Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Fikk disse i posten i går. Kanontøffe. Har myk såle, så funker kjempefint som tøfler i bhg etc.
Vis vedlegget 72479 Vis vedlegget 72480

Kjøpte også dette strikka nettet for en stund siden. Er så glad i å ta bilder av små babyer, så blir mye slik slengende rundt i skuffene her :p
Vis vedlegget 72481

Skoene så kjempe kule ut! Oliver har noen som ligner veldig på de røde i gull...Gullgutten må jo ha gullsko;):P

Har du link til de andre skoene der?:)

Skoene så kjempe kule ut! Oliver har noen som ligner veldig på de røde i gull...Gullgutten må jo ha gullsko;):p

Har du link til de andre skoene der?:)

Ja, de hadde de røde skoene i gull også. Måtte ha røde jeg da, for tenker å gi dem bort til min lille nevø som har en fotballgal pappa - må være riktig farge da, vet du ;) :P

Jeg kjøpte største størrelsen for å være sikker. De er litt store enda, men kan fint bruke dem.
http://www.ebay.com/itm/NEW-ADIDAS-...S_Baby_Toddler_Shoes&var=&hash=item5d4ee22a6e

Synes det var mange fine her også: http://www.ebay.com/itm/NEW-POLO-So...S_Baby_Toddler_Shoes&var=&hash=item5d4d362207

Ja, de hadde de røde skoene i gull også. Måtte ha røde jeg da, for tenker å gi dem bort til min lille nevø som har en fotballgal pappa - må være riktig farge da, vet du ;) :p

Jeg kjøpte største størrelsen for å være sikker. De er litt store enda, men kan fint bruke dem.
http://www.ebay.com/itm/NEW-ADIDAS-...S_Baby_Toddler_Shoes&var=&hash=item5d4ee22a6e

Synes det var mange fine her også: http://www.ebay.com/itm/NEW-POLO-So...S_Baby_Toddler_Shoes&var=&hash=item5d4d362207

Aha,skjønner. Da blir rød best:D

Oh, takker for linker. Nå blir det å bestille noen:D

Jepp :D Den bleietrusen var 100% kasjmir (skrives det slik på norsk, tro?). Var så myk at jeg har lyst til å ha den som hodepute. Pittelitt liten bare.... :p

Åh, hihi. Sikkert myk og god da ja! Vi får ikke tak i bleietrusene i vår str. da? Så kan vi bruke de som truser:P haha;)

Fiffig fispenser-sak. Har du fått den? Funker den?

Den funket delvis, men etterhvert som det ble mindre og mindre brus i flasken så måtte man klemme på flasken samtidig som man hadde kranen åpen...Så da var det i grunnen litt meningsløst:P Meeeen til de første glassene var den topp;) haha

Den funket delvis, men etterhvert som det ble mindre og mindre brus i flasken så måtte man klemme på flasken samtidig som man hadde kranen åpen...Så da var det i grunnen litt meningsløst:p Meeeen til de første glassene var den topp;) haha
Sikkert ikke nok trykk etterhvert som innholdet ble mindre da, eller noe i den duren ;) :P

301268143044_1.jpg
Ralph lauren genser til veslegutt:)

pom.JPG
Nydelig kjole i presang til tanteungen;)

Har ramlet litt ned i postkassen denne uken...

Bukse og t-skjorte til storesøster. Buksene var veldig små i størrelsen, veldig smale i livet, og generelt ikke helt den fasongen som bildet viser. Jeg kjøpte 4-5 år og disse må hun begynne å bruke med en gang. Hun bruker 92 til vanlig. Ujevnt forhold i størrelsen mellom bukse og t-skjorte også, for t-skjorten var veldig stor. Så da sparer jeg den til julekalenderen :p
MickeyBukse.JPG

Tights med tutuskjørt. Disse var kjempefine! Kjøpte rosa og turkis i str. 3-4 år. Er for store enda til snuppa, så tenker at det blir en gave i julekalenderen og at den andre gis bort ;)
TutuTights.JPG

Et enkelt tutu skjørt. Ikke så fyldig som det ser ut som på bildet, men kjekt for snuppa å ha i utkledningshaugen sin. Hun liker veldig godt å danse (les:snurre rundt og rundt... og rundt og rundt!) og synes det var kjempestas med tutu.
Tutu.JPG

Til nevøen min. Finnes også i rosa minnie/daisy variant og gul ole brum og tigergutt variant.
Pysjamas.JPG

Og så litt til hobbyfotografen - meg selv :D
Krone i blått, har allerede rosa i samlingen :p Til nyfødte disse her.
Crown.JPG
Knalltøff rev. Luen passet i alle fall lillebror nå, så gleder meg til å ta bilder av han med hele antrekket :D
Fox.JPG

Har ramlet litt ned i postkassen denne uken...

Bukse og t-skjorte til storesøster. Buksene var veldig små i størrelsen, veldig smale i livet, og generelt ikke helt den fasongen som bildet viser. Jeg kjøpte 4-5 år og disse må hun begynne å bruke med en gang. Hun bruker 92 til vanlig. Ujevnt forhold i størrelsen mellom bukse og t-skjorte også, for t-skjorten var veldig stor. Så da sparer jeg den til julekalenderen :p
Vis vedlegget 74006

Tights med tutuskjørt. Disse var kjempefine! Kjøpte rosa og turkis i str. 3-4 år. Er for store enda til snuppa, så tenker at det blir en gave i julekalenderen og at den andre gis bort ;)
Vis vedlegget 74009

Et enkelt tutu skjørt. Ikke så fyldig som det ser ut som på bildet, men kjekt for snuppa å ha i utkledningshaugen sin. Hun liker veldig godt å danse (les:snurre rundt og rundt... og rundt og rundt!) og synes det var kjempestas med tutu.
Vis vedlegget 74008

Til nevøen min. Finnes også i rosa minnie/daisy variant og gul ole brum og tigergutt variant.
Vis vedlegget 74007

Og så litt til hobbyfotografen - meg selv :D
Krone i blått, har allerede rosa i samlingen :p Til nyfødte disse her.
Vis vedlegget 74004
Knalltøff rev. Luen passet i alle fall lillebror nå, så gleder meg til å ta bilder av han med hele antrekket :D
Vis vedlegget 74005

Har du link til tutu skjørtene med tights? :-) Mye fint du har funnet ;-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Back
Topp