Emilie’s dagbok ❤️

Woop Woop! Jeg er tilbake etter en deilig ferie. Begynner i ny jobb på mandag og krysser fingrene for at dette blir et bra skoleår. Ellers var syklusen min etter lang protokoll var helt på bærtur. Spotting så og si hver dag [emoji53]. Heksa kom på mandag og jeg er på CD 3.
Like kjedelig hver gang tanta kommer. Har jo fremdeles et ørlite håp om at vi kan klare det på egenhånd igjen.

MEN, jeg fikk tidenes gladnyhet i går; sykehuset ringte å lurte på når jeg hadde fått mens og jeg fortalte at den kom i går. Sykepleieren sier da at det passer jo PERFEKT, for de har fått en avbestilling i uke 34 og da lurte de på om jeg kunne tenke meg å begynne på sprøyter i morgen [emoji4][emoji86] JIPPI [emoji3] Så da slipper jeg å vente helt til uke 42 [emoji4] woho!!! :)

Fikk protokollen i posten i dag og den er så og si helt lik det første prøverørsforsøket. Starter med 2* 150 mikrogram Elonva i dag og så skal jeg ta klexane hver dag fra og med i dag til og med (forhåpentligvis) uke 9 [emoji4][emoji1360]. Cetrotide settes fra søndag av og på mandag begynner jeg på menopur 300ie[emoji3]

For en fantastisk telefon å få da[emoji3][emoji3][emoji3]

Masse masse lykke til[emoji173]️
 
Super lesning! Masse lykke til med forsøket :D
 
Herlige nyheter i dagboken din [emoji2][emoji1319] Velkommen til august-klubben [emoji177]
 
Masse lykke til med forsøket deres!:Heartred
 
Så fantastisk at du er i gang igjen og slapp å vente så lenge! [emoji847] Denne gangen går det deres vei [emoji176]
 
Så kjekt at du fikk hoppe fram i køen. Herlig med mindre ventetid.
Vet du om Klexane er noe de har begynt å gi som standard? Jeg skal også ha det på forsøket i september. Har bare fått blodfortynnende en gang før, og det var etter innsett på det som ble et vellykket svangerskap.
Håper inderlig dere lykkes nå.
 
For en fantastisk telefon å få da[emoji3][emoji3][emoji3]

Masse masse lykke til[emoji173]️
Ja, en helt super telefon å få [emoji4] Tusen takk Krysser fingrene [emoji173]
Så herlig! Masse lykke til [emoji173]
Ja, helt fantastisk [emoji173] Tusen takk [emoji4] Alle gode ting er tre

Hurra!!! Du er i gang[emoji177]
Jippi [emoji4] Kjempedeilig å få komme til så kjapt[emoji4] Krysser fingrene for at det går på 3.forsøk

Super lesning! Masse lykke til med forsøket :D
Tusen takk [emoji173] jeg håper virkelig at det går denne gangen[emoji4]

Herlige nyheter i dagboken din [emoji2][emoji1319] Velkommen til august-klubben [emoji177]
Jeg vet [emoji173] Tusen takk [emoji8] Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det går denne gangen
Masse lykke til med forsøket deres!:Heartred
Tusen takk [emoji173]

Så fantastisk at du er i gang igjen og slapp å vente så lenge! [emoji847] Denne gangen går det deres vei [emoji176]
Ja, det er fantastisk deilig [emoji4] Tenk at jeg var så heldig å fikk komme til så kjapt [emoji4] Håper virkelig at jeg er like heldig med forsøket slik at det blir en fin liten bult i armene mine i mai [emoji173]
Så kjekt at du fikk hoppe fram i køen. Herlig med mindre ventetid.
Vet du om Klexane er noe de har begynt å gi som standard? Jeg skal også ha det på forsøket i september. Har bare fått blodfortynnende en gang før, og det var etter innsett på det som ble et vellykket svangerskap.
Håper inderlig dere lykkes nå.
Ja, kjempekjekt [emoji4] Det føles nesten ut som det endelig går vår vei [emoji4] Var jo bare flaks egentlig at mensen kom på mandag, hadde den kommet tidligere så hadde det ikke blitt forsøk før i uke 42.
Litt usikker ang klexane, men jeg får det fordi jeg har mistet 2 ganger tidligere og så spotter jeg alltid før mens. Håper det hjelper, slik at jeg ikke mister igjen dersom jeg er så heldig å bli gravid
 
Stimuleringsdag 7 allerede. Kjenner det sykt mye i venstre eggstokk, spesielt når jeg går og reiser meg opp. Håpet det er ett godt tegn og at jeg får mange egg denne gangen [emoji4] får sikkert ett ca antall på ul på fredag :)
 
Stimuleringsdag 7 allerede. Kjenner det sykt mye i venstre eggstokk, spesielt når jeg går og reiser meg opp. Håpet det er ett godt tegn og at jeg får mange egg denne gangen [emoji4] får sikkert ett ca antall på ul på fredag :)
Håper på mange gode egg:)
 
Dagene går fort med både oppstart i ny jobb og nytt forsøk. Jobboppstart har gått fint og på Ul i morgen får vi forhåpentligvis se om stimuleringen også har gått fint [emoji4] spent på hvor mange de ser. Krysser fingrene for ett fint antall
 
Dagene går fort med både oppstart i ny jobb og nytt forsøk. Jobboppstart har gått fint og på Ul i morgen får vi forhåpentligvis se om stimuleringen også har gått fint [emoji4] spent på hvor mange de ser. Krysser fingrene for ett fint antall
Masse lykke til i morgen[emoji4]
 
Lykke til! :)
 
Lykke til på UL[emoji1320][emoji1320]
 
Masse lykke til i morgen[emoji4]


Lykke til på UL[emoji1320][emoji1320]

Tusen takk [emoji4] UL gikk greit. Litt skuffet over utfallet eneste. Var en folikkel på høyre side på 12mm og på venstre side var det en blodfylt folikkel på 30mm, en på 22mm, en på 15mm og en på 8mm. Blir så skuffa når det er så jævla få hver gang [emoji107] Håper likevel at det er noen gode egg for det om. Uttak på onsdag.

Note to self: samme dose til og med søndag. Menopur 300iu og Cetrotide.
 
Ovitrelle settes i kveld:) Skal bli dellig å kun sette klexane i morgen. Superspent på uttak på onsdag [emoji4] Håper at kvaliteten er bra og at vi får ut 3 fine egg [emoji4]
 
Gratulerer med Ovitrelle i kveld og nyt (nesten) medisinfri dag i morgen! [emoji847] Onsdag blir dagen DIN! [emoji176]
 
Lykke til med uttak i morgen:)
 
Lykke til i morgen Emilie ✌❤️
 
Back
Topp