Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Fikk disse herlige siklesmekkene i dag. Må bytte ørten ganger for dagen nå da han holder på med tenner, så det skal bestilles enda flere. Har bestilt herfra før og er superfornøyd :) Mange motiver å velge mellom, både til gutt og jente ;)

$_57.JPG
 
plkjj.JPG
Bestilt i blå og svart:)
po,mn.JPG Tykk genser med ugle til tantebarnet.
$(KGrHqZ,!o4FHE))5dinBR27)tKgQg~~60_57.JPG
Bestilte den med 4etg.
 
Hårbånd til snuppa. Til julekalenderen.
headband$_12.JPG

Knesokker. Bestilte de grå. Kjempesøte og veldig myke. knesokker$_57.JPG


Digger den one-piecen her. Myk og god, ikke for tykk. Veldig praktisk med glidelåsen som går helt ned :)OnepieceLove.JPG


En tykkere one-piece. Blir nok brukt mye som koseplagg her hjemme utover høsten og vinteren. Ikke nødvendig med body under i alle fall for denne er tykk.
onepiecetykk.JPG


Jeg digger stjerner, så klarte ikke la være å kjøpe en slik tights. Kjøpte en blå, til storesøster, så kan lillebror arve etterhvert ;)
tights.JPG
 
Fikk en liten nevø i sommer, og pappaen er fotballfrelst. Så har funnet litt diverse som han skal få :)Fotballklær.JPG Manu_genser.jpg Manu_servise.JPG
 
Vevde merkelapper til klærne. Perfekte til hjemmestrikka klær og andre klær hvor de vanlige klistre/strykelappene ikke egner seg. Kjempefine, rimelige og superrask postgang! :)
labels.JPG




Mobiletui og t-skjorte til pappaen i huset ;)
Mobiletui.JPG PappaTshirt.GIF





Uglekostyme til meg selv! :D:cool:
Uglekostyme.JPG





Vaskekluter i søt forpakning, til julekalenderen til snuppa.
vaskekluter.jpg





Knallfine tallerkner og skåler:Heartred
hippoServise.JPG ugleServise.JPG
 
Vevde merkelapper til klærne. Perfekte til hjemmestrikka klær og andre klær hvor de vanlige klistre/strykelappene ikke egner seg. Kjempefine, rimelige og superrask postgang! :)
Vis vedlegget 78945




Mobiletui og t-skjorte til pappaen i huset ;)
Vis vedlegget 78946 Vis vedlegget 78947





Uglekostyme til meg selv! :D:cool:
Vis vedlegget 78948





Vaskekluter i søt forpakning, til julekalenderen til snuppa.
Vis vedlegget 78950





Knallfine tallerkner og skåler:Heartred
Vis vedlegget 78944 Vis vedlegget 78949

Mye fint du har shoppet:D Stilig kostyme;)
 
Vevde merkelapper til klærne. Perfekte til hjemmestrikka klær og andre klær hvor de vanlige klistre/strykelappene ikke egner seg. Kjempefine, rimelige og superrask postgang! :)
Vis vedlegget 78945




Mobiletui og t-skjorte til pappaen i huset ;)
Vis vedlegget 78946 Vis vedlegget 78947





Uglekostyme til meg selv! :D:cool:
Vis vedlegget 78948





Vaskekluter i søt forpakning, til julekalenderen til snuppa.
Vis vedlegget 78950





Knallfine tallerkner og skåler:Heartred
Vis vedlegget 78944 Vis vedlegget 78949

Og nydelig hårbånd forresten.
Har du link?
Tenker til gaver;)
 
Har du link til disse to? :)
Hvordan er de i størrelse? :)

One-piecen: http://www.ebay.com/itm/33088011263...49&var=540150642412&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Kjøpte den i 18-24 mndr og passer gutten min som bruker str. 86. Skulle gjerne bestilt større størrelse også, men det hadde de ikke.

Knesokkene: http://www.ebay.com/itm/38081185806...48&var=650195286105&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Disse er onesize 1-8 år :p Har ikke prøvd de på jenten min (2 1/2) enda. De ser litt store ut kanskje, men kan nok fint bruke dem likevel :)
 
Og nydelig hårbånd forresten.
Har du link?
Tenker til gaver;)
Kjempefine som gaver. Kommer nok til å kjøpe inn litt flere. Har et fadderbarn på snart 3 som enda ikke har noe særlig hår, så mammaen vet å sette pris på fine hårbånd for klemmer og strikk kan hun ikke bruke ;) :p

Vant det på auksjon (til under 5 kr!!!), men kan jo være selgeren har flere.
http://www.ebay.com/itm/331300976007?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Kom opp mange fine når jeg søkte på "headband feather" :D
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odk...d+feather&_nkw=headband+feather&_sacat=171146
 
Vevde merkelapper til klærne. Perfekte til hjemmestrikka klær og andre klær hvor de vanlige klistre/strykelappene ikke egner seg. Kjempefine, rimelige og superrask postgang! :)
Vis vedlegget 78945




Mobiletui og t-skjorte til pappaen i huset ;)
Vis vedlegget 78946 Vis vedlegget 78947





Uglekostyme til meg selv! :D:cool:
Vis vedlegget 78948





Vaskekluter i søt forpakning, til julekalenderen til snuppa.
Vis vedlegget 78950





Knallfine tallerkner og skåler:Heartred
Vis vedlegget 78944 Vis vedlegget 78949
Kul t-skjorte:) har du link? :)
 
Back
Topp