Ebay-tråd

Jeg bestiller meg nike pegasus (treningssko) + sneakers til en mye billigere penge. Typen bruker mye Fred Perry, Ben Shermam, La coste osv, som også er billigere. Men vær obs på kopi, det er ikje vi fan av iallfall. Må ha ekte vare :) Får alltid avsender/selger til å sende 'as a gift' , da slipper man ofte unna fortolling :)

Jeg bestiller meg nike pegasus (treningssko) + sneakers til en mye billigere penge. Typen bruker mye Fred Perry, Ben Shermam, La coste osv, som også er billigere. Men vær obs på kopi, det er ikje vi fan av iallfall. Må ha ekte vare :) Får alltid avsender/selger til å sende 'as a gift' , da slipper man ofte unna fortolling :)
Legg gjerne ut bilder og/eller linker:D

Har ikke link nå, da det er en stund siden siste bestilling. Kan være lurt å tipse om pålitelige selgere å :)

Har bestilt litt fra ebay tidligere, ikke vært så fornøyd med alt akkurat :P håper dere legger ut linker hvis dere kommer over noe fint til baby og babyrommet :)

Har titta en del på ebay idag, og det er jo SÅ mye nydelig til baby :eek: får så lyst til å bare bestille alt:p mn skal vente litt til før jeg begynner å handle babyting :)

Back
Topp