Ekstrem tretthet

Ja, jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Husker det var verre i mitt første svangerskap, eller det føltes kanskje bare sånn.. Har blitt vant til å være trøtt etter at førstemann kom til verden:happy090 På lørdag skulle mannen og jeg kose oss med film på kvelden. Da han hadde lagt frøkna og kom ut i stua igjen hadde jeg tatt kvelden allerede.. Kl 20.00 :laughing002

Trøttheten overveldende her å. Gruer meg til påska da jeg skal jobbe natt! Vanligvis er jeg veldig glad i å jobbe natt, håper ikke trøttheten rotter seg sammen med kvalmen :p

Jeg er også vandt med å drikke koffein tabeletter fra sunnkost, og deg tar livet av meg at jeg ikke får de lenger :-/

Sliter veldig med trøtthet selv! Utrolig slitsomt å føle seg som en zombie fra man står opp til man legger seg!

Huff da. Skjønner det ikke er noe særlig.
Jeg opplevde det i sist svangerskap. Var helt utmattet rett og slett. Ville bare sove og sove. Det gikk heldigvis over etter noen mnd her sist gang.

Nå har jeg ikke følt på så enormt tretthet enda..Måtte det bare forbli sånn:D

Jeg sto opp for ca 1 og halv time siden, ga mat og melk til snuppa på snart 9mnd og spiste selv. Føler meg SÅÅÅÅ trøtt og sliten!!!

Den er sur! Jeg har heldigvis bare to i påska, og de er ikke sammenhengende! Hadde aldri klart 4 på rappen nå.
Jobber du kun natt?
Ja jobber kun natt. Hvis det fortsetter sånn her så orker jeg virkelig ikke det. Kvalmen har ikke gitt seg i dag heller, så har ikke veldig lyst på jobb etterpå.. jobber du dag og kveld i tillegg?

Ja, helt ekstremt trøtt her og! Sovner på sofaen se fleste kveldene rundt kl 19-19.30 og våkner når det er på tide å legge seg... Takk og pris at mannen gjør unna det meste med ungene for tida!

Ja, jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Husker det var verre i mitt første svangerskap, eller det føltes kanskje bare sånn.. Har blitt vant til å være trøtt etter at førstemann kom til verden:happy090 På lørdag skulle mannen og jeg kose oss med film på kvelden. Da han hadde lagt frøkna og kom ut i stua igjen hadde jeg tatt kvelden allerede.. Kl 20.00 :laughing002
Hehe :D Fascinerende den trettheten altså!

Trøttheten overveldende her å. Gruer meg til påska da jeg skal jobbe natt! Vanligvis er jeg veldig glad i å jobbe natt, håper ikke trøttheten rotter seg sammen med kvalmen :p
Krysser fingrene for at både tretthet og kvalme holder seg langt unna neste uke ;)

Huff da. Skjønner det ikke er noe særlig.
Jeg opplevde det i sist svangerskap. Var helt utmattet rett og slett. Ville bare sove og sove. Det gikk heldigvis over etter noen mnd her sist gang.

Nå har jeg ikke følt på så enormt tretthet enda..Måtte det bare forbli sånn:D
Fint at det gikk over i løpet av noen mnd. Satser på det ja :D

Samme her, er så trøtt hele tiden. Er sykemld for tiden pga en kne opprasjon, å har alldri vært så glad for å være sykemld. Sover på dagtid, og sliter med og holde meg oppe til 21.30 på kvelden. Håper virklig det gir seg snart.
Pluss at jeg er sulten hele tiden, her har salt kjeks blitt fast innhold i nattbordet siden jeg våkner om natta fordi jeg er å sulten. :-)

Back
Topp