Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Kjempefine som gaver. Kommer nok til å kjøpe inn litt flere. Har et fadderbarn på snart 3 som enda ikke har noe særlig hår, så mammaen vet å sette pris på fine hårbånd for klemmer og strikk kan hun ikke bruke ;) :p

Vant det på auksjon (til under 5 kr!!!), men kan jo være selgeren har flere.
http://www.ebay.com/itm/331300976007?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Kom opp mange fine når jeg søkte på "headband feather" :D
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=headband&_from=R40&_osacat=171146&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xheadband feather&_nkw=headband feather&_sacat=171146

Oh, under 5kr er genialt!!:D Er så gøy med auksjon;)
Jeg vant en trehjulsykkel med thomas toget i går til 80kr:p

Ok, takk. Da får jeg se litt på hårbånd:) Hun ene jeg er tante til elsker det;)
 
Den dressen der har jeg også sett på, knallfin!!!
Har ikke turt å kjøpe den da, er så redd den skal være veldig smal i modellen (slik som mye fra Asia er) og da vil den ikke passe lillegutt. Han er jo litt rund i kantene ;) :p
Har du fått den? Hvordan er den?

Har ikke fått den enda, da jeg bestilte den i går:p
Hehe, søtassen. Kjipt om den ikke passer ja. Her vil det nok gå fint, Oliver er så liten:p
 
Har ikke fått den enda, da jeg bestilte den i går:p
Hehe, søtassen. Kjipt om den ikke passer ja. Her vil det nok gå fint, Oliver er så liten:p

Storesøster her passer fint til det meste fra Asia, hun er så smal.
Lillebror, der i mot, han har jeg gjort noen bomkjøp til :p Derfor jeg holder meg til bestemte selgere når jeg kjøper til han, slik at jeg vet at det passer. Men blir kjøpt mest jenteklær gitt ;) :p
 
Oh, under 5kr er genialt!!:D Er så gøy med auksjon;)
Jeg vant en trehjulsykkel med thomas toget i går til 80kr:p

Ok, takk. Da får jeg se litt på hårbånd:) Hun ene jeg er tante til elsker det;)

Ooo, den var ikke dum! Vi vurderer å kjøpe trehjulssykkel til ettårsdagen. Han fikk prøve en da vi var på besøk hos noen venner og han digget det! Var av den typen for de minste, med sele og sånn skyvestang :)
 
Storesøster her passer fint til det meste fra Asia, hun er så smal.
Lillebror, der i mot, han har jeg gjort noen bomkjøp til :p Derfor jeg holder meg til bestemte selgere når jeg kjøper til han, slik at jeg vet at det passer. Men blir kjøpt mest jenteklær gitt ;) :p

Aha, skjønner.
Det er kjedelig med bomkjøp.
Her har vi heller motsatt problem, han er så smal rundt midjen.
 
Ooo, den var ikke dum! Vi vurderer å kjøpe trehjulssykkel til ettårsdagen. Han fikk prøve en da vi var på besøk hos noen venner og han digget det! Var av den typen for de minste, med sele og sånn skyvestang :)

Da er jo det en genial gave;):D

Her er den

rcccccc.JPG
 
Vi venter på en ny nattpose:) Første gang jeg har gitt bud på noe. Er privat, men skulle være "new with tags". Blir spennende å se!
 
Vi skal i cowboy bursdag og kjøpte denne:p

$_12.JPG
 
Back
Topp