Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen[emoji22] Stor klem [emoji173]
Ånei, det var veldig leit... Det gjør så vondt med neg tester. Du skal bli mamma, det gjelder å ikke gi seg! God klem[emoji173]️
Ånei, det var trist å høre
Stor klem [emoji173]️
Så trist[emoji20] ikke gi deg!
Trøsteklem[emoji173]️
Uff, vet hvor grusomt det er. Lov å sørge nå, og så ønsker jeg deg styrke til å kjempe videre. Frykten for at det aldri kommer til å gå er det som gjør prosessen så tung, synes jeg, men det er svært lite sannsynlig. Ikke gi deg, du skal bli mamma til slutt [emoji173]️
Testen var negativ i går kveld. Jeg er trist, lei meg og synes verden er urettferdig.. hva om jeg aldri kommer til å bli gravid igjen?.. hva om jeg aldri får bære frem mitt eget biologiske barn??
Jeg som hadde virkelig troa på at det gikk denne gang... er så skuffa!
Uff, skjønner at du er skuffet.... Det er ikke enkelt dette her.....
Jeg tror det er viktig å føle på de følelsene som kommer for lettere å kunne hente seg inn igjen senere og gjøre seg klar til ny kamp.
Jeg har mang en gang grått både med hvite tester i handa eller etter å ha forlatt sykehuset etter abort....
Men jeg har fått en nydelig sønn også og han er verdt alt!!!
Lengre fremme er det en sjel som venter på deg også, på mammaen sin.
Bare ikke gi opp selv om alt virker mørkt og håpløst akkurat nå
Sender en styrkeklem.
13 dpo:
2-3 Mensmurringer
Opplåst
Har fått pittelitt tilbake troa i kveld etter å ha lest om first response testen på nett. Skal visst ikke ha vært så sensitiv som den ser ut til å være. Disse er visst tatt på samme dag 12dpo:
Så er litt spent på testen i morgen. Har handlet inn en digital, så da får vi det endelige svaret. Er jo mest sannsynlig negativ, men godt å få det skikkelig bekreftet.
Lenge siden jeg har vært innom her nå, men trengte å koble litt av. Har hatt en ganske grei sommer til nå egentlig, selv om været ikke har vært det beste her på Vestlandet. Syklusen etter forrige forsøk har i grunnen vært litt som været egentlig. Mye yr (brunligspotting). Skjønner meg ikke på hele syklusen egentlig, men ganske sikker på at jeg hadde EL forrige helg. Hadde 2/3 dager med Elslim og EL-smerter. I dag og i går ble spottingen mørkebrun, som før mens. Så det virker som jeg får mensen snart. Andre som har opplevd slike sykluser etter lang protokoll? Vis vedlegget 229833 Kanskje det kan være en ide med lutinus?
Woop Woop! Jeg er tilbake etter en deilig ferie. Begynner i ny jobb på mandag og krysser fingrene for at dette blir et bra skoleår. Ellers var syklusen min etter lang protokoll var helt på bærtur. Spotting så og si hver dag [emoji53]. Heksa kom på mandag og jeg er på CD 3.
Like kjedelig hver gang tanta kommer. Har jo fremdeles et ørlite håp om at vi kan klare det på egenhånd igjen.
MEN, jeg fikk tidenes gladnyhet i går; sykehuset ringte å lurte på når jeg hadde fått mens og jeg fortalte at den kom i går. Sykepleieren sier da at det passer jo PERFEKT, for de har fått en avbestilling i uke 34 og da lurte de på om jeg kunne tenke meg å begynne på sprøyter i morgen [emoji4][emoji86] JIPPI [emoji3] Så da slipper jeg å vente helt til uke 42 [emoji4] woho!!!
Fikk protokollen i posten i dag og den er så og si helt lik det første prøverørsforsøket. Starter med 2* 150 mikrogram Elonva i dag og så skal jeg ta klexane hver dag fra og med i dag til og med (forhåpentligvis) uke 9 [emoji4][emoji1360]. Cetrotide settes fra søndag av og på mandag begynner jeg på menopur 300ie[emoji3]