C
Chuma
Guest
Jeg har bibler på 330 forskjellige språk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: smartass
Herregud, jeg fikk et stykke "arvegods" i komf.gave av min morfar.
En type "rosemalt" (ikke akkurat, men noe..) kiste, fra type 1729 eller noe.. Jeg er 10. eier, 11. generasjon..
Av alle barnebarn så måtte han prakke den på meg..[8|] Sånn er det vel, jeg heter det samme som den første eieren, og navnet hennes er malt på - samt årstall.
Og jeg synes den er dritstygg, så den står hos mamma[8D] Vetta fanken hva jeg skal gjøre med den senere..[:-]
ORIGINAL: *Meya*
ORIGINAL: *p!nk smile*Bytte ting med folk i hele verden.
ORIGINAL: *Meya*
Swapping er hobbyen min, ikke mange har det [:D]
Hva er det??
Men jeg har vel noe ingen andre har... Må tenke litt... Vet at det er noe hehe for mor mi har mint meg på om det før.
ORIGINAL: Joyfull
Har kjæledyr til en verdi av over 80.000,- [:)]
Tror ikke det er så VELDIG mange andre som har det værtfall [:D]
ORIGINAL: BølleBella
Vi har tre hunder i hus, og alle tre er av forskjellig rase. En av de er supersjelden, og vi er nok de eneste heromkring som har nettopp denne rasen [;)]
Ingen av de tre er sånn kjempevanlige egentlig. Så det er litt kult synes jeg [:D][:D]
Pluss at vi har to småbruk. Det er det heller ikke så mange som har [8D]
ORIGINAL: Venus83
ORIGINAL: Joyfull
Har kjæledyr til en verdi av over 80.000,- [:)]
Tror ikke det er så VELDIG mange andre som har det værtfall [:D]
Da slår du meg, for mine ligger på 70.000... [:)]
Ellers så har jeg en katt som er kjøpt i Slovenia, tror ikke det er så mange som har det [8D]
Og så har jeg en pinnsvinmus [:D]
ORIGINAL: Rekefaen
ORIGINAL: BølleBella
Vi har tre hunder i hus, og alle tre er av forskjellig rase. En av de er supersjelden, og vi er nok de eneste heromkring som har nettopp denne rasen [;)]
Ingen av de tre er sånn kjempevanlige egentlig. Så det er litt kult synes jeg [:D][:D]
Pluss at vi har to småbruk. Det er det heller ikke så mange som har [8D]
Så spennende, hva slags raser er det?
ORIGINAL: Rekefaen
http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_source=kelkoo&utm_campaign=kelkoo&artnr=510098
Har en sånn en. Egentlig totalt ubrukelig, men fin å se film med.