Embryoet er så lite.. :(

Syns å huske jeg så en lite med "normal hcg utvikling" her på bv! Noen som har sett denog kan dele?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Syns å huske jeg så en lite med "normal hcg utvikling" her på bv! Noen som har sett denog kan dele?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
  • 3 weeks LMP: 5 – 50 mIU/ml
  • 4 weeks LMP: 5 – 426 mIU/ml
  • 5 weeks LMP: 18 – 7,340 mIU/ml
  • 6 weeks LMP: 1,080 – 56,500 mIU/ml
  • 7 – 8 weeks LMP: 7, 650 – 229,000 mIU/ml
  • 9 – 12 weeks LMP: 25,700 – 288,000 mIU/ml
  • 13 – 16 weeks LMP: 13,300 – 254,000 mIU/ml
  • 17 – 24 weeks LMP: 4,060 – 165,400 mIU/ml
  • 25 – 40 weeks LMP: 3,640 – 117,000 mIU/ml
  • Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml
  • Postmenopausal females: <9.5 mIU/ml
* These numbers are just a GUIDELINE– every woman’s level of hCG can rise differently. It is not necessarily the level that matters but rather the change in the level.
her er linken til siden :

http://americanpregnancy.org/duringpregnancy/hcglevels.html :) men mener at i beg skal det fordbles hver andre dag ikke hver uke! men vett ikke helt når de begymmer og flate ut.. og ikke stige så fort ! :)
 
Må si jeg tenker mye på deg om dagen! Uhørt at du skal behandles slik pga ferie... Du skulle selvsagt fått UL for lenge siden! Jeg ønsker deg alt lykke til i morgen ;) klem

Venter på et lite nurk i februar ♥
 
:) takk for det, så koselig at dere tar dere tid til å skrive hyggelige ord!! Tusen takk igjen!! :) I morgen skal jeg spørre og grave om hcg-verdier uansett hva, skjønner at det er veldig individuelt men kansje man kan få noen retningslinjer å forholde seg til ihvertfall!? Jeg er skikkelig spent ift i morgen nå .. Hjelpes, men må jo bare finne ut av dette her. Riktig god natt allihop!
 
:) takk for det, så koselig at dere tar dere tid til å skrive hyggelige ord!! Tusen takk igjen!! :) I morgen skal jeg spørre og grave om hcg-verdier uansett hva, skjønner at det er veldig individuelt men kansje man kan få noen retningslinjer å forholde seg til ihvertfall!? Jeg er skikkelig spent ift i morgen nå .. Hjelpes, men må jo bare finne ut av dette her. Riktig god natt allihop!
Lykke til! :)


-iPhone appen-
 
Lykke til i dag!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til på UL i dag. Håper de finner ut av det enten det er positivt eller negativt. Krysser fingrene for at alt er bra <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjære vene!! Du kan jo ikkje gå rundt å bli behandlet på denne måten?! Huff!!! Masse lykke til i dag!! Tenker på deg :)


♡ Termin 6. Februar ♡
 
Lykke til i dag!
 
Masse lykke til . , håper du får svar på alt du lurer på og en god behandling .. !
ingen skal måtte bli behandlet slik du ble !! :)
 
Da blir det utskraping om et par dager.. Utviklingen hadde stoppet i uke 6-7. Legen sa at akkurat dette skjedde i så mye som hvert 3-4 svangerskap, dette er veldig vanlig sa hun!! Ingenting man kan gjøre for å forhindre det, hcg-stigningen min virket litt lav sa hun. Takk for alle lykkrønskninger! Veldig hyggelig!
 
Da blir det utskraping om et par dager.. Utviklingen hadde stoppet i uke 6-7. Legen sa at akkurat dette skjedde i så mye som hvert 3-4 svangerskap, dette er veldig vanlig sa hun!! Ingenting man kan gjøre for å forhindre det, hcg-stigningen min virket litt lav sa hun. Takk for alle lykkrønskninger! Veldig hyggelig!
Å nei, det var trist å høre. Men jammen godt du ikke måtte vente en måned på avklaringen! Lykke til med videre prøving, håper du snart sitter med en ny spire!
 
Så utrolig trist :( Ønsker dere masse lykke til med videre prøving, håper det sitter en spire hos dere snart! ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff... Stakkars dere... Håper virkelig neste lille spire sitter! Stor klem

Venter på et lite nurk i februar ♥
 
Back
Topp