Eier du noe ingen andre har?

Har kjæledyr til en verdi av over 80.000,- [:)]

Tror ikke det er så VELDIG mange andre som har det værtfall [:D]

Jeg har star trek uniform [8|] Men det er jo fullstendig normalt, så sikkert annenhver nordmann har det. Burde ha iallefall, japp!

Herregud, jeg fikk et stykke "arvegods" i komf.gave av min morfar.
En type "rosemalt" (ikke akkurat, men noe..) kiste, fra type 1729 eller noe.. Jeg er 10. eier, 11. generasjon..
Av alle barnebarn så måtte han prakke den på meg..[8|] Sånn er det vel, jeg heter det samme som den første eieren, og navnet hennes er malt på - samt årstall.

Og jeg synes den er dritstygg, så den står hos mamma[8D] Vetta fanken hva jeg skal gjøre med den senere..[:-]

ORIGINAL: smartass

Herregud, jeg fikk et stykke "arvegods" i komf.gave av min morfar.
En type "rosemalt" (ikke akkurat, men noe..) kiste, fra type 1729 eller noe.. Jeg er 10. eier, 11. generasjon..
Av alle barnebarn så måtte han prakke den på meg..[8|] Sånn er det vel, jeg heter det samme som den første eieren, og navnet hennes er malt på - samt årstall.

Og jeg synes den er dritstygg, så den står hos mamma[8D] Vetta fanken hva jeg skal gjøre med den senere..[:-]

Gi den til meg. Jeg ELSKER kister [:D]
Vi har selv en fra 1810 som står i gangen. Vi er så "respektløse" at vi har bikkjeutstyr og bikkjegodteri i den [;)]

Jeg har bacelor i square dance (diplom)...haha fy faen[:D][:D]

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: *Meya*

Swapping er hobbyen min, ikke mange har det [:D]

Hva er det??
Bytte ting med folk i hele verden.

Men jeg har vel noe ingen andre har... Må tenke litt... Vet at det er noe hehe for mor mi har mint meg på om det før.

Såg for meg at du var en swinger eller noe sånt![:D] Men, så stemte det liksom ikke helt med hvem du er likevel, mtp religion f.eks[8D]

ORIGINAL: Joyfull

Da slår du meg, for mine ligger på 70.000... [:)]

Ellers så har jeg en katt som er kjøpt i Slovenia, tror ikke det er så mange som har det [8D]

Og så har jeg en pinnsvinmus [:D]

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_source=kelkoo&utm_campaign=kelkoo&artnr=510098

Har en sånn en. Egentlig totalt ubrukelig, men fin å se film med.

ORIGINAL: BølleBella

Vi har tre hunder i hus, og alle tre er av forskjellig rase. En av de er supersjelden, og vi er nok de eneste heromkring som har nettopp denne rasen [;)]

Ingen av de tre er sånn kjempevanlige egentlig. Så det er litt kult synes jeg [:D][:D]

Pluss at vi har to småbruk. Det er det heller ikke så mange som har [8D]

Så spennende, hva slags raser er det?

ORIGINAL: Venus83

Da slår du meg, for mine ligger på 70.000... [:)]

Ellers så har jeg en katt som er kjøpt i Slovenia, tror ikke det er så mange som har det [8D]

Og så har jeg en pinnsvinmus [:D]

meg å!! har 2 hunder, og de var GRATIS!!![:D][:D] eller ga donasjoner da de er fra rescuehome...
Men vil si er unike da.. den ene er blanding av husky og belgisk schæfer (tror vi) og alle tror det er en ulv!![:D][:D] hun er prikk lik!!
Og den andre en liten boktasvelig talt en fillebikkje, hun er veldig LITE søt men har en skikkelig sjarm da lille lurvet!! så vi synes jo hun er søt..

Jeg har en kiste etter min tipp tipp tipp oldemor. Har gått i arv til eldste datter siden den ble laget.

ORIGINAL: anette..

Jeg eller rettere sagt gården har en bibel fra ca 1550, med tre perm og greier og greier...
Ah det var det. Jeg har en Bibel, på finsk, fra ca 1700-tallet, og det er en ortodoks Bibel, oversettelse fra russisk.

ORIGINAL: kat*

Jeg har en kiste etter min tipp tipp tipp oldemor. Har gått i arv til eldste datter siden den ble laget.

*Jeg har en kiste MED min tipp tipp tipp oldemor*

Det var det jeg leste[X(][X(][8D]

ORIGINAL: Rekefaen

ORIGINAL: BølleBella

Vi har tre hunder i hus, og alle tre er av forskjellig rase. En av de er supersjelden, og vi er nok de eneste heromkring som har nettopp denne rasen [;)]

Ingen av de tre er sånn kjempevanlige egentlig. Så det er litt kult synes jeg [:D][:D]

Pluss at vi har to småbruk. Det er det heller ikke så mange som har [8D]

Så spennende, hva slags raser er det?

Brun dobbermann (Vet om bare èn til her som er brun)
Italiensk mynde (Vet også om bare èn til her) [;)]
Grosser scwheizer sennenhund. Om det er en til her i nærheten så blir jeg sjokka, for det er lang ventetid på de, og ca ett kull annahvert år [:D]

Så vi har en spennende flokk synes jeg [:)]

Andre steder er nok disse hundene mer vanlige, men vi bor på landet på øvre romerrike [:D]

Har en gammel lekebuss som kommer fra sanghai min oldefar tok den med hjem til norge da han var sjøman taksert til 60.000kr
så har jeg beltespenne i sølv med radio japan(fra oldefar)
så har jeg en gammel amerikakoffert
kinesisk servics(også fra oldefar) det jeg har er det ut fra det vi fikk høre kun 4 av i norge der har jeg det enne og søsteren min det andre[:D]

En bunkers fra 2.verdenskrig :-))
Er berre en gang igjen av den då, men den skal byggast inni kjelleren etterkvart.

har jeg å hatt.
Fikk faktisk bud på dyret mitt på 200.000kr.. sa nei[:-]

ORIGINAL: Rekefaen

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_source=kelkoo&utm_campaign=kelkoo&artnr=510098

Har en sånn en. Egentlig totalt ubrukelig, men fin å se film med.

hahahah!! det var en dyr ubrukelig duppeditt[:D][:D]

Back
Topp