Duplex`s dagbok

Hei.

Takk for kommentar i dagboka mi.
Måtte jo innom og sjekke ut din da [;)]
Krysser alt jeg har for at spira sitter allerede [:)]
 
Hyggelig å følge hverandre [:)]
Ja, jeg begynner å lure på om spira sitter allerede, er så fryktelig kvalm og øm i bekkenet.
Men vi får se imorgen [8|]
 
OG da kom TR!![:'(] Liker virkelig ikke PMS, er fortsatt kvalm og svimmel. [&:]
Men men, var første pp..så nå venter vi bare på at tr blir borte igjen, så er det bare å stå på og håpe på bedre lykke neste pp [:D]
 
æsj, kjedelig! Men, det er jo koselig å prøva [;)]
 
Tusen takk [:)] Tok det litt tyngre enn hva jeg trodde jeg skulle, meeeen var jo første pp.
Dumme menssmertene gjør det ikke noe bedre da[:'(]

Men man må tenke positivt, prøve ihvertfall [:)]
 
huff ja[&:] husker den følelsen!
vanskelig å være så optimistisk alltid[;)]desverre

ORIGINAL: Duplex

Tusen takk [:)] Tok det litt tyngre enn hva jeg trodde jeg skulle, meeeen var jo første pp.
Dumme menssmertene gjør det ikke noe bedre da[:'(]

Men man må tenke positivt, prøve ihvertfall [:)]
 
For et nydelig vårvær!!![:D] Trenger litt sol og varmegrader merker jeg [:)]
Nå skal jeg straks kjøre tvillingene til farfar, så får jeg satt igang med bakingen til helgens bursdagfeiring.
Skal få middag hos svigers idag også, deilig å slippe å tenke på hva vi skal ha til middag [:)]

Ønsker alle en flott dag [:)]
 
Håper tanta forsvinner snart!![:'(] Vil begynne å prøve igjen.. *utålmodig*
Igår hadde vi et veldig vellykka barneselskap for tvillingene, alle barna var kjempe fornøyd og ingen ville reise hjem igjen.. så får ta det som at alle hadde det hyggelig [:)]
Nå skal jeg bake litt igjen, for idag er det familien som står for tur [:D]

Ønsker alle en flott søndag [:)]
 
Da var det mandag igjen.. helgen har gått alt for fort, men har hatt det veldig hyggelig..og har to små fornøyde som har fått masse fine gaver og ikke minst fått seg sykler!![:D]
Nå er TR på vei bort, så gleder meg veeldig til å begynne å prøve igjen [:)]
Mannen min begynner å prate mere og mere om å få en baby til, det er veldig kos da Så det ikke bare er jeg som "maser" om det [:)]

Nå skal jeg prøve å få trena litt, ha en flott mandag jenter!!!
 
Gratulerar med vel blåst bursdagshelg [:)] Er kos når mannen er ivrig han og! Kjenner at det stikker godt i magen kvar gong han seier noko om det [:D]

Håpar du har ein flott mandag!
 
Takk for det, tar på å feire to dager på rad med baking og div. [:)]
Nå har jeg vært og trena også, så er veldig fornøyd[:D]
Nå skal jeg bare slappe av til ungene skal hentes i bhg, deilig med vååår [:)]
 
Jupp, tok en alt så liten høneblund istad også *deilig*
Mannen skulle hente ungene på vei hjem fra jobb også, så da kan jeg slappe av enda mere..straks lage laksefilè til middag [:D]

Ønsker deg en fin dag [:)]
 
Hurra!! Da var vi igang med prøvingen igjen[:D]
Er spent på hvordan det går denne mnd [:)]
Tok 2mnd med tvillingene, men er jo forskjellig fra gang til gang..meeen er jo lov å håpe [:D]
Idag er barna hjemme, så nå skal vi kose oss å leke litt...håper sola kommer etterpå så vi får gått ut å sykla litt[:)]
 
Back
Topp