Ekstrem tretthet

Kaja9

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Hei på dere! Flere enn meg som er helt sinnsykt trette for tida? De siste tre ukene har jeg sovnet rundt kl 20 hver kveld, har så vidt klart å holde meg oppe til kl 21 i helgene. På hverdagene er det opp 06 30, jobb til 16, middagslaging og soving. Er for øvrig rimelig trett på jobb også. Begynner å bli kraftig lei da jeg føler at dagene går bort til ingenting. Det var dagens klaging, deilig å få det ut. Noen andre som vil fellesklage/har noen gode tips/vet når trettheten pleier å gi seg? Tror jeg er ca 7+2 i dag :)

Har det litt på samme måte, sovner veldig fort.. Her om dagen hadde gubben besøk, da klokka nærmet seg elleve var jeg så trøtt at jeg måtte be gjestene om å gå (er studenter og bor på et rom).. Men så viste det seg at klokka bare var 10.. Var overbevist om at den måtte være mer siden jeg var så fryktelig trøtt :) Har dessverre ingen gode tips, men har hørt at det gir seg etterhvert, så da håper jeg på det ..

Har det litt på samme måte, sovner veldig fort.. Her om dagen hadde gubben besøk, da klokka nærmet seg elleve var jeg så trøtt at jeg måtte be gjestene om å gå (er studenter og bor på et rom).. Men så viste det seg at klokka bare var 10.. Var overbevist om at den måtte være mer siden jeg var så fryktelig trøtt :) Har dessverre ingen gode tips, men har hørt at det gir seg etterhvert, så da håper jeg på det ..
Hehe, godt vi er flere! Krysser fingrene for at det gir seg snart :):)

Like ille her - mannen har gitt opp å se serier etter 21 da han vet jeg detter ut/sovner :P

Helt samme her. Dupper av senest 21.30. Ellers slapp og energiløs. Begynnende bekkenvondt, men prøver å holde tempo oppe med liten pause på jobben og etter middag. Håper det fungerer en god stund. Gruer meg litt til firmatur i april med veldig lange dager og middag som starter kl 21.

Er ikke mye action i denne mammen heller. Halvsover hele dagene å går rundt i min egen verden :p

Trøtt hele tia her også. Går greit å stå opp men tar ikkr lang tid før jeg legger meg på sofaen om jeg kan det. I dag leverte jeg i bhg kl 9 og sov på sofaen igjen fra 10-13. Dusja og dro på jobb. Sitter på jobb nå og er fullstendig ferdig:( må spørre om heg kan dra hjem snart ..

Gjeeeeesp ;)

Akuratt lik min hverdag!
Legger meg 20:00 (er på overtid nå, men har lagt meg) Sover til 07:00. Står opp, leverer i skole/bhg. Og går hjem og sover til 13. Henter barna, lager middag, og kan ikke vente til kl bli 18 så vi kan tappe i badekaret og smøre kvelds!

Helt samme her. Dupper av senest 21.30. Ellers slapp og energiløs. Begynnende bekkenvondt, men prøver å holde tempo oppe med liten pause på jobben og etter middag. Håper det fungerer en god stund. Gruer meg litt til firmatur i april med veldig lange dager og middag som starter kl 21.
Krysser fingrene for at energien kaaanskje er på vei tilbake i april sånn at det blir litt lettere å være på tur :)

Trøtt hele tia her også. Går greit å stå opp men tar ikkr lang tid før jeg legger meg på sofaen om jeg kan det. I dag leverte jeg i bhg kl 9 og sov på sofaen igjen fra 10-13. Dusja og dro på jobb. Sitter på jobb nå og er fullstendig ferdig:( må spørre om heg kan dra hjem snart ..
Akkurat samme her, å stå opp går greit men det tar ikke lange tida før trettheten tar overhånd igjen! Håper du har kommet deg hjem fra jobb :)

Akuratt lik min hverdag!
Legger meg 20:00 (er på overtid nå, men har lagt meg) Sover til 07:00. Står opp, leverer i skole/bhg. Og går hjem og sover til 13. Henter barna, lager middag, og kan ikke vente til kl bli 18 så vi kan tappe i badekaret og smøre kvelds!
Aaah, jeg gleder meg til mer energi i tiden fremover (bank i bordet) :)

Veldig trøtt. Men sliter med å sovne... :/ Håper det kommer seg snart.. sover vel ca 5 timer i snitt på nattetid... :/

Back
Topp