Og mye av den lange veien blir glemt, heldigvis
Alle gode ting er 3, men på det 4. skal det skje!
Det var på fjerde (fersk) forsøk det gikk for oss [emoji171] ikke mist håpet vennen... sender mange gode klemmer