Woop Woop! Jeg er tilbake etter en deilig ferie. Begynner i ny jobb på mandag og krysser fingrene for at dette blir et bra skoleår. Ellers var syklusen min etter lang protokoll var helt på bærtur. Spotting så og si hver dag [emoji53]. Heksa kom på mandag og jeg er på CD 3.
Like kjedelig hver gang tanta kommer. Har jo fremdeles et ørlite håp om at vi kan klare det på egenhånd igjen.
MEN, jeg fikk tidenes gladnyhet i går; sykehuset ringte å lurte på når jeg hadde fått mens og jeg fortalte at den kom i går. Sykepleieren sier da at det passer jo PERFEKT, for de har fått en avbestilling i uke 34 og da lurte de på om jeg kunne tenke meg å begynne på sprøyter i morgen [emoji4][emoji86] JIPPI [emoji3] Så da slipper jeg å vente helt til uke 42 [emoji4] woho!!!
Fikk protokollen i posten i dag og den er så og si helt lik det første prøverørsforsøket. Starter med 2* 150 mikrogram Elonva i dag og så skal jeg ta klexane hver dag fra og med i dag til og med (forhåpentligvis) uke 9 [emoji4][emoji1360]. Cetrotide settes fra søndag av og på mandag begynner jeg på menopur 300ie[emoji3]
For en fantastisk telefon å få da[emoji3][emoji3][emoji3]
Masse masse lykke til[emoji173]️