Duplex`s dagbok

Da var den store bursdagen over, har igrunn vært deilig å ikke ha tid til å tenke på baby i noen dager.. [:)]
Så litt på videoen fra da tvillingene ble født igår.. ble noe babysyk da kan du si [8D]
Håper spiren sitter om ikke så alt for lenge, har ikm 21 april, så er jo leeenge til.. men vi får bare humpe mye og håpe på det beste [:D] Mannen min er ihvertfall veldig fornøyd [;)] hihi

Ønsker alle en fin dag!![:)]

Idag har jeg vært å trena, det var skikkelig deilig [:D]
Prøver å trene to ganger i uka *stolt* hihi
Har såååå utrolig dårlig kondis, men håper det hjelper etterhvert [:)
Håper å stramme litt opp før sommeren også (gjør jo ikke noe å være i form til å bære en liten bebis heller da) [;)] *håpe håpe*

Idag spurte sønnen min på 4år om ikke vi skulle få baby snart, hehe... nesten mere utålmodig enn meg [8D]
Vi har ikke sagt til tvillingene at vi prøver, men at vi får se om vi kanskje skal få en baby sånn etterhvert.

Er skikkelig babysyk, har begynt å se litt på nettet etter vogn og sånn..litt hva jeg vil ha, er masse fint [;)]
Håper spiren sitter snart, så kan jeg begynne å planlegge ordentlig [:)]

Måtte bare få ut litt babysnakk, har akkurat hatt besøk av ei venninne..hadde såååå lyst å si at vi har begynt prøvingen, men vil veldig gjerne prøve å vente med å si det til noen. (ikke alltid like lett)
Godt vi har BV, så vi kan lette hjertet [:)]

Idag har jeg hatt en fantastisk dag med mann og barn, har bare kosa oss [:D]

Har hatt mye stikkninger nedentil idag og er litt øm nede i magen..og litt murring.. kanskje el?
Blir ikke klok på syklus-greiene, hehe..
Er ihvertfall hele 18 dager til IKM.

Har hatt en fantastisk helg med lille familien miin idag har vi vært ute og gått tur i tåka, og matet endene ved vannet [:)
Men har vondt i hodet og lunta er litt kortere enn vanlig.. har også mensmurring, er også litt oppblåst [&:] (har også en del utflod)
Så er vel el på gang.. må bare få skrevet det ned så jeg finner ut av syklusen min.

Nå skal det bli fint å få barna i seng, så jeg og min kjære kan se film og slappe av resten av kvelden[:)]

Høyres ut som ei koseleg helg! [:)]

Eg og min kjære vart sitjande oppe og sjå film til altfor seint i går - betalar i dag, tungt å stå opp tidleg! Håpar du får ein flott dag i dag! [:D]

hehe, ja er hardt å stå opp når det blir seint på kvelden.. Uff, sønnen min våknet 06.10 idag *trøøøøtt* Har litt tendenser til krupp, håper ikke det utvikler seg til noe mere bare.
De har fri fra bhg idag, skulle egetlig ta de med ut for å sykle idag..men er skikkelig trist vær her idag, tåke!! Håper kruppen blir bedre og at sola kommer [:D]

Ikke lenge til dere blir prøvere nå[;)] blir spennende og følge dere[:D]
Jeg er ifølge BV i min fruktbarhet periode og skal ha EL den 7, så er spent på om vi får til noe denne mnd [:D]
Men er jo bare pp2, så er jo tidlig i prøvingen (men er pp2 vi ble gravide sist) så kjenner det kribler litt i magen[8D]

Ønsker deg en flott dag[:)]

Merkar det er mange følelsar med i biletet, og me har ikkje begynt skikkeleg enda!

Så spennande! Det er jo fullt mulig at det kan skje i pp2 denne gangen og! [:)] kryssar for dåke!

Er grått og kjedeleg ute her og, sit på jobb og skal førebu meg til time -- skal berre innom her ein liten tur fyrst... uff, er verre enn fb dette! [:D]

Håpar du får ein flott dag!

Ifølge BV får jeg EL imorgen, men har hatt veldig stikkninger nedi "der" og nede i magen de siste dagene. Er veldig støl også.
Så lurer litt på om EL har vært? Har sinnsykt vonde pupper også.
Er 14 dager til IKM da, så er leeeeeeeeeeeenge å vente, hehe
Krysser fingrer og tær [8D]

Jah, da var EL her.. er så oppblåst holder på å bli sprø! Frister veldig å må jeg si, føler meg som en hval!!
MEN det kommer jo forhåpentligvis noe godt ut av det
Har hatt litt stikkninger idag også, er skikkelig rar i magen[&:]
Og trøtt
Får legge meg nedpå litt nå før jeg skal hente tvillingene i bhg[:)]

Er nå 10 dager til IKM, er fortsatt en del oppblåst.
Men er veldig øm nede i magen (over skambeinet) og har tykk hvit utflod. Hmm..
Og har hatt en del stikkninger både nede på ventre side og inni "der".
Har prøvd å ikke tenke FOR mye på baby i det siste, meeeen er liksom ikke så lett det heller.. føler jeg ser gravide overalt og bitte små bebbiser.
Vi har ikke fått humpa noe på EL dagen, men masse før(får blunke pent til mannen min ikveld[8D]). Så er jo et lite håp alikevel.

Er så øm nederst i magen.. skikkelig murring, men er en del oppblåst også.
Kjennes nesten ut som TR er på vei, men er jo 8 dager til [:'(]

Klem på deg fordi du er snill! [:D]

Vekk med teite smerter! Kan gå på tur saman med mine [;)]

Håpar du får ein flott dag!

ORIGINAL: Duplex

Er så øm nederst i magen.. skikkelig murring, men er en del oppblåst også.
Kjennes nesten ut som TR er på vei, men er jo 8 dager til [:'(]

Krysser fingrene for at det er positivt! [:D]

Tusen takk Spire2011 [:D]

Idag er jeg fryktelig trøtt, så måtte ta en alt så liten høneblund.
Jeg har hatt litt press nedi "der" idag, må tisse veldig ofte.
Litt ør i hodet også, snurrer litt.. [>:]
Jeg har også mye stikkninger på venstre side, kommer og går litt.

Nå skal jeg straks hente gulla mine i bhg

Oppdatering:

-fryktelig oppblåst idag [:'(]
-stikkninger
-humørsvingninger
-sliiiiten
-trøtt
-veldig sultfølelse [&:]

6 dager til IKM (føles som en evigheeeeeet)[:)]

en alt så liten oppdatering:

-oppblåst/veldig rar i magen [:'(]
-humørsyk
-skral i bekkenet
-veldig stikkninger idag altså, på begge sider..mest høyre idag og faktisk midt på innimellom.
-suuuulten hele tiden

5 dager til testen kan være positiv, krysser fingrer, tær og bein!!! [:D]

oppdatering:

-vondt i magen + oppblåst
-svimmel
-murring, murring og atter murring
-stikkninger

4 dager til testing!! [:)]

*håpe håpe håpe*

Back
Topp