Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du at den er litt stram? Fekk akkurat stramma den.. Men spørs kanskje litt på kva vogn du har. Vi har Simo kombi.
Vis vedlegget 120092
Ja, slik tenkte eg og. For 74 kr er den heilt greiSer hva du mener, ender nok opp med å kjøpe en, den er jo ikke så dyr ( den jeg har funnet er ikke det) å blir det helt feil får jeg bare kjøpe ny![]()
Jeg fant noen søte nattaser daNoen av dere som har funnet kjønnsnøytrale klær på Ebay til bebis?![]()
Jeg fant noen søte nattaser damed dumbo
de ligger lenger oppe i tråden
![]()
Uglematboksene har jeg nå og er kjempe fornøyd med dem!
Uglematboksene har jeg nå og er kjempe fornøyd med dem!![]()
Uglepysjen har jeg hatt tidligere til snuppa både i hvit og i rosa. Den er veldig søt og god, men mistet ganske raskt fasongen. Går fint å bruke den uansett menDen er VELDIG liten i størrelsen da!
Dere som handler edel på ebay, hvis jeg skal kjøpe klær til meg selv burde jeg da kjøpe den størrelsen jeg alltid bruker eller en større?
Kommer an på om det er asiatisk leverandør eller ikke. Asiatiske klær er ofte meeeegasmå i str.! Britiske er hey okey i vanlige f eks, etter min erfaring. Men har bomma på kinesisk selv. Bestilte L en gang (bruker M), og tenkte det var greit, fikk noe som så ut som XXS.