Syns å huske jeg så en lite med "normal hcg utvikling" her på bv! Noen som har sett denog kan dele?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns å huske jeg så en lite med "normal hcg utvikling" her på bv! Noen som har sett denog kan dele?
Lykke til!takk for det, så koselig at dere tar dere tid til å skrive hyggelige ord!! Tusen takk igjen!! I morgen skal jeg spørre og grave om hcg-verdier uansett hva, skjønner at det er veldig individuelt men kansje man kan få noen retningslinjer å forholde seg til ihvertfall!? Jeg er skikkelig spent ift i morgen nå .. Hjelpes, men må jo bare finne ut av dette her. Riktig god natt allihop!
Å nei, det var trist å høre. Men jammen godt du ikke måtte vente en måned på avklaringen! Lykke til med videre prøving, håper du snart sitter med en ny spire!Da blir det utskraping om et par dager.. Utviklingen hadde stoppet i uke 6-7. Legen sa at akkurat dette skjedde i så mye som hvert 3-4 svangerskap, dette er veldig vanlig sa hun!! Ingenting man kan gjøre for å forhindre det, hcg-stigningen min virket litt lav sa hun. Takk for alle lykkrønskninger! Veldig hyggelig!