Ebay-tråd

$_12.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/NzUwWDc1MA==/z/m2EAAOSwPhdVAF7a/$_12.JPG

Noen av dere som har funnet kjønnsnøytrale klær på Ebay til bebis? :)

Uglematboksene har jeg nå og er kjempe fornøyd med dem! :) :)
Uglepysjen har jeg hatt tidligere til snuppa både i hvit og i rosa. Den er veldig søt og god, men mistet ganske raskt fasongen. Går fint å bruke den uansett men ;) Den er VELDIG liten i størrelsen da!

Så bra dere liker matboksen, spent på den :)
Vi har den samme pysjen til lillegutt bare i andre farger! Han har str 12-24 mnd, tror jeg kjøpte den da han var 5 mnd og den passet hehe.. Så de er SMÅ ja! Men søte :)

Dere som handler edel på ebay, hvis jeg skal kjøpe klær til meg selv burde jeg da kjøpe den størrelsen jeg alltid bruker eller en større?

Dere som handler edel på ebay, hvis jeg skal kjøpe klær til meg selv burde jeg da kjøpe den størrelsen jeg alltid bruker eller en større?

Kommer an på om det er asiatisk leverandør eller ikke. Asiatiske klær er ofte meeeegasmå i str.! Britiske er hey okey i vanlige f eks, etter min erfaring. Men har bomma på kinesisk selv. Bestilte L en gang (bruker M), og tenkte det var greit, fikk noe som så ut som XXS.

Kommer an på om det er asiatisk leverandør eller ikke. Asiatiske klær er ofte meeeegasmå i str.! Britiske er hey okey i vanlige f eks, etter min erfaring. Men har bomma på kinesisk selv. Bestilte L en gang (bruker M), og tenkte det var greit, fikk noe som så ut som XXS.

Står at størrelsen er i AU er litt usikker på hvilket land det er da de går etter.

Back
Topp