Eier du noe ingen andre har?

Jeg har den originale Lille Havfruen VHS'n..!
Den ble trukket tilbake umiddelbart etter lansering pga den ene korallen ser ut som en penis.

I tilegg har jeg 2 Samsonite kofferter som antagelig er noe av det første Samsonite lagde. Disse skal jeg få taksert en dag, men har ikke kommet så langt..

3 lamper fra Tunisia som bare jeg og en venninne har[:)] (veit iallefall ikke om andre) 

ORIGINAL: Cinnamon*

Den ble trukket tilbake umiddelbart etter lansering pga den ene korallen ser ut som en penis.

I tilegg har jeg 2 Samsonite kofferter som antagelig er noe av det første Samsonite lagde. Disse skal jeg få taksert en dag, men har ikke kommet så langt..

HAhahahahah[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

*fniiiiis* dagens!!!!!

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Det er faktisk ikke tull engang.. Det ser virkelig ut som en penis..!

Dette er det reviderte coveret, og det er de greiene øvers bak jeg snakker om..!

har en kommode som min oldemor fekk med sin far når hun reiste på skole.. hehe
Og så har jeg et speil som mine oldeforeldre kjøpte når de bygget huset sitt..[:)]

Slik ser penis eksemplaret ut:

Hahahaha! Da skal du se nøøøyye etter[8D][8D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: smartass

Herregud, jeg fikk et stykke "arvegods" i komf.gave av min morfar.
En type "rosemalt" (ikke akkurat, men noe..) kiste, fra type 1729 eller noe.. Jeg er 10. eier, 11. generasjon..
Av alle barnebarn så måtte han prakke den på meg..[8|] Sånn er det vel, jeg heter det samme som den første eieren, og navnet hennes er malt på - samt årstall.

Og jeg synes den er dritstygg, så den står hos mamma[8D] Vetta fanken hva jeg skal gjøre med den senere..[:-]

Ja, her er vi takknemlige og vet å sette pris på ting med affeksjonsverdi, ja.. Hvis den er original fra 1729 er den faktisk verdt en del også, men det bryr du deg vel ikke om? [;)]

Tenkte tanken. Jeg syntes det var så gøy å lese om kisten, helt frem til jeg leste den siste setningen. Mannen min lurte på om det var en fjortenåring som eide kista.

Sorry, ikke meninga å være kvass, men jeg er bare veldig opptatt av gamle ting.

Jeg tenkte vel mitt her jeg også. Litt utakknemlig kanskje???[:o] Jeg synes du skal ta det som et stort kompliment at bestefaren din ville gi den til deg.

Bunaden og bunadsskjorta mi har bestemor lagd til meg, og brodert navnet mitt inn i skjorta. I tillegg har jeg et sveipa fat og et sveipa skrin/boks som bestefar har laget til meg med navn og dato på. (de skrina har søsknene til pappa, pappa har ett og mamma har også ett da. De er nydelige, også er det jo bestefar som har lagd di. Eline har en litt annen versjon, som har flaskeholder nedi, kjempesøtt!)

Og så har jeg et håndlagd treskrin laget av en slektning i amerika, det er nydelig skåret ut (kvadratisk), med fantastisk blekkfarget mønster på utsiden, og et blekkmalt bilde av meg i lokket. INGEN i hele verden har likt. Der har jeg bunadssølvet mitt inni. Den blir redda rett etter ungen i en eventuell brann [8D]

Ønsker meg over høyest for tiden en amerikakoffert og ei eldgammel kiste. Lurer på om bestemor og bestefar har ei jeg skal be på mine knær om å få. Risikerer at mamma blir furt da, for hun ønsker seg også ei gammel kiste [8D]

Jeg ser ut som meg selv, og så vidt jeg vet er det ingen som er lik[:D][:D]

ORIGINAL: Nibbler

ORIGINAL: Snuppaa

Hehe....... Jeg har en kanin som veier 6 kg... Haha![8D][8D][8D][8D]

Belgisk kjempe? Husker vi passet en slik i feriene da jeg var liten. :)

jaaa han er begisk kjempe! nyyydelig.. spiser som en hest men[8D]

ORIGINAL: Lene!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: smartass

Herregud, jeg fikk et stykke "arvegods" i komf.gave av min morfar.
En type "rosemalt" (ikke akkurat, men noe..) kiste, fra type 1729 eller noe.. Jeg er 10. eier, 11. generasjon..
Av alle barnebarn så måtte han prakke den på meg..[8|] Sånn er det vel, jeg heter det samme som den første eieren, og navnet hennes er malt på - samt årstall.

Og jeg synes den er dritstygg, så den står hos mamma[8D] Vetta fanken hva jeg skal gjøre med den senere..[:-]

Ja, her er vi takknemlige og vet å sette pris på ting med affeksjonsverdi, ja.. Hvis den er original fra 1729 er den faktisk verdt en del også, men det bryr du deg vel ikke om? [;)]

Tenkte tanken. Jeg syntes det var så gøy å lese om kisten, helt frem til jeg leste den siste setningen. Mannen min lurte på om det var en fjortenåring som eide kista.

Sorry, ikke meninga å være kvass, men jeg er bare veldig opptatt av gamle ting.

Jeg tenkte vel mitt her jeg også. Litt utakknemlig kanskje???[:o] Jeg synes du skal ta det som et stort kompliment at bestefaren din ville gi den til deg.

Ja, jeg sier jo det, at jeg skjønner "greia" andre har for ting og tang. Men jeg har ikke det, og her på BV gidder jeg ikke late som engang.[:D]

ORIGINAL: AnaBanana

Jeg har star trek uniform [8|] Men det er jo fullstendig normalt, så sikkert annenhver nordmann har det. Burde ha iallefall, japp!

Det har babyen min og[:D]

Har en rebrather... Tror ikke det er mange jenter med noe slikt!!![8D][8D][:D]

Chuma: Det var da voldsomt så mange bibler[:)] Hvor har du fått alle dem fra da???

Jeg er eier av en kjempegammel symaskin! Usikker årstall! Har den ikke hjemme[:D] Singer med sveiv!

Måten jeg fikk den på var litt moro.

Var med min far og hans søskenbarn da de skulle tømme og fordele dødsbo etter en slektning. Far sitt søskenbarn sa jeg kunne finne meg en ting jeg skulle få! [:D] HAN hadde trodd at 8åringen kom til å velge en av de fine glasskattene/hundene hun hadde lekt med hele dagen! NOPE! SYMASKINA! [:D] Var visst ikke helt meningen at jeg skulle få den, men han sa jo jeg skulle få velge[:D] Han holdt sitt ord[:D]

Min Grafferbunad fra Gudbrandsdalen er det ingen som har lik bare vi jente barnebarna til bestemor[:)]
Rett og slett fordi hun har brukt gulltråd i noe og selv tegnet motivet og brodert det på ryggen (nydelig blomstermotiv)

Den bærer jeg stollt[:)]

Bamsen min er det nok heller ingen som har lik hehe....den fikk jeg av tanta mi som to åring, skulle gjerne likt å sett den ny og fin igjen[8D]

Jeg har et par syke ting også fra min ville barndom. Har en tørka salamander i en smykke eske og en kattekjeve (barndomsvennen min og jeg fant en dø katt som vi fulgte med på helt til den var bare skjelettet også tok vi hver vår kjeve)[8|]. 0 verdi, men tror ikke mange har det hjemme hos seg[8D] Også har jeg det som gjør at fisken hører "hørselen" til fisken på glass (fra skoletiden).

Hadde også kinesisk svartklo frosk som kjæledyr, noe folk syns var spesielt. Men som dyr flest lever de ikke evig.

Slik ser penis eksemplaret ut:

hahaha, måtte sjekke min nå, men ser ut som min er av den "omskjærte" typen[8D]
Spent på om filmen fortsatt virker, den er sett flere hundre ganger! Heldigvis har jeg den på DVD og[8D][:D]

jeg har et selvportrett av pappa som han laget da jeg var liten [:)] Det er laget i leire, og er veldig likt sånn som han så ut. Det må være det mest verdifulle jeg har, sånn bortsett fra ungene[8D] Og noe ingen andre har[;)]

Back
Topp