eggløsning etter spontanabort

Tusen takk for at du leste:joyful: Så hyggelig:happy:Tenkte tanken, men synes det var litt sent for festeblødning.
Det går jo ann at eggløsning kom litt senere enn jeg trodde da. Det ville jo forklart hvorfor det tok tid for testene å få så sterkere strek også:happy:
Skummelt også synes jeg. Sist jeg fikk blødninger ble det jo sa så får se om blodet gir seg nå da.
Dersom testene fortsetter å bli sterkere så er det jo håp:)
Syns absolutt det er håp her :)
Skumleste bare tråden,jeg er ikke sikker på om jeg fikk med meg at du testet negativt etter SAen ?

Syns absolutt det er håp her :)
Skumleste bare tråden,jeg er ikke sikker på om jeg fikk med meg at du testet negativt etter SAen ?
Ja testet negativt etter sa:)
Ellers tror jeg ikke jeg hadde hatt noe håp i der hele tatt nå.
Kan man ha festeblødning ca to uker etter eggløsning?
Er jo mulig egget ikke festet seg med en gang osv da...

Ja testet negativt etter sa:)
Ellers tror jeg ikke jeg hadde hatt noe håp i der hele tatt nå.
Kan man ha festeblødning ca to uker etter eggløsning?
Er jo mulig egget ikke festet seg med en gang osv da...
Nei det er jo kanskje litt sent... hm... men er absolutt ingen ekspert på sånt, men det er jo mange grunner til at man kan få litt småblødninger i svangerskapet :) skjøre slimhinner osv :)

Nei det er jo kanskje litt sent... hm... men er absolutt ingen ekspert på sånt, men det er jo mange grunner til at man kan få litt småblødninger i svangerskapet :) skjøre slimhinner osv :)
Det kan det også være:)
Dette er vertfall ikke en vanlig måte for meg å ha mensen på.
Har ikke kommet noe særlig mere blod og tappen føles lukket.
Tar en test til igjen i morgen for å se om den blir noe sterkere tror jeg:)

Noen andre som har opplevd noe lignende?
Har ikke frisk "blod" lenger, men litt brunlig kun når jeg tørker med papir.
Kan hcg stige etter å ha vært borte (negative graviditetstester og eggløsningstester) etter sa?
Kan jeg ha disse blødningene å fortsatt være gravid uten å eventuelt miste pga det?

Veldig spent på graviditetstest i morgen tidlig!

Leste hele tråden din, dette virker spennende og lovende! :)
Sist gang jeg var gravid fikk jeg en liten blødning ca når jeg forventet mensen, og trodde derfor det var det. Men den oppførte seg ikke som en mens, var veldig sparsommelig og brun.
Testet etter et par dager og fikk klart positivt. Spottingen varte ca en uke før det gikk over.

Jeg har også god erfaring med å bli gravid med en gang etter en SA, det var slik datteren vår ble til <3

Lykke til, håper den sitter hele veien denne gangen! :)

Leste hele tråden din, dette virker spennende og lovende! :)
Sist gang jeg var gravid fikk jeg en liten blødning ca når jeg forventet mensen, og trodde derfor det var det. Men den oppførte seg ikke som en mens, var veldig sparsommelig og brun.
Testet etter et par dager og fikk klart positivt. Spottingen varte ca en uke før det gikk over.

Jeg har også god erfaring med å bli gravid med en gang etter en SA, det var slik datteren vår ble til <3

Lykke til, håper den sitter hele veien denne gangen! :)
Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til en kommentar:)
Så godt å høre at det gikk bra for deg:)
Jeg håper det gjør det for meg også!
Har fortsatt brun utflod, men ikke mer vondt enn det jeg regner som normalt:)
Er spentvog nervøs, men regner med at legen min sender meg på en ul etter jeg har vært der neste uke.
Det er vel mest normalt at de gjør det.

Brun utflod er vel bare gammelt blod? Det vil i såfall si at det egentlig ikke har blødd noe siden sist. Det er bare gammelt blod som har ligget inni der fram til det kommer ut nå

Brun utflod er vel bare gammelt blod? Det vil i såfall si at det egentlig ikke har blødd noe siden sist. Det er bare gammelt blod som har ligget inni der fram til det kommer ut nå
Ja det er jo sant:)
Så i utgangspunktet har jeg bare hatt blødning en kveld og hatt rester av det de siste dagene på en måte...
Det hørtes jo litt mer lovende ut?

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til en kommentar:)
Så godt å høre at det gikk bra for deg:)
Jeg håper det gjør det for meg også!
Har fortsatt brun utflod, men ikke mer vondt enn det jeg regner som normalt:)
Er spentvog nervøs, men regner med at legen min sender meg på en ul etter jeg har vært der neste uke.
Det er vel mest normalt at de gjør det.

Jeg vil tro at så lenge det ikke er friskt blod og ikke er ordentlig vondt så er alt i orden! Man merker jo en slags forskjell på begynnende SA-vondt og vanlig gravid-vondt :)

Blir spennende med legebesøk, håper du oppdaterer! :)

Jeg vil tro at så lenge det ikke er friskt blod og ikke er ordentlig vondt så er alt i orden! Man merker jo en slags forskjell på begynnende SA-vondt og vanlig gravid-vondt :)

Blir spennende med legebesøk, håper du oppdaterer! :)
Jeg håper det!
Har lest at truende sa ikke nødvendigvis er så vondt, så det er jeg selvfølgelig engstelig for.
Å veldig redd for ma også.
Her snurrer tankene å det blir lenge for meg å vente på legetimen neste uke..
Har kjøpt en clearblue digital med ukesindikstor som jeg skal ta i morgen tidlig.
Det blir jo litt spennende å se hva den sier:)
Kommer helt klart til å oppdatere her:happy:

Dumme meg ser plutselig nå at testen ikke hadde ukesi dikator:oops:
Den ble positiv da, men det kom bare et pluss tegn. Satt der noen minutter før jeg skjønte at antall uker ikke kom til å komme opp:rolleyes:
Men når jeg sto opp kom jeg til å tenke på noe rart...
Jeg har aldri blødninger tidlig på morgenen/dagen.
Det er alltid på kvelden/sent på dagen... sånn etter jobbtid.
Jeg har er jobb hvor jeg står mye å det er alltid travelt og lite rom for pauser.

Dumme meg ser plutselig nå at testen ikke hadde ukesi dikator:oops:
Den ble positiv da, men det kom bare et pluss tegn. Satt der noen minutter før jeg skjønte at antall uker ikke kom til å komme opp:rolleyes:
Men når jeg sto opp kom jeg til å tenke på noe rart...
Jeg har aldri blødninger tidlig på morgenen/dagen.
Det er alltid på kvelden/sent på dagen... sånn etter jobbtid.
Jeg har er jobb hvor jeg står mye å det er alltid travelt og lite rom for pauser.

Haha, den smellen gikk jeg på også, trodde jeg hadde kjøpt CB med ukesindikator, og så var det bare den med +/-. Sååå skuffet!
Men kjære vene så spennende dette ble, da! Jeg håper virkelig at dette er en spire som klorer seg fast! Kjipt at du må vente så lenge på legetime. [emoji849]

Haha, den smellen gikk jeg på også, trodde jeg hadde kjøpt CB med ukesindikator, og så var det bare den med +/-. Sååå skuffet!
Men kjære vene så spennende dette ble, da! Jeg håper virkelig at dette er en spire som klorer seg fast! Kjipt at du må vente så lenge på legetime. [emoji849]
Hehe, ja den skuffelsen ble stor:p
Ventet så spent på antall uker, men ingenting kom:wacky:
Synes det er ganske spennende selv også!
Om spiren sitter etter sa uten mensen imellom så blir jeg ufattelig glad!
Er vandt med å prøve et år liksom før positiv test...
Fant ut at om jeg er gravid nå har jeg termin ca på juleaften:rolleyes:
Tenk for en fin gave det hadde vært :)

Back
Topp