Eier du noe ingen andre har?

Jeg har et barskap i kinesisk rosetre fra Hong Kong. Ble laget til min mor og far sitt bryllup i 1982. Har en tilhørende sekretær i tillegg.
Det fantes et stuebort som tilhørte dette men ingen vet hvor det har blitt av...sikkert forsvunnet i flytting en gang. Har jo tross alt blitt fraktet jorden rundt (nesten)[:D]

Jeg har en håndlaget ring i hvitt og gult gull med 28 diamanter i [:)]

Jeg har en gammel spisestue i hel eik med 2 skjenker [:)]

Ellers kommer jeg ikke på noe [:)]

Sambo eier en motorsykkel som det kun finnes 3 (eller var den kun 1.?) av i hele verden [:D]
den er så råååååååååååååååååååååå

Det er ikke noe jeg eier, men et maleri jeg malte som liten, henger på veggen hjemme hos en norsk kunstner[:)]
Ellers har jeg en flere hundre år gammelt eksemplar av det gamle testamentet [:)]

Jeg har en håndmalt kiste fra 1980, ikke SÅÅ gammel da. Men ingen har lik.
Så har jeg en nydelig Gyngestol som min svigerfar har laget til oss[:)]

ORIGINAL: smartass

Herregud, jeg fikk et stykke "arvegods" i komf.gave av min morfar.
En type "rosemalt" (ikke akkurat, men noe..) kiste, fra type 1729 eller noe.. Jeg er 10. eier, 11. generasjon..
Av alle barnebarn så måtte han prakke den på meg..[8|] Sånn er det vel, jeg heter det samme som den første eieren, og navnet hennes er malt på - samt årstall.

Og jeg synes den er dritstygg, så den står hos mamma[8D] Vetta fanken hva jeg skal gjøre med den senere..[:-]

Jeg har en gammel kiste fra 1789. Ingen malerier på den jeg har da - og jeg elsker den!

ORIGINAL: BølleBella

ORIGINAL: Rekefaen

ORIGINAL: BølleBella

Vi har tre hunder i hus, og alle tre er av forskjellig rase. En av de er supersjelden, og vi er nok de eneste heromkring som har nettopp denne rasen [;)]

Ingen av de tre er sånn kjempevanlige egentlig. Så det er litt kult synes jeg [:D][:D]

Pluss at vi har to småbruk. Det er det heller ikke så mange som har [8D]

Så spennende, hva slags raser er det?

Brun dobbermann (Vet om bare èn til her som er brun)
Italiensk mynde (Vet også om bare èn til her) [;)]
Grosser scwheizer sennenhund. Om det er en til her i nærheten så blir jeg sjokka, for det er lang ventetid på de, og ca ett kull annahvert år [:D]

Så vi har en spennende flokk synes jeg [:)]

Andre steder er nok disse hundene mer vanlige, men vi bor på landet på øvre romerrike [:D]

søskenbarnet mitt også hadde ei brun dobbermann tispe,utrolig nyyydelig var hun. men hun ble solgt til ei i sverige pga ene ungen ble allergisk og hun ville ikke ha henne som gardehund[:)]

ORIGINAL: Venus83

ORIGINAL: Joyfull

Har kjæledyr til en verdi av over 80.000,- [:)]

Tror ikke det er så VELDIG mange andre som har det værtfall [:D]

Da slår du meg, for mine ligger på 70.000... [:)]

Ellers så har jeg en katt som er kjøpt i Slovenia, tror ikke det er så mange som har det [8D]

Og så har jeg en pinnsvinmus [:D]

ååå :) Rase katt eller?
Driver du med noe oppdrett eller no sånt? =)

ORIGINAL: Chuma

Hva slags dyr er dette da?

Det er hund og katter [:)]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Jeg har truckførerbevis! [:-]
Det tror jeg i hvert fall ikke det er mange andre her inne som har! [:D]

Hehe, det har jeg også, og lastebil, kl C [:D]
Og båtførerbevis [:D]

ORIGINAL: Venus83

Da slår du meg, for mine ligger på 70.000... [:)]

Ellers så har jeg en katt som er kjøpt i Slovenia, tror ikke det er så mange som har det [8D]

Og så har jeg en pinnsvinmus [:D]

ååå :) Rase katt eller?
Driver du med noe oppdrett eller no sånt? =)

Ja, det er rasekatter, har oppdrett [:)]

Pinnsvinmusen fikk jeg gratis, den ble omplassert til meg [:D]

Hehe....... Jeg har en kanin som veier 6 kg... Haha![8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: lilleiseptember

Jeg har ei flaske med kloroform, og ei med "vannstoffhyperoksydoppløsning", sistnevnte "fjerner ond ånde, desinfiserer munnhulen og bleker tennerne". [:-][:)]

Vi fant dem da vi skulle selge huset til besteforeldrene mine, det er jammen meg mye rart man kan finne i gamle hjem![:)]

Grovt med "ond ånde"

tror ikke så mange har dette; original utgaven av avisen (aftenposten) som kom ut 9 april 1940, den dagen tyskerne rykket inn i oslo[:)]

Strekmann-øredobber[:)]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Jeg har truckførerbevis! [:-]
Det tror jeg i hvert fall ikke det er mange andre her inne som har! [:D]

Jeg har :)

Back
Topp