Jentemamma<3
Flørter med forumet
Tusen takk for detJa, jeg har opplevd noe liknende, dessverre. Har nok vært kjemiske graviditeter hos meg, siden det har vært ekstremt svake streker på testene og så har de ikke blitt sterkere. Jeg kjenner symptomene på graviditet før positiv test, så når jeg har fått en svak strek, har jeg egentlig allerede visst at jeg har vært gravid. Så har symptomene plutselig blitt borte, testene har blitt negative og mensen har kommet. (Har aldri fått svake streker når jeg ikke har kjent meg gravid).
Får håpe du ikke opplever det samme som meg, men at dine svake streker kan være fordi det bare er veldig tidlig. Hvor mange dpo er du? Har du bilder av flere tester? Den cb´en du hadde lengre oppe i tråden (fra søndag) kan jo absolutt være begynnelsen på noe! I begynnelsen blir gjerne ikke strekene særlig mye sterkere/ikke sterkere i det hele tatt over flere dager fordi testene ikke er sensitive nok til å fange opp økningen i hcg. Jeg har faktisk også opplevd dobling av hcg målt med blodprøve, men strimmeltesten hadde svakere farge selv om hcg hadde doblet seg. Man bør nok egentlig bare gå etter strek eller ikke strek, men det er selvsagt veldig vanskelig når man ikke vet om det er skyggestrek eller ordentlig strek... Kvalme og murringer uten blødning er jo lovende da! Blir veldig spennende å se!
Håper for deg!
Har tenkt tanken på at det kunne vært kjemisk, men håper fortsatt så lenge ikke mensen kommer
Har kastet de andre i boss siden jeg ble så skuffet over de skyggestrekene, men håper å få tatt ny test i morgen
Har nå begynt å kjenne litt små stikk i puppene i dag... Å stikking i livmoren. Utrolig vanskelig å vite om symptomene man kjenner er ekte eller i hodet synes jeg.
Skal i dag være ca 14 dager (kanskje 1-2 dager mer max) siden el. Jeg bruker å få mensen 10 dager etter el.