eggløsning etter spontanabort

Ja, jeg har opplevd noe liknende, dessverre. Har nok vært kjemiske graviditeter hos meg, siden det har vært ekstremt svake streker på testene og så har de ikke blitt sterkere. Jeg kjenner symptomene på graviditet før positiv test, så når jeg har fått en svak strek, har jeg egentlig allerede visst at jeg har vært gravid. Så har symptomene plutselig blitt borte, testene har blitt negative og mensen har kommet. (Har aldri fått svake streker når jeg ikke har kjent meg gravid).

Får håpe du ikke opplever det samme som meg, men at dine svake streker kan være fordi det bare er veldig tidlig. Hvor mange dpo er du? Har du bilder av flere tester? Den cb´en du hadde lengre oppe i tråden (fra søndag) kan jo absolutt være begynnelsen på noe! I begynnelsen blir gjerne ikke strekene særlig mye sterkere/ikke sterkere i det hele tatt over flere dager fordi testene ikke er sensitive nok til å fange opp økningen i hcg. Jeg har faktisk også opplevd dobling av hcg målt med blodprøve, men strimmeltesten hadde svakere farge selv om hcg hadde doblet seg. Man bør nok egentlig bare gå etter strek eller ikke strek, men det er selvsagt veldig vanskelig når man ikke vet om det er skyggestrek eller ordentlig strek... Kvalme og murringer uten blødning er jo lovende da! Blir veldig spennende å se! :)

Håper for deg! :)
Tusen takk for det:happy:
Har tenkt tanken på at det kunne vært kjemisk, men håper fortsatt så lenge ikke mensen kommer:)
Har kastet de andre i boss siden jeg ble så skuffet over de skyggestrekene, men håper å få tatt ny test i morgen:)
Har nå begynt å kjenne litt små stikk i puppene i dag... Å stikking i livmoren. Utrolig vanskelig å vite om symptomene man kjenner er ekte eller i hodet synes jeg.
Skal i dag være ca 14 dager (kanskje 1-2 dager mer max) siden el. Jeg bruker å få mensen 10 dager etter el.

Tusen takk for det:happy:
Har tenkt tanken på at det kunne vært kjemisk, men håper fortsatt så lenge ikke mensen kommer:)
Har kastet de andre i boss siden jeg ble så skuffet over de skyggestrekene, men håper å få tatt ny test i morgen:)
Har nå begynt å kjenne litt små stikk i puppene i dag... Å stikking i livmoren. Utrolig vanskelig å vite om symptomene man kjenner er ekte eller i hodet synes jeg.
Skal i dag være ca 14 dager (kanskje 1-2 dager mer max) siden el. Jeg bruker å få mensen 10 dager etter el.

Fire dager på overtid, symptomer og svake streker er jo virkelig lovende, da! :-) Får håpe du er gravid! Ja, kjempeviktig å beholde håpet helt til mensen eventuelt kommer (som den ikke skal). :-)

Fire dager på overtid, symptomer og svake streker er jo virkelig lovende, da! :) Får håpe du er gravid! Ja, kjempeviktig å beholde håpet helt til mensen eventuelt kommer (som den ikke skal). :)
Ja det er jo lovende:) Håper litt for mye nå. Blir stor fallhøyde vettu:sorry:
Jeg har aldri hatt det sånn at jeg kanskje er gravid eller ikke om du skjønner. Har hatt mange sykluser å sammenligne med å det har alltid vært blenda hvit test eller positiv (1 med datteren vår og en nå før sa).
Skjønner ikke noe av disse resultatene på testene å har lest at mange får falsk positiv...

Ja det er jo lovende:) Håper litt for mye nå. Blir stor fallhøyde vettu:sorry:
Jeg har aldri hatt det sånn at jeg kanskje er gravid eller ikke om du skjønner. Har hatt mange sykluser å sammenligne med å det har alltid vært blenda hvit test eller positiv (1 med datteren vår og en nå før sa).
Skjønner ikke noe av disse resultatene på testene å har lest at mange får falsk positiv...

Ja, sant nok at det blir stor fallhøyde når man håper veldig og tror at det kan være noe der. Forhåpentligvis er det det. :-) Blir spennende å se på videre tester.

Ja, sant nok at det blir stor fallhøyde når man håper veldig og tror at det kan være noe der. Forhåpentligvis er det det. :) Blir spennende å se på videre tester.
Tok en test i dag siden det endelig kom nye graviditetstester i posten.
Babyplan tidlig tester:)
Testen ble negativ:(
Jeg har drukket mye i dag og hadde tisset for ca to timer siden når testen ble tatt, men er vel på tide å innse at denne runden ikke gikk...
Er i dag fryktelig oppblåst i magen. Så mye at det er ubehagelig. Bruker ikke være sånn før mensen, men det er vel er ganske vanlig tegn på at tante rød kommer?:confused:

Tok en test i dag siden det endelig kom nye graviditetstester i posten.
Babyplan tidlig tester:)
Testen ble negativ:(
Jeg har drukket mye i dag og hadde tisset for ca to timer siden når testen ble tatt, men er vel på tide å innse at denne runden ikke gikk...
Er i dag fryktelig oppblåst i magen. Så mye at det er ubehagelig. Bruker ikke være sånn før mensen, men det er vel er ganske vanlig tegn på at tante rød kommer?:confused:

Åh, så kjedelig! Ta en på morgenurin imorgen likevel da, for kan jo være at urinen var fot lite konsentrert til å gi utslag.

Åh, så kjedelig! Ta en på morgenurin imorgen likevel da, for kan jo være at urinen var fot lite konsentrert til å gi utslag.
Tok en i dag morrest bare for se.
Den er negativ, MEN nå har jeg sånn skyggestrek igjen...:confused:
Fortsatt ingen mensen, å denne testen var babyplan (sist jeg testet og fikk strek var det clearblue).
Skjønner ikke hva som skjer..
Har negativ test og test med skyggestrek omtrent annenhver dag her nå...:wideyed:

Fortsatt ingen mensen, å denne testen var babyplan (sist jeg testet og fikk strek var det clearblue).
Har negativ test og test med skyggestrek omtrent annenhver dag her nå...:wideyed:

Du får bare fortsette testingen så lenge tr ikke dukker opp. Spennende!

Hvis det er veldig veldig lite HCG etter forrige graviditet kan det vel være at det noen ganger er svak positiv og noen ganger er negativ. Det varierer jo hvor konsentrert urinen er fra gang til gang.

Hvis det er veldig veldig lite HCG etter forrige graviditet kan det vel være at det noen ganger er svak positiv og noen ganger er negativ. Det varierer jo hvor konsentrert urinen er fra gang til gang.
Det kan hende:sorry::)Men kan det fortsatt henge igjen når jeg hadde eggløsning for et par uker siden?
Trodde ikke kroppen kom i syklus igjen mens man hadde hcg..

Det kan hende:sorry::)Men kan det fortsatt henge igjen når jeg hadde eggløsning for et par uker siden?
Trodde ikke kroppen kom i syklus igjen mens man hadde hcg..

Du vet jo ikke om du hadde eggløsning. HCG slår ut på eggløsningstest og symptomer på el kan være at kroppen fremdeles er «litt gravid» hormonmessig og at kroppen tilbakestiller seg. På samme måte som folk opplever tidlige gravidesymptomer er like som ved eggløsning eller mens.

Aner ikke om kroppen kan ha el om før HCG er helt borte. Sikkert mulig vil jeg tro.

Du vet jo ikke om du hadde eggløsning. HCG slår ut på eggløsningstest og symptomer på el kan være at kroppen fremdeles er «litt gravid» hormonmessig og at kroppen tilbakestiller seg. På samme måte som folk opplever tidlige gravidesymptomer er like som ved eggløsning eller mens.

Aner ikke om kroppen kan ha el om før HCG er helt borte. Sikkert mulig vil jeg tro.
Jo jeg vet at jeg hadde eggløsning siden det ble sjekket med ultralyd hos privat gynekolog. Hun sa at jeg hadde eggløsning akkurat når jeg selv trodde, uten at jeg hadde fortalt henne det.
Det kan godt hende at det er som du sier.
Man vet aldri

I dag var testen sterkere enn i går...
Brukte fortsatt babyplan strips med tidlig deteksjon.
Synes det er vanskelig å si om den er positiv fortsatt, men mener bestemt at så "tydelig" strek ikke burde komme om man ikke er gravid.
Skulle legge ved bilde her nå, men fikk ikke til:dead:
Streken som kom i dag var synlig uten at jeg måtte legge "godviljen" til og mannen min ser den også (han så ikke noe på de andre som jeg har sett skyggestrek på).
Den ser ut til å ha samme farge og tykkelse som teststreken.
Føler virkelig at jeg holder på å bli gal:shy:

her fikk jeg endelig opp bilde av testen fra i dag:)
Synes streken er tykkere og vises bedre i virkeligheten, men dere ser nå litt:)
hva synes dere?

Vedlegg

• _20180414_172451.JPG
    _20180414_172451.JPG
    818,1 KB · Visninger: 655
her fikk jeg endelig opp bilde av testen fra i dag:)
Synes streken er tykkere og vises bedre i virkeligheten, men dere ser nå litt:)
hva synes dere?
Den ser jo ut som en reell strek! Hadde tatt meg en tur til legen over helga for å måle hCG, tror jeg.

Den ser jo ut som en reell strek! Hadde tatt meg en tur til legen over helga for å måle hCG, tror jeg.
Ja jeg tror jeg må det:)
Tenker at den testen der egentlig er positiv.
Er jo litt vell sterk strek til å kalles skyggestrek... Plutselig begynt å bli redd for at det henger igjen hcg i kroppen etter sa nå:sorry:
Sikkert fordi jeg er redd for å bli skuffet.
Men tok jo flere hcg og eggløsningstester før eggløsning som alle var helt negative på morgenurin.
Rart om plutselig hcg fra tidligere slår ut nå lenge etter det vel?
Positiv test nå passer jo med når eggløsning var også:)

Ja her blir jeg bare mer og mer forvirret...
I går morrest tok jeg jo en svakt positiv test som jeg la ut bilde av her.
På kvelden i går begynte jeg å blø, å tenkte selvfølgelig at løpet var kjørt når "mensen kom".
Det var overhodet ikke slik som min mensen bruker å være...
Fikk ingen forvarsel i form av oppblåsthet elle smerter. Blodet stusset jeg også på. Det var lys rødt og tynt på en måte. Ikke i utflod, men det så likevel ikke ut som rent blod. Det kom på to tørk og et par dråper i bindet i natt.
I morrest kom det ikke noe mer, utenom noen tørk med lite brunt svakt. Ser nå ut til å ha gitt seg (uten at jeg vet det sikkert).
MEN jeg syntes alt var så rart etter testen i går. Så jeg tok en ny å den fikk to streker innen et halvt minutt. Sterkere enn i går.
Hva skjer???
Har noen noe som helst tanker om hva dette er?Kan nesten ikke være hcg som henger igjen heller når testene har blitt sterkere for hver dag.
Blir veldig glad for svar:)

Vedlegg

• _20180415_100055.JPG
    _20180415_100055.JPG
    735,3 KB · Visninger: 569
Ja her blir jeg bare mer og mer forvirret...
I går morrest tok jeg jo en svakt positiv test som jeg la ut bilde av her.
På kvelden i går begynte jeg å blø, å tenkte selvfølgelig at løpet var kjørt når "mensen kom".
Det var overhodet ikke slik som min mensen bruker å være...
Fikk ingen forvarsel i form av oppblåsthet elle smerter. Blodet stusset jeg også på. Det var lys rødt og tynt på en måte. Ikke i utflod, men det så likevel ikke ut som rent blod. Det kom på to tørk og et par dråper i bindet i natt.
I morrest kom det ikke noe mer, utenom noen tørk med lite brunt svakt. Ser nå ut til å ha gitt seg (uten at jeg vet det sikkert).
MEN jeg syntes alt var så rart etter testen i går. Så jeg tok en ny å den fikk to streker innen et halvt minutt. Sterkere enn i går.
Hva skjer???
Har noen noe som helst tanker om hva dette er?Kan nesten ikke være hcg som henger igjen heller når testene har blitt sterkere for hver dag.
Blir veldig glad for svar:)
Festeblødning kanskje..det der er garantert en babystrek :)WOw...leste gjennom hele tråden din nå.. er så glad for deg :)

Festeblødning kanskje..det der er garantert en babystrek :)WOw...leste gjennom hele tråden din nå.. er så glad for deg :)
Tusen takk for at du leste:joyful: Så hyggelig:happy:Tenkte tanken, men synes det var litt sent for festeblødning.
Det går jo ann at eggløsning kom litt senere enn jeg trodde da. Det ville jo forklart hvorfor det tok tid for testene å få så sterkere strek også:happy:
Skummelt også synes jeg. Sist jeg fikk blødninger ble det jo sa så får se om blodet gir seg nå da.
Dersom testene fortsetter å bli sterkere så er det jo håp:)

Back
Topp