Åh, det er faktisk enda verre enn å sove fryktelig mye. Håper det kommer seg kjempesnart!Veldig trøtt. Men sliter med å sovne... :/ Håper det kommer seg snart.. sover vel ca 5 timer i snitt på nattetid... :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det er faktisk enda verre enn å sove fryktelig mye. Håper det kommer seg kjempesnart!Veldig trøtt. Men sliter med å sovne... :/ Håper det kommer seg snart.. sover vel ca 5 timer i snitt på nattetid... :/
På lørdag skulle mannen og jeg kose oss med film på kvelden. Da han hadde lagt frøkna og kom ut i stua igjen hadde jeg tatt kvelden allerede.. Kl 20.00 
Ja det håper jeg ogÅh, det er faktisk enda verre enn å sove fryktelig mye. Håper det kommer seg kjempesnart!![]()
Det gjorde den her i nattTrøttheten overveldende her å. Gruer meg til påska da jeg skal jobbe natt! Vanligvis er jeg veldig glad i å jobbe natt, håper ikke trøttheten rotter seg sammen med kvalmen![]()
Oh no, det må ha vært helt forferdeligDet gjorde den her i nattusj, ikke godt..
Ja, og enda verre - jeg har tre til før jeg går avOh no, det må ha vært helt forferdelig![]()
Den er sur! Jeg har heldigvis bare to i påska, og de er ikke sammenhengende! Hadde aldri klart 4 på rappen nå.Ja, og enda verre - jeg har tre til før jeg går av![]()
Ja jobber kun natt. Hvis det fortsetter sånn her så orker jeg virkelig ikke det. Kvalmen har ikke gitt seg i dag heller, så har ikke veldig lyst på jobb etterpå.. jobber du dag og kveld i tillegg?Den er sur! Jeg har heldigvis bare to i påska, og de er ikke sammenhengende! Hadde aldri klart 4 på rappen nå.
Jobber du kun natt?
HeheJa, jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Husker det var verre i mitt første svangerskap, eller det føltes kanskje bare sånn.. Har blitt vant til å være trøtt etter at førstemann kom til verdenPå lørdag skulle mannen og jeg kose oss med film på kvelden. Da han hadde lagt frøkna og kom ut i stua igjen hadde jeg tatt kvelden allerede.. Kl 20.00
![]()
Krysser fingrene for at både tretthet og kvalme holder seg langt unna neste ukeTrøttheten overveldende her å. Gruer meg til påska da jeg skal jobbe natt! Vanligvis er jeg veldig glad i å jobbe natt, håper ikke trøttheten rotter seg sammen med kvalmen![]()
Enig!!!Sliter veldig med trøtthet selv! Utrolig slitsomt å føle seg som en zombie fra man står opp til man legger seg!
Fint at det gikk over i løpet av noen mnd. Satser på det jaHuff da. Skjønner det ikke er noe særlig.
Jeg opplevde det i sist svangerskap. Var helt utmattet rett og slett. Ville bare sove og sove. Det gikk heldigvis over etter noen mnd her sist gang.
Nå har jeg ikke følt på så enormt tretthet enda..Måtte det bare forbli sånn![]()