Duplex`s dagbok

Idag kom TR [:(] Litt leit, men også litt letta med tanke på at det ikke blir termin midt oppi jula.. Så da er det bare å prøve igjen neste pp!
Men vet ikke helt hvordan jeg skal beregne syklusen min da (?)
Har jo som regel 28 dager, men nå var det bare 25.
Blir uvisst når EL er da.

Prøver å sende mld, men forumet tullar med meg...

Ynskjer deg iallfall masse lykke til, og kryssar fingrar og tær for deg! :)

Skjønner meg ikke helt på det nye forumet jeg heller.

Tusen takk, masse lykke til deg også.. håper du har hatt en fin påske emoticon

Da er EL på plass tror jeg, igår hadde jeg skikkelig mensmurring og er blitt veldig oppblåst.
Så er bare å kjøre på nå emoticon
Håper så inderlig at spira sitter denne pp, er såååå babysyk!!
Nå er mannen min også blitt skikkelig gira, så dette blir gøy emoticon

Ønsker alle en flott søndag!!

Idag da jeg satt og spiste middag fikk jeg plutselig smårare kramper nede på venstre side i magen. Ikke vondt, men ubehagelig.. var 3 ganger så ble de borte.
Kanskje en liten spire som hang seg fast?? hihi, er lov å håpe da emoticon

Håp er det masser av her! emoticon  Januar er ein fin mnd!

Da er murringen her igjen.. er godtesyk og sulten heeeeele tiden!!

Det er 7 dager til testing, så er veldig spennende.. hadde blitt veeeeeeeeeeeeldig glad om det hadde klaffet denne gangenemoticon

wohoooooo!!!!!! Testa postivt!!! Har tissa på to tester og de har to fine klare streker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!emoticon Nå krysser jeg fingrer og tær på at spira klorer seg fast og blir i 9mndemoticon

Så bra! emoticon

Gratulerar kjempemasse! Håpar du får eit flott svangerskap!

Her går det fint. Lurer rundt el no, og er litt fram og tilbake om me skal hoppa i det og prøva på ordentlig denne mnd eller om me skal halda oss ein mnd til emoticon  Er iallfall ferdig med alt som heiter eksamen og seminar, så no er det litt rolegare fram til sumaren, og bedre tid til å vera saman.

Korleis er formen din? Vart så glad då eg leste at du er gravid!

Håper spiren sitter fort når dere setter igang da emoticon

Formen er igrunn bra nå, var skral forrige uke.Kvalmen kommer og går litt og har en del vondt i hodet.. og er veldig trøtt, men skal ikke klage (enda ihvertfall) emoticon

Har vært på UL idag, såg bare en en prikk.. men fikk bekreftet at det var en liten huleboer inni magen.

Skal tilbake om 2 uker for å se om det er 1 eller 2 emoticon

Gratulerer masse med spire i magen emoticon

Duplex skrev:
Håper spiren sitter fort når dere setter igang da emoticon

Formen er igrunn bra nå, var skral forrige uke.Kvalmen kommer og går litt og har en del vondt i hodet.. og er veldig trøtt, men skal ikke klage (enda ihvertfall) emoticon

Har vært på UL idag, såg bare en en prikk.. men fikk bekreftet at det var en liten huleboer inni magen.

Skal tilbake om 2 uker for å se om det er 1 eller 2 emoticon

Kjedeleg å vera dårlig, men fin grunn å ha! Er lov å klaga, kan til og med lova sympati emoticon

Spanande å sjå om det er ein eller to emoticon  Er det ikkje tidlig å ha UL?

Jo veldig tidlig med UL, men for 2mnd siden bestillte jeg time hos gyno for å ta en celleprøve. Og da var jeg bare så heldig at det klaffa med at jeg var gravid

emoticon

Og siden det var så vanskelig å se noe sa hun at jeg kunne få komme tilbake om 2 uker emoticon  Tror gyno var like spent på om det var 2 stk som meg, hehe.

(Har vært hos hun noen ganger, så hun vet at jeg har tvillinger fra før)

Hei og hopp!

Idag er jeg 5+1 uker på vei, er ikke helt iform.. noe kvalm idag kan du si, men skal se om jeg får i meg noe frokost snart..det pleier å hjelpeemoticon

Ifølge BV begynner hjertet og slå, spennende emoticon

Gleder meg veldig til å komme over 12 uker, håper tiden går fort!!

Ønsker alle en flott helg!!emoticon

Back
Topp