Embryoet er så lite.. :(

Uff... Håper den lille sitter neste gang med økning og livsglede:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Uff :( Håper det går bra med deg - utrolig trist beskjed å få, men det ble i alle fall avklart så dere slapp å lure lenger. Ønsker deg masse lykke til med neste spire :) Klem

22.02.2015 ♡
 
Uff, så leit :( Men, bra det blir utskrapning slik at du kan bli ferdig med det fort. Lykke til med alt, håper neste spire sitter hele veien!
 
Så trist :-( Bra du fikk undersøkt det med en gang og ikke måtte vente lenger. Håper det går bra med deg <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
En liten oppdatering, det ble medisinsk abort alikevel, hadde henvisning til kirurgisk idag og var forberedt på det, men møtte ett frekt stabeist av en eldre kvinnelig lege som ikke lot meg få det! Jeg ble så fortvilet at jeg til slutt bare satt å strigråt, hatt medisinsk abort en gang før for mange år siden og det var noe av det værste jeg har vært med på. Jeg sa til henne at dette er vanskelig og at hun oppfører seg veldig frekt mot meg hun svarte meg "ja så får du sitta her da, å vente halvannet døgn da på den kirurgiske aborten din" .. Jeg var fastende, kunne ikke engang drikke vann også "truer" hun med at jeg må sitte der å vente og at det godt kan ta halvannet døgn.. Jeg sa jeg ikke turte ta medisinsk abort en gang til, hun svarte i en sylfrekk tone "men utskraping, DET tørr du"
Hun hevet stemmen og sa "DU er uønsket gravid.." og skulle til å fortsette, jeg måtte avbryte henne med "NEI, jeg er ØNSKET gravid, jeg har ikke noe valg, jeg må få dette fjernet" .. Endte med at jeg gikk ut i tårer og satt i bilen utenfor og hadde tenkt å bare dra.. Men jeg vil jo gjerne bli ferdig med dette her også.. Etter en stund gikk jeg inn igjen og fikk piller og satt igang.. En prosess på tre dager, en pille idag og fire i skjedeb på onsdag, jeg gruer meg forferdelig! "ryktet" om meg hadde vel gått inne på avdelingen når jeg kom inn igjen for sykepleier og assistent og den samme legen var ikke hyggelige mot meg etterpå, ihverfall ikke legen, veldig i forsvar! jeg satt bare å gråt.. Følte meg dum, skulle jeg sittet og ventet på kirurgisk hadde jeg følt meg dum og vanskelig og til bry hele veien med den legen som sender meg videre med sine ord i journalen, det orket jeg heller ikke. Gikk ut med pillene mine og dro hjem. Dette ble kort fortalt selv om det var langt skrevet, nå håper jeg bare at dette blir lettere enn forrige gang! Dette vil jeg ikke gjennom en gang til, en sjangse man må ta om jeg blir gravid igjen, uff..
Dette ble ett dystert innlegg folkens, ha en fin kveld.
 
Uff, så trist å høre om hvordan du har hatt det på sykehuset. Blir helt satt ut av hvordan du ble behandlet. Sender deg en klem.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så trist å lese :/ stor klem til deg og lykke til med det som ligger foran deg!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
For et forferdelig kvinnemenneske! Bare går ut ifra at du vil abortere med vilje! Fysj! Blir helt satt ut på dine vegne. Jeg har selv gått gjennom 2 MA og har begge ganger vært utrolig heldig med lege og sykepleiere. Synes det er helt fryktelig at du må gå gjennom dette.. Sender deg en varm klem og håper du slipper å gå gjennom det samme som før. ❤️


-iPhone appen-
 
Huff, for en behandling! Hørtes helt grusomt ut, og egentlig noe du burde sende klage på dersom du har energi til det. Uansett hvorfor hun mente du ikke skulle ha utskrapning snakker man virkelig ikke til pasientene sine slik.. Håper det går bedre enn du forventer de nærmeste dagene, og at ny spire sitter hele veien snart!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Herregud, det er det verste jeg har hørt! Hun burde klages inn til pasientklageforbundet! (Er det ikke det det heter?) Neste gang bruker du et anna sykehus hvis du har muligheten til det. Noe så FREKT! Huff, håper det går bra med deg :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Herlighet! Jeg er rystet!!! Skulle fått seg en på trynet! Jeg blir SÅ sint! Er sykepleier selv og det er absolutt IKKE slik man behandler pasientene sine som er en vanskelig situasjon! Jeg blir lei meg og fortvilet på dine vegne. Sånn skal det ikke være! Lykke til til deg og en stor klem herfra. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Herremin for en oppførsel på helsepersonellet. Det går jo bare IKKE an.. Har aldrig hørt på makan! nei finner ikke ord en gang.... tok hun forestten ikke en ultralyd av deg før samtalen.. når jeg hadde en Missed Abort sist så tok de en ekstra ultralyd på sykehus før sammtalen om hvordan vi skulle gjøre det. de sa dem altid gjorde det for sikkerhets skyld dermed hadde hun sett at embyoret var døds, og dette ikke var noe du selv ønsket. fordiom jeg mener at sånn burde man ikke bli behandlet uansett. det hadde vært privat og hun som ansatt burde være profesjonell.. Ultralyd legen min var veldig ja sånn skjer ofte, kroppen ordner opp når fosteret ikke er optimalt og levedyktig. imens sykepleieren ''trøstet'' dvs strøyk på armen og sa at det går bra mens legen sa jaja så kan du vertfall bli gravid da. Sånn er det ofte, men slik du ble møtt på var jo ikke akseptabelt. og INGEN var hyggelige? nei uff.. håper de får en klage på seg og sender deg en muntlig eller skiftelig unskyld , slik oppførsel er jo bare ikke akseptabelt.. Håper forøvrig at det går bra med deg , sender deg masse klemmer <3 må uflaksen din være over ( det må den jo bare være) og bare flaks være igjenn.. og neste gang håper jeg spiren din sitter løpet ut med et bankende hjerte og at du blir møtt av hyggelige , høffelige profesjonellt helsepersonell med sosial kompetanse. For det hadde tydeligvis ikke dem du snakket med ! LYKKE TIL :)
 
Hei jenter, lurer på deres erfaring med følgende, kansje dere kan hjelpe meg litt..; fikk mensen igjen etter denne medisinske aborten for ca 9(+) dager siden, har vanligvis korte blødninger, max 3 dager, men nå blør det som bare det enda.. Begyndte som brunt og lite, etter ett par dager kom det masse friskt blod og det gjør det enda, ingen menssmerter, det blør jevnt og trutt hele tiden, prøvde å ha samleie i går det var bare ubehagelig, gjorde vondt.. Har ikke tatt ny grav.test enda, men skal kjøpe en til uken. Noen som har erfaring med første mens etter MA og medisinsk abort??? På forhånd takk! Ha en fin kveld! :)
 
Hei jenter, lurer på deres erfaring med følgende, kansje dere kan hjelpe meg litt..; fikk mensen igjen etter denne medisinske aborten for ca 9(+) dager siden, har vanligvis korte blødninger, max 3 dager, men nå blør det som bare det enda.. Begyndte som brunt og lite, etter ett par dager kom det masse friskt blod og det gjør det enda, ingen menssmerter, det blør jevnt og trutt hele tiden, prøvde å ha samleie i går det var bare ubehagelig, gjorde vondt.. Har ikke tatt ny grav.test enda, men skal kjøpe en til uken. Noen som har erfaring med første mens etter MA og medisinsk abort??? På forhånd takk! Ha en fin kveld! :)
Har du vært på kontroll etter den medisinske aborten?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kom inntil en knapp, jeg har ingen erfaring å komme med :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Min første mens etter MA var lang og ustabil! Tror det varte i 9-10 dager. Vanligvis blør jeg mye ved hver menstruasjon og har mensen i 7 dager. Første mens etter MA var bare rar, blødde litt (ikke så mye som jeg pleier), blodet var lysere i farge, så stoppet det helt en dag, så kom det tilbake, sånn var det i opptil 10 dager. Neste mens var mer normal, men varte også lengre enn normalt. Så ble jeg gravid igjen :) lykke til!
 
Back
Topp