Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver i alle fall så godt jeg kan [emoji173] Hadde det veldig tøft i vinter/vår. Men nå er jeg kvitt depresjonen og klarer å se fremover. Håper virkelig på det å bli en god mamma en dag.Du er så sterk og flink til å se fremover!
Er sikker på at du blir en meget bra mamma en dag [emoji173]️
Tusen takk [emoji4] Jeg trenger all heiing jeg kan fåHeier på deg Emilie og på nytt forsøk! [emoji5] Håper det går seg til med mannen og jobben og uken dere har fått forespeilet, eller kan få endret.
Blir spennende med litt andre medisiner og med hcg -støtte! [emoji847]
Etter en uke på progynova, har jeg nå satt 2*150 mikrogram Elonva. Det vil si at jeg er offisielt i gang med et nytt forsøk. [emoji4] Bare to uker til forsøk Godt å være i gang! Føler jeg går litt i dvale/ventemodus når jeg ikke stimulerer[emoji12]. Krysser fingrene for at dette er siste gang Åh, så fint det hadde vært [emoji171]
Så spennende[emoji2] Masse lykke til[emoji254]Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg
Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg
Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg
Så spennende[emoji2] Masse lykke til[emoji254]
Så spennende! Lykke til med oppstart av forsøk i morgen! [emoji4] Jeg har pleid å syns det går så fort når man først er i gang.
Lykke til søta [emoji173]️
Masse lykke til[emoji171][emoji169]
Masse lykke til med oppstart på nytt forsøk[emoji173]️
Lykke til med oppstart [emoji173]️
Lykke til [emoji8]
Lykke til med nytt forsøk!
Heia heia [emoji173]️
Håper vi begge er litt mer heldige i oktober enn hva vi har vært de forrige månedene..
Lykke til med oppstart[emoji5]
Spent på hvordan det gikk. Håper på gode nyheter fra deg.Tusen takk for det, alle dere fine damer [emoji173]
. Begynte plutselig å spotte i går og freaket helt ut, redd for at hele forsøket har gått i vasken. Ringte sykepleier som beroliget meg at det var naturlig å blø litt dersom man hadde gått på progynova i starten. Men i dag har jeg blødd enda mer, sånn start på mens-lignende blødning. Så nå frykter jeg at alt håp er ute... [emoji22]. Er jo egentlig nå jeg skal få mens i syklusen også (er på syklusdag 27, men stimuleringsdag 10). Skal heldigvis på ul om en time for å få sjekket dette ut. Har kjent at det har vært aktivitet i eggstokkene også, så synes det er veldig rart... håper på gode nyheter!
Spent på hvordan det gikk. Håper på gode nyheter fra deg.
Hvordan har det gått i dag? Håper blødningene ikke har noe å si for forsøket...