Duplex`s dagbok

Duplex

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg er 25år, gift og har to vakre barn på 4år, og nå har vi begynt å prøve igjen [:D]
Jeg har hatt lyst på en liten en til siden tvillingene var 1 år, men mannen min var ikke helt med på det, hehe
MEN nå har han endelig sagt ja til å prøve igjen
HURRA!!![:D]
Vi begynte akkurat midt i fruktbarhets-perioden min, så er jo litt spennende om det ble en vakker spire med en gang..men skal jo litt til å få det til på første forsøk.
Forrige gang vi ble gravid brukte vi 2 mnd [:)]
Jeg kan teste meg om 9dager, så er veldig spent da!

Ellers vil jeg bare ønske alle lykke til med å få spire i magen, krysser fingrer og tær for alle sammen [:D]

Idag er det 7 dager til testing!! hurra [:D]
Igår ettermiddag var jeg veldig kvalm, og har ubehag i magen.
Men er nok for tidlig for symptom jakt tenker jeg, men man vet jo aldri [;)] Kan jo leve i håpet da![:)]

Nå skal jeg kjøre tvillingene i bhg, ønsker alle en flott dag [:D]

Kryssar fingrar [:)]

Håpar du har ein god dag du og!

Krysse fingrene for at spiren sitter allerede.. Gleder meg til oppdatering! [:D]

Takk for det [:)] Ja, hadde jo vært morro om det klaffa på første forsøk da, fått en liten julebaby
Åhh, håper våren kommer på fullt nå også.. så vi får kosa oss i sola og pluss grader [:D]

Oppdatering på formen idag:
Er innmari oppblåst om dagen, rar i magen,trøtt og blir veldig fort svimmel.
Fikk ikke nedpå morgen kaffe`n min idag heller[&:]
Men fikk heldigvis trena da, det var deilig [:D]

*håper lille spiren sitter*

koselig med tvillinger da :) du blir vel en av de første som flytter inn på desember 2011 da hvis spiren sitter? håper å havne der selv, men er enda 11 dager til ikm.

Ja, veldig kos med tvillinger [:)] Jeg tror igrunn ikke jeg er så heldig at det klaffer med en gang, men man håper jo alltid [:)]
Så lurer nok kroppen en når man ønsker så indelig å bli gravid, med tanke på symptom-jakten.
Men vi får bare være aktive, så sitter spira til slutt [:)]

*6 dager til testing*

Ha en fin dag [:)]

Ble plutselig kjempe kvalm igjen og er oppblåst [:'(] var skikkelig kvalm mandag kveld før jeg skulle sove og igår kveld når jeg skulle legge meg og nå før middag [&:]

Hmm, kvalm og uvel idag også.. brygger kanskje på noe? Håper jo at det er en spire på vei, men er vel noe tidlig med kvalme?
Er skikkelig trøtt også[&:]
Idag har tvillingene fri fra bhg, så sliter litt med å henge med på leken.
*Zzzzzzzzzzz*
Ønsker dere alle en fin dag, håper jeg føler meg bedre utover dagen så jeg også får en fin dag [:)]

*5 dager til testing*

God morgen [:)] jeeses som det bobler i magen, flere som har det slik eller? Er skikkelig oppbåst heleee tiden [:'(]
Idag da jeg stod opp med ungene så følte jeg meg i ganske fin form, men nå kjenner jeg kvalmen begynner å snike seg tilbake igjen.. prøve å få i meg noe mat, så kanskje det hjelper [:)]
Blir helt sprø, nå er det bare 4 dager til testing, gleder meg veldig..meeen, er kommer til å bli så skuffa hvis tr kommer [&:]
Hjelper jo ikke på når formen er som den er heller.
Måtte bare klage litt [:)]

Ha en super lørdag, jenter [:D]

Masse sympati sendt til deg!

Ikkje noko særleg å vera i dårleg form. Litt tidleg å håpa på symptom, kanskje?

God betring! Vonar du får ein god dag! [:)]

Takk for det [:)] Ja, er vel litt tidlig for symptom jakt, men begynner å lure litt.
Nå skal vi snart ut å kose oss i det pene vår-været, hjelper vel med litt frisk luft [:D]

Pleier å være oppblåst før mensen jeg også, men ikke så mye som nå.. men er vel bare kroppen som tuller med meg.
Er fortsatt oppblåst, mensmurring, sure oppstøt og kvalm. (like før jeg kaster opp innimellom)
Så vi får bare krysse fingrer og tær [:)]

En alt så liten oppdatering [:)]
Er fortsatt kvalm, men har så veldig vondt i korsryggen/bekkenet.. er skikkelig ømt, gjør vondt når jeg sitter også(fikk bekkenløsning i uke 18 med tvillingene og har slitt litt med det siden da.Ble også kvalm i uke 5/6)
Og ikke minst mensmurring. (våknet inatt med menssmerter og måtte tisse, pleier ikke å gjøre det.)
3 dager til IKM, skjønner ingenting.

*klage litt*

Ha en fin kveld [:)]

Ja, men den var negativ [&:] Er en billigtest, så vet ikke hvor lenge før ikm den egentlig kan gjøre utslag? Vet du?
Kjennes ut som Tr kommer hvert øyeblikk liksom.
Er skikkelig øm i korsryggen/bekkenet,pleier jo ikke være det.. blir sprø snart :oP

Var inne på billigtestane og bestilte el-test (litt tidlig, eg veit, men dei har lang haldbarheit, og el-testing skadar jo ikkje[:D]) Der stod det iallfall på strimmel-testen at den viste 6-15 dagar etter befruktning, men ingenting om ikm. (http://www.billige-tester.no/graviditetstest_20_stk__strimmel-p-70.html)

spanande! [:)]

Ok, takk for at du skjekka [:)] Jeg våknet inatt og måtte tisse veldig igjen kl 03.30!! så måtte jeg ha noe å drikke, men har så vonde menssmerter og er skikkelig øm bak i korsryggen/bekkenet men ingen mens da. Er 2 dager til ikm. Tiden går så sakte :oP
Blir spennende for dere da, aldri for tidlig å begynne å skjekke el, da kan du jo finne ut hvordan syklusen din er..så kanskje spira sitter på første forsøk [;)]

Fortsatt veeeldig kvalm!! [:'(] Håper bare det er en god grunn.
Er virkelig skral i formen idag, måtte ta en liten blund før jeg henta ungene i bhg idag.. var så trøtt!

*syte, klage litt*[8|]

1 dag igjen til ikm *spent* har fortsatt menmurring, men ikke så ille idag som det har vært..har heldigvis fått sovet inatt[:)]
Skal prøve meg på en kopp kaffe nå, men det har ikke smakt så godt den siste uka.
Tror jeg har fått sopp infeksjon også [&:] prøve å ringe til gyn idag.
Idag har ungene fri fra bhg, så håper været og formen holder seg så vi kan gå ut å kose oss litt [:)]

ønsker alle en fin dag [;)]

Håper det er ein god grunn for alle vondter og plager! [:)]

Back
Topp